Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
KristensenJ
Založen: 17.10.2007 Příspěvky: 327 Bydliště - POVINNÉ *: Česká Třebová
|
Zaslal: 08.03.08 18:27 Předmět: Nastavení klapky |
|
|
Nevíte někdo jak má být nastavená klapka na 16V Na jedné straně je na ní potenciometr ale ten mě nezajímá a na druhé je kolíbka na lanko no a u té kolíbky je dorazový šroub, to je jedna věc a druhá přímo z vrchu je nálitek v kterým je zašitej šroubek co pootevírá nějakej kanálek. Jsou nějaké hodnoty (kromě otáček motoru) na které to má být nastavené? díky moc. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rio
Založen: 15.10.2007 Příspěvky: 128 Bydliště - POVINNÉ *: Domažlice
|
Zaslal: 09.03.08 07:40 Předmět: |
|
|
Já být na tvém místě , tak bych do toho nehrabal. Tohle nastavit není žádná sranda. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KristensenJ
Založen: 17.10.2007 Příspěvky: 327 Bydliště - POVINNÉ *: Česká Třebová
|
Zaslal: 09.03.08 15:21 Předmět: |
|
|
Rio napsal: | Já být na tvém místě , tak bych do toho nehrabal. Tohle nastavit není žádná sranda. |
No nevidím na tom nic složitýho pokud člověk ví jak to má být a nemusí experimentovat jako já, takže mě tam nic nepřekvapí, no zatím jsem to nastavil tak že mám ten dorazovej šroub jen tak lehce opřenej o klapku, potenciometr na středech těch oválnejch děr a šroubek v nálitku o čtvrt otáčky povolenej, volnoběh je cca 950 a zatím se nic neděje, jede to jak má neškube, spotřeba dobrá, ještě jsem pro jistotu vyměnil paliv filtr. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
hynek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10937 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 09.03.08 16:03 Předmět: |
|
|
ten šroubek jestli myslíš z vrhu je na štelování volnoběhu, nebo spíš na přidání vzduch do sání, a ten dorazovej má být nastaven tak aby byla klapka v zavřené poloze co nejlíp zavřená, nesmí propustit vzduch _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KristensenJ
Založen: 17.10.2007 Příspěvky: 327 Bydliště - POVINