Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Salamos
Založen: 30.9.2015 Příspěvky: 252 Bydliště - POVINNÉ *: Brno/Třebíč
|
Zaslal: 30.04.16 18:52 Předmět: Stále stoupá voda.. |
|
|
Ahoj, mám opět problém s ventilem Stále mi v nádobce stoupá voda... Po zahřátí začne z té malé hadičky, co jde z hlavy do nádobky voda dokud nepřeteče. Jak je na chladiči odvzdušňovák, tak tam se voda ztratí. Myslel jsem si, že je to těsnění pod hlavou, tak jsem udělal kompletní GO hlavy, ale problém stále trvá. Prosím poraďte. _________________ R5 GTE 16V
R5 GTE LeMans
R5 GTE
106 Rallye |
|
Návrat nahoru |
|
|
Salamos
Založen: 30.9.2015 Příspěvky: 252 Bydliště - POVINNÉ *: Brno/Třebíč
|
Zaslal: 01.05.16 08:36 Předmět: |
|
|
Jinak odvzdušňuji podle návodu, co tu je napsaný. povolim odvzdušňovák na chladiči, dolívám vodu do nádobky, až začne z něho téct. Utáhnu a nastartuju. Nádobku nechávám celou dobu otevřenou. _________________ R5 GTE 16V
R5 GTE LeMans
R5 GTE
106 Rallye |
|
Návrat nahoru |
|
|
hynek
Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10936 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 01.05.16 09:10 Předmět: |
|
|
Nemas spatne zapojene hadice, netoci se ti vodni pumpa obracene? Predpokladam, ze nemas servo. _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Salamos
Založen: 30.9.2015 Příspěvky: 252 Bydliště - POVINNÉ *: Brno/Třebíč
|
Zaslal: 01.05.16 11:50 Předmět: |
|
|
Hadice jsem dal jak origo, jen mám silikonovy. Pumpa se očí doleva. Není v originál hadicích nějaká klapka? Příjde mi, že vodní pumpa cucá vodu přes doběhovy čerpadlo z chladiče a tím v něm vzniká podtlak, proto není voda u odvzdušňováku a když se naplní nádobka, vypnu motor a povolím ho, udělá to tssss a voda v nádobce klesne na normál-vrátí se do chladiče. Takže voda v nádobce přibývá, ale už se nevrací zpět do oběhu.. _________________ R5 GTE 16V
R5 GTE LeMans
R5 GTE
106 Rallye |
|
Návrat nahoru |
|
|
mckoci
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 01.05.16 12:09 Předmět: |
|
|
probehla kontrola termostatu ?
co chladic, je na vsech mistech stejne horkej ? _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
|
Salamos
Založen: 30.9.2015 Příspěvky: 252 Bydliště - POVINNÉ *: Brno/Třebíč
|
Zaslal: 01.05.16 16:43 Předmět: |
|
|
Termostat nový a pro jistotu zkontrolován. Před tím se to prohřívalo uplně na prd a po kontrole originál hadic jsem zjistil, že před doběhovým čerpadlem je následující zpětný ventil viz foto. Ten jsem namontoval, a už se to prohřívá jak má, i chladič, ale stále z ty maly hadičky přitýká voda a nikam se neztrácí. V knižce, jak na to jsem našel následující. Kalibrovaná průchodka 3mm, pozice 14, u ty maly hadičky asi. Může mi někdo prosím zjisti zda je i na 16V? Díky
_________________ R5 GTE 16V
R5 GTE LeMans
R5 GTE
106 Rallye |
|
Návrat nahoru |
|
|
glittermann
Založen: 14.9.2010 Příspěvky: 657 Bydliště - POVINNÉ *: Jirkov
|
Zaslal: 01.05.16 18:34 Předmět: |
|
|
ventil žádní ventil v hadicích nemá...nemáš náhodou expanzku moc nízko? _________________ Renault 19 1.8F-ie |
|
Návrat nahoru |
|
|
Salamos
Založen: 30.9.2015 Příspěvky: 252 Bydliště - POVINNÉ *: Brno/Třebíč
|
Zaslal: 01.05.16 20:13 Předmět: |
|
|
Mám ji právě výš a jeden zpětný ventil jsem v hadicích objevil, viz moje fotka. Je v hadici před doběhovým čerpadlem, aby vodní pumpa nesála vodu z chladiče než se otevře termostat. Doběhové čerpadlo je jinak průchozí a tím by v chladiči vznikal podtlak. Kdy jsem tam ten ventil dal tak se motor začal prohřívat normálně a i přitýkání vody do nádobky se tou malou hadičkou zpomalil. Takže ještě bude nějaky problém, proč ta voda z nádobky nemizí. _________________ R5 GTE 16V
R5 GTE LeMans
R5 GTE
106 Rallye |
|
Návrat nahoru |
|
|
CHAMELEON
Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 01.05.16 20:26 Předmět: |
|
|
No ventila jsem měl už je to let, ale něco obdobného jsem nikdy neřešil a čerpadlo na doběh měl zaslepené. Ale nedávno jsem něco podobného řešil na jednom fiatu, jak nebylo víčko na expanzce tak přetékala, ona teda přetékala už než dojel, ale bylo to špatným víčkem, netěsnilo, po nasazení jiného fiat jezdí jak ďas a nic nikde neteče. Třeba je to blbost, ale zkusil bych to. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Salamos
Založen: 30.9.2015 Příspěvky: 252 Bydliště - POVINNÉ *: Brno/Třebíč
|
Zaslal: 01.05.16 20:45 Předmět: |
|
|
Nádobka i víčko jsou nové. Zkusím dát staré, ale pochybuju. _________________ R5 GTE 16V
R5 GTE LeMans
R5 GTE
106 Rallye |
|
Návrat nahoru |
|
|
hynek
Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10936 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 02.05.16 08:49 Předmět: |
|
|
Me spis zarazi, ze ti to neodtika z nadobky. Tou malou hadickou tam toho tece hodne, ale odtoky jsou 2 velke. Navic by to mel byt uzavreny okruh, tak ze kdyz se ti plni nadobka, nekde to asi bude sat falesny luft.
