Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 25.10.07 18:32 Předmět: |
|
|
tim ze vlastne ubere toho ostatniho tak o to same muze obrousit tu spicku a je porad na stejne velikosti otevreni akorat po delsi dobu _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
|
Dunga
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 4073 Bydliště - POVINNÉ *: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 25.10.07 18:34 Předmět: |
|
|
Fojcek napsal: | Rosta napsal: | Fojcek napsal: | To Dunga: Kua, to nikdo nechápete??? Když ubrousíš špičku s té zelené části, ventil zůstane otevřen stejnou dobu, jen se neodevře tolik, jako u serie!!!!! Takže žádnou výhodu v tom nevidím... |
to nechapes ty nesmis obrousit spicku ale to ostatni (to kulate)a tim tu spicku zvetsis | Pokud ubrousíš to ostatní, tak jo, ale dunga tu píše o těch špičkáš... | spicku zbrousenim boku nezvetsis |
|
Návrat nahoru |
|
|
Dunga
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 4073 Bydliště - POVINNÉ *: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 25.10.07 18:36 Předmět: |
|
|
Rosta napsal: | tim ze vlastne ubere toho ostatniho tak o to same muze obrousit tu spicku a je porad na stejne velikosti otevreni akorat po delsi dobu | kuva, neni to nahodou to same, co jsem napsal s tim rozdilem, ze kdyz je ten hrot kratsi, tak nemuze byt otevreni stejne?!?!?! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 25.10.07 18:38 Předmět: |
|
|
jakeho boku ja psal o tom co je kulate tim se zvetsi rozdil nezi nejnizsi a nejvyssi casti vacky to jest spicky _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 25.10.07 18:39 Předmět: |
|
|
Dunga napsal: | Rosta napsal: | tim ze vlastne ubere toho ostatniho tak o to same muze obrousit tu spicku a je porad na stejne velikosti otevreni akorat po delsi dobu | kuva, neni to nahodou to same, co jsem napsal s tim rozdilem, ze kdyz je ten hrot kratsi, tak nemuze byt otevreni stejne?!?!?! |
bude otevreni stejne protoze to dozenes tim co obrousis z druhe strany _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
|
Dunga
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 4073 Bydliště - POVINNÉ *: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 25.10.07 18:40 Předmět: |
|
|
Rosta napsal: | jakeho boku ja psal o tom co je kulate tim se zvetsi rozdil nezi nejnizsi a nejvyssi casti vacky to jest spicky | mam kreslit obrazky, abych vysvetlil co rikam??? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 25.10.07 18:41 Předmět: |
|
|
klidne aspon si to ujasnime _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
|
CHUD Vítěz Morávia Party 2007
Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 552 Bydliště - POVINNÉ *: Sepekov
|
Zaslal: 25.10.07 18:57 Předmět: |
|
|
ale to když uberete na tom "zbytku"musí se ubrat i na špišce páš by se to deformovalo když vy se tolik otevíral ventil...a za druhí ti to nevymezí hydroštely tokové rozpětí nemají.. musel bys dát jiné tudíž velkí investice cháou jak to myslíte ale to by musela bejt na hydrostělu podložka kterou jsi asi myslel z prvu ale tu tak nijak neuchytíš.... _________________ Auto je m?j život a ten mi nic neveme jenom to auto |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 25.10.07 19:03 Předmět: |
|
|
kazdopadne to je lip realizovatelne u aut s klasickym stelovanim ventilu sroubkem _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
|
hynek
Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10936 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 25.10.07 19:15 Předmět: |
|
|
to CHUD:jakoze jo, urcite mas pravdu, ale ja nevim jaky maj hydrostely rozsah, neco mit musej ne?Ten borec rikal ze na VW a 1,6 felckach (ty maj taky hydrostely) to funguje bez uprav, prej si s tim vzdy poradili.Tak nevim, ale dokud se do toho nedam tak nebudu vjedet co to udela pac s timto motorem to asi nikdo nedelal _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10668 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
Zaslal: 25.10.07 19:22 Předmět: |
|
|
No on existuje tzv.mechanische stossel určenej na 16v v několika tlouštkách,ale ten se spíše dává na opravdu závodní motor spolu se stavitelnýmy rozvodovýmy koly pro přesné doladění časování.Tohle už se asi provádí na motorové brzdě.Platí,že čím větší má úhel vačka,tak má motor vyšší výkon ve vysokých otáčkách a v nízkých je lenoch. |
|
Návrat nahoru |
|
|
mckoci
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 25.10.07 20:07 Předmět: |
|
|
_________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
|
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10668 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
Zaslal: 25.10.07 20:11 Předmět: |
|
|
Reprofilované vačky dělá firma PIPER CAMS na těch 270st. což pro normální ježdění i blbnutí je tak akorát.Cena je asi 13500k,takže žádná laciná záležitost.Jedná česká firma,myslím MK-racing je schopna to sprostředkovat.Cena je včetně dopravy do Anglie a zpět. Ku.va taky bych je chtěl |
|
Návrat nahoru |
|
|
hynek
Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10936 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 25.10.07 20:27 Předmět: |
|
|
no a mne ten borec udela ty reprofilovany vacky i s pripadnou nitridaci obe kolem 5000,- to uz je lepsi, ale potrebujes rozvodovy kola kolem 2500,- za jedno .......... ale uz je to realnejsi ne _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10668 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
Zaslal: 25.10.07 20:42 Předmět: |
|
|
Na vačky o kterých jsem psal použiješ seriová kola,jsou bez jakýchkoli jiných mechanických úprav motoru.Ty co jsi viděl asi u Engintechu jsou podle mě jen odlechčený tím středem s duralu.Stavitelný jsou trošku dražší 300EUR obě.Jestli do toho opravdu půjdeš tak jsem zvědavej jakej bude výsledek a hlavně konečná cena. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|