Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
chachman
Založen: 24.4.2008 Příspěvky: 13 Bydliště - POVINNÉ *: Uherské Hradiště
|
Zaslal: 24.04.08 08:44 Předmět: velké napětí na alternátoru |
|
|
Nevíte prosím někdo čím to může být, že měřím na alternátoru napětí až 40V?Je to vůbec možné? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 24.04.08 10:44 Předmět: |
|
|
to jde? a žárovky ti svítí v pohodě? a kolik máš přímo na baterce??? mělo by naní být kolem 14V když motor frčí |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 24.04.08 11:55 Předmět: |
|
|
A nebude to chyba merení altik dava max myslim kolem 18V _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
radecek7

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 5176 Bydliště - POVINNÉ *: Brno-Vlezprdelkov
|
Zaslal: 24.04.08 13:57 Předmět: |
|
|
Rosta napsal: | A nebude to chyba merení altik dava max myslim kolem 18V | jn na co to meris??? no sem videl max 19 na zkusebnim stavu ve skole a tam byl v hajzlu reg. napeti.... _________________ BMW E36 CABRIO:)
Renault 19 16v PH1
Volvo V70 2.5 TDI rakev
VW Golf Cabrio III dostala moje draha:)
Felda pracant |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 24.04.08 14:33 Předmět: |
|
|
radecek7 napsal: | Rosta napsal: | A nebude to chyba merení altik dava max myslim kolem 18V | jn na co to meris??? no sem videl max 19 na zkusebnim stavu ve skole a tam byl v hajzlu reg. napeti.... |
to sem kdysi nameril na alternatoru bez regulatoru ve zkusebnim zapojeni to jest naplno _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
radecek7

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 5176 Bydliště - POVINNÉ *: Brno-Vlezprdelkov
|
Zaslal: 24.04.08 14:35 Předmět: |
|
|
Rosta napsal: | radecek7 napsal: | Rosta napsal: | A nebude to chyba merení altik dava max myslim kolem 18V | jn na co to meris??? no sem videl max 19 na zkusebnim stavu ve skole a tam byl v hajzlu reg. napeti.... |
to sem kdysi nameril na alternatoru bez regulatoru ve zkusebnim zapojeni to jest naplno | jn to este de ale 40 si myslim ze vubec ma tam byt 14V +-0,5... _________________ BMW E36 CABRIO:)
Renault 19 16v PH1
Volvo V70 2.5 TDI rakev
VW Golf Cabrio III dostala moje draha:)
Felda pracant |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rellik

Založen: 8.3.2008 Příspěvky: 82 Bydliště - POVINNÉ *: Veletiny
|
Zaslal: 24.04.08 15:03 Předmět: |
|
|
Napeti na alternatoru by melo byt pri volnobehu minimlne 13,8V a pri zvysenych otackach maximalne 14,4V Aspon nas to tak ucili ve skole...  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
radecek7

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 5176 Bydliště - POVINNÉ *: Brno-Vlezprdelkov
|
Zaslal: 24.04.08 15:16 Předmět: |
|
|
Rellik napsal: | Napeti na alternatoru by melo byt pri volnobehu minimlne 13,8V a pri zvysenych otackach maximalne 14,4V Aspon nas to tak ucili ve skole...  | no z otackama by se to teoreticky skoro nemelo menit...teda jestli si to pamatuju dobre...  _________________ BMW E36 CABRIO:)
Renault 19 16v PH1
Volvo V70 2.5 TDI rakev
VW Golf Cabrio III dostala moje draha:)
Felda pracant |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rellik

Založen: 8.3.2008 Příspěvky: 82 Bydliště - POVINNÉ *: Veletiny
|
Zaslal: 24.04.08 19:13 Předmět: |
|
|
radecek7 napsal: | Rellik napsal: | Napeti na alternatoru by melo byt pri volnobehu minimlne 13,8V a pri zvysenych otackach maximalne 14,4V Aspon nas to tak ucili ve skole...  | no z otackama by se to teoreticky skoro nemelo menit...teda jestli si to pamatuju dobre...  | No vzdyt jo. Ja jen napsal mezni hranice kdy by to nemelo pod urcite napeti klesnout a naopak stoupnout. Na volnobeh to vetsinou drzi cca na 14V a pri zvyseni otacek cca na 14,3V |
|
Návrat nahoru |
|
 |
chachman
Založen: 24.4.2008 Příspěvky: 13 Bydliště - POVINNÉ *: Uherské Hradiště
|
Zaslal: 05.05.08 13:02 Předmět: |
|
|
už je to v pohodě, byla to uplná kokotina.......vybité baterky v multimetru |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Cawba

Založen: 22.11.2007 Příspěvky: 1616 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 05.05.08 13:32 Předmět: |
|
|
Jen slusne...  _________________ ex R19 1.9D PH.II (16V Inspired) -> BMW Power
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ufas

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2995 Bydliště - POVINNÉ *: Bechyně
|
Zaslal: 05.05.08 15:06 Předmět: |
|
|
Cawba napsal: | Jen slusne...  |
coze? nerikej ze to tu bude jak na renaultclubu, kde si ani nemuzu zanadavat...  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Cawba

Založen: 22.11.2007 Příspěvky: 1616 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 05.05.08 16:59 Předmět: |
|
|
Ufas: Tam je trosku drsnejsi Jeden nejmenovany uzivatel "spravnak" mi tam pripada jak Mirek Dusin
Ale tak typek ma 2 prispevky a uz se roznadaval... _________________ ex R19 1.9D PH.II (16V Inspired) -> BMW Power
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
radecek7

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 5176 Bydliště - POVINNÉ *: Brno-Vlezprdelkov
|
Zaslal: 05.05.08 20:09 Předmět: |
|
|
Cawba napsal: | Ufas: Tam je trosku drsnejsi Jeden nejmenovany uzivatel "spravnak" mi tam pripada jak Mirek Dusin
Ale tak typek ma 2 prispevky a uz se roznadaval... | ale kubiku neumravnuj nam tu....a jinak tam nekdo psal ze je to blbost a ja taky se dalo cekat.....  _________________ BMW E36 CABRIO:)
Renault 19 16v PH1
Volvo V70 2.5 TDI rakev
VW Golf Cabrio III dostala moje draha:)
Felda pracant |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Cawba

Založen: 22.11.2007 Příspěvky: 1616 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 05.05.08 20:11 Předmět: |
|
|
radecek7 mlc hulvate a jeste k tomu opilce neumravnuju.... _________________ ex R19 1.9D PH.II (16V Inspired) -> BMW Power
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|