Co vimenik tepla, ten mas zapojeny dobre, nemas vzduv v nem?
Ten ventil u dobehoveho cerpadla tam origo ma byt, ale videl jsem i ventily bez a chlazeni fungovalo normalne. _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Salamos
Založen: 30.9.2015 Příspěvky: 252 Bydliště - POVINNÉ *: Brno/Třebíč
|
Zaslal: 02.05.16 09:12 Předmět: |
|
|
Radiátor topení mám zapojený následovně. Hadice z nádobky, levá(výstupu od sebe) spodní vstup do topení a do vrchního mám to hadicové téčko, co jde z hlavy a plechové trubky,která je podél bloku. Jak odvzdušním radiátor, když je odvzdušňovák jen na chladiči? Hadice jsem všechny přetáhnul, nikde nic nekape. Voda začne v nádobce přibývat, až sepne termosta a zapojí se do okruhu. Do té doby je vše OK a motor se prohřívá normálně. _________________ R5 GTE 16V
R5 GTE LeMans
R5 GTE
106 Rallye |
|
Návrat nahoru |
|
|
glittermann
Založen: 14.9.2010 Příspěvky: 657 Bydliště - POVINNÉ *: Jirkov
|
Zaslal: 02.05.16 10:07 Předmět: |
|
|
nemohl by si sem hodit fotku? já na té malinké nahoře Tčko nemám a motor máš ph1 či 2? _________________ Renault 19 1.8F-ie |
|
Návrat nahoru |
|
|
m1tv Moderátor
Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 02.05.16 10:39 Předmět: |
|
|
vodni pumpu si dával novou ? funguje ? chladič je plně pruchozí ? zkus vyndat termostat a hodit ho vyvařit do vody jestly funguje jak má .. i novej termostat muže blbnout _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Salamos
Založen: 30.9.2015 Příspěvky: 252 Bydliště - POVINNÉ *: Brno/Třebíč
|
Zaslal: 02.05.16 11:51 Předmět: |
|
|
m1tv napsal: | vodni pumpu si dával novou ? funguje ? chladič je plně pruchozí ? zkus vyndat termostat a hodit ho vyvařit do vody jestly funguje jak má .. i novej termostat muže blbnout |
Vodní pumpa nová a měla by fungovat, když sepne termostat tak je krásně cítit na chladiči, jak se od vrčku plní teplou vodou a postupuje to dolů. Tím usuzuji, že je průchozí i chladič, který je taky nový. Termostat jsem vařit zkoušel, otevře při 88stupních. Jinak hlava komplet GO, otlakovaná, těsnění pod hlavou novy, blok rovnej, nová expanzka s víčkem. Jediny co nevím, jestli není prasklý blok, ale to už je extrém. Olej krásně čistý, voda bez mastnoty a ani trošku to nekouří. Motor jde jak hodinky.
glittermann napsal: | nemohl by si sem hodit fotku? já na té malinké nahoře Tčko nemám a motor máš ph1 či 2? |
Jasně. Na 1. fotce jsem to i naznačil, ale moc mi to nedává smysl. Z hlavy je vývod na dvě hadice. Malou, která příjde do expanzky a větší, která má jít do topení jako teplá voda???. Tam je právě to téčko z hadice, ktery je propojeny s těma plechovejma trubkama podél bloku, která jsou vlastně sací--spojeny s vodní pumpu pod sáním. Někdě se to tam prostě hádá.
Kouknětě na fotky budu rád za postřehy a názory, případně vysvětlení. _________________ R5 GTE 16V
R5 GTE LeMans
R5 GTE
106 Rallye |
|
Návrat nahoru |
|
|
|