Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

54 kW motorek volnoběhu

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
John R. Blade



Založen: 23.11.2016
Příspěvky: 107
Bydliště - POVINNÉ *: Kladno

PříspěvekZaslal: 23.11.16 12:21    Předmět: 54 kW motorek volnoběhu Citovat

Ahoj, prosím o radu. Auto studené nastartuje jen s plynem, nedrží volnoběh. Po zahřátí třeba zase drží otáčky kolem 2500. Po chcipnuti motoru a opětovném nastartování se otáčky uklidní kolem běžných 800. Špatný krokovy motorek volnoběhu? Nikde v nabídce prodejců ND jsem jej neobjevil. Prosím pomoc
_________________
19 16V ph I 91
Grand Espace IV
Audi A4 1.8T Quattro
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Osly



Založen: 5.4.2011
Příspěvky: 5653
Bydliště - POVINNÉ *: Loučná nad Desnou okr. Šumperk

PříspěvekZaslal: 23.11.16 13:29    Předmět: Citovat

pokud nic nedělá po zhasnutí motoru(nevrčí) tak je asi v háji.
Ale možná bych se kouknul jen zda není někde oxidace ted jak začalo být chladno mohlo by to být jen tím.
_________________
Clio III ph2 Grandtour 94kw 09
R19 PH2 81kw 94 - Baccara - In progress

R19 PH2 81kw 95 - Baccara - sold
R19 PH1 54kw 92 - sold
Šáde 120 (sešrotovaná)

www.osly.rajce.idnes.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
CHAMELEON



Založen: 20.7.2010
Příspěvky: 3832
Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina

PříspěvekZaslal: 23.11.16 15:38    Předmět: Citovat

Sice 54kW už delší dobu nemám, ale možná bych zde nějaké čidla a motorek ještě našel???

Zkusil bych se podívat zda při zapnutí klíčku nastaví klapku pro start - přidá a pak by měl postupně ubrat jak se zahřeje. Ale jak psal kolega, projít konektory, popřípadě multimetr a proměřit.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
John R. Blade



Založen: 23.11.2016
Příspěvky: 107
Bydliště - POVINNÉ *: Kladno

PříspěvekZaslal: 25.11.16 09:40    Předmět: 54 kW motorek volnoběhu Citovat

Motorek zavrčí, když zhasnu motor, ale jakmile bych chtěl nastartovat se studeným motorem, bez přidání plynu nechytne a volnoběh nedrží, nebo pak zase zůstane viset na otáčkách kolem 2500 a pomůže, jen když motor zase zhasnu
_________________
19 16V ph I 91
Grand Espace IV
Audi A4 1.8T Quattro
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
John R. Blade



Založen: 23.11.2016
Příspěvky: 107
Bydliště - POVINNÉ *: Kladno

PříspěvekZaslal: 27.11.16 11:07    Předmět: 54 kW motorek volnoběhu Citovat

Tak nyní je motorek zajety úplně na minimum, takže se vůbec nedotýká táhla plynu a ani se nehne, když zapnu zapalování, nastartuju, zhasnu motor, ani nevrci. Když jsem ho vymontoval a napojil na baterii, normálně vyjíždí i zajíždí...
_________________
19 16V ph I 91
Grand Espace IV
Audi A4 1.8T Quattro
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Bulit.92



Založen: 12.3.2012
Příspěvky: 76
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 30.11.16 22:28    Předmět: Citovat

Omlouvám se, ale mám podobný problém na stejném motoru. Za studena auto sice chytne, ale pokud aspoň 3x nepřišlápnu plyn tak běží asi tak jen na 2 válce a zdechne. A dokud auto není aspoň malinko zahřáté, tak při jízdě když pustím plyn tak otáčky jdou tak na 500 někdy to rozdýchá a někdy zdechne... Co s tím?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
CHAMELEON



Založen: 20.7.2010
Příspěvky: 3832
Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina

PříspěvekZaslal: 01.12.16 15:33    Předmět: Citovat

Běží jako a nebo doopravdy na míň válců. U 54 kW verze byla záslepka na sacím potrubí, taková gumová čepička (myslím že u třetího válce) a ta často odpadla a pak to zastudena a v menších otáčkách kuckalo opravdu na tři válce, páč ten jeden si bral i vzduch skrz ten otvor...

Zkontroluj nejdřív toto zda je tam záslepka či ne.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Bulit.92



Založen: 12.3.2012
Příspěvky: 76
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 18.12.16 22:51    Předmět: Citovat

CHAMELEON napsal:
Běží jako a nebo doopravdy na míň válců. U 54 kW verze byla záslepka na sacím potrubí, taková gumová čepička (myslím že u třetího válce) a ta často odpadla a pak to zastudena a v menších otáčkách kuckalo opravdu na tři válce, páč ten jeden si bral i vzduch skrz ten otvor...

Zkontroluj nejdřív toto zda je tam záslepka či ne.

Tak vyřešeno. Přetěsnil jsem hlavní brzdovej válec a při odvzdušňování jsem si všiml, že uchází hadice posilovače a zjistil jsem, že je asi tak v půlce prasklá od tý doby to jede relativně dobře
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com