Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
šílenej max
Založen: 6.11.2007 Příspěvky: 57 Bydliště - POVINNÉ *: Hostinné
|
Zaslal: 12.05.08 20:27 Předmět: vstřikovač |
|
|
neřešili jste někdy někdo,takovou blbost,že při správnym tlaku 1,3bar. motor chcípá a při zvíšených otáčkách vynecháva a když se mu přiškrtí hadice zpátečky(do nádrže) vznikne tak tlak 4,5bar tak běží normálně????
špatnej vstřik???
motor F3P N706 jednobod , 1.8 66kw |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jarda

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 12.05.08 20:54 Předmět: |
|
|
A kde jsi vyčet že správnej tlak je 1,3?????? _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 12.05.08 21:17 Předmět: |
|
|
u ventila to má 3bary ne? a bez regulatoru nevim ale vim že to pak žere jak tank  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jarda

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 12.05.08 21:24 Předmět: |
|
|
Mi ukazuje palubák průměr 8,3l. _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Václav Sedlář

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2689 Bydliště - POVINNÉ *: Liberec
|
Zaslal: 13.05.08 14:17 Předmět: |
|
|
jarda napsal: | Mi ukazuje palubák průměr 8,3l. |
A ty máš 16v? Já mám 8va ukazuje mi to 8,7L/100km. _________________ Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm/65kw.
Renault Laguna Grandtour, r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna 3 Grandtour, 2.0 dci 110kw, r.v. 2010 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jarda

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 13.05.08 14:27 Předmět: |
|
|
No jo ale ty jezdíš v olověných botách.  _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Václav Sedlář

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2689 Bydliště - POVINNÉ *: Liberec
|
Zaslal: 13.05.08 14:28 Předmět: |
|
|
jarda napsal: | No jo ale ty jezdíš v olověných botách.  |
nene, opravdu jemně. Ale to bude asi tím, že jezdím město a ráno 4km a odpoledne 4km. V pátek 30km a v neděli 30km. _________________ Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm/65kw.
Renault Laguna Grandtour, r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna 3 Grandtour, 2.0 dci 110kw, r.v. 2010 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jarda

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 13.05.08 14:33 Předmět: |
|
|
No já to samé ráno 4 večer 4 a přesto 8.3. A minulý týden tam bylo 8.2 ale nasrala mě na rudné jedna ochcávka tak jsem ji ukázal ve 220 vzdalující se zadní nárazník Renaultu 19. _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
sekec
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 1551 Bydliště - POVINNÉ *: Včelná
|
Zaslal: 13.05.08 15:10 Předmět: |
|
|
ja mam na palubaku 8,7 a to mam odpojenou lambdu _________________ Škoda Roomster Recaro Edition :-)
Škoda 1000Mb :-)
ex:
Škoda Octavia Combi 1,9TDI RS
VW Golf 3 1,9 Tdi
Renault R19 16V PH 2 5.dv
Renault R 19 16V ph1 chamade
Renault R 19 16V ph1 3.dv
Renault R 19 54 kw 3.dv
Fiat UNO 1,7 D |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
šílenej max
Založen: 6.11.2007 Příspěvky: 57 Bydliště - POVINNÉ *: Hostinné
|
Zaslal: 13.05.08 21:01 Předmět: |
|
|
jarda napsal: | A kde jsi vyčet že správnej tlak je 1,3?????? |
V autodatech kde je napsaný od 1,1 až do 1,4baru,a jinak dík za odpověd sem moc rád že vim kolik vám to žere. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ufas

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2995 Bydliště - POVINNÉ *: Bechyně
|
Zaslal: 13.05.08 21:03 Předmět: |
|
|
neni zač... a to sem ti tu ještě nenapsal, jak mě žere, že nemám pořádně vychlazený pivo...  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
CHUD Vítěz Morávia Party 2007
Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 552 Bydliště - POVINNÉ *: Sepekov
|
Zaslal: 14.05.08 14:58 Předmět: |
|
|
tak pracovní tlak na liště by měl bejt +/- 3 bary proto jsou i normované průtoky vstřiků... 8V to má 191 nebo 196 ccm a 16V 200ccm při těch 3 barech, takže jestli je tam málo tak bud je trop regulátor a nebo čerpadlo... jinak je tedy fakt když se odpojí ten podtlak z regulátoru tak stoupne tlak cca na 3,2 baru jinak podle čeho jsi přišel k těm hodnotám...? já bych teda neodpojoval ten podtlak ... lišta tak reaguje na zatížení motoru _________________ Auto je m?j život a ten mi nic neveme jenom to auto |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 14.05.08 16:55 Předmět: |
|
|
to CHUD ono se dá duď vytáhnout jen podtlak nebo vypnout zpětnou vazbu z toho regulátoru a ta když se vypne a šláneš mu tak jde pěkně vidět jak ručička přímo padá důůle  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
šílenej max
Založen: 6.11.2007 Příspěvky: 57 Bydliště - POVINNÉ *: Hostinné
|
Zaslal: 14.05.08 21:01 Předmět: |
|
|
[quote="CHUD"] no ono je to trošku složitější,dával jsem motor F3P od maverika,do rendika ale karburátorovího,takže hrozná úprava ,ale motor se rozeběhnul,začal houpat - tak sem zaštípnul zpátečku,tlak vylez na 4,5baru a motor běžel super,čerpadlo bylo mimo nádrž hrozně hučí jak kdyby bylo vydřený,tak sem koupil nádrž s čerpadlem,v nádrži to je krásně potichu a tlačí super,redukčák je nastavenej origo pružinou na 1,3 baru protože pak slišíš jak otevře a pustí zpátečkou benzín.Tak máme doma golfa 2 1.8 66kw - vstřikování úplně stejný,vytách sem z něho vstřik vrazil ho do rencka a motor běžel houpal ale udržel se jel sem ho projet krásný necuká a jde za plynem ale když zastaviš tak slyšíš jak začne houpat po projetí houpe míň  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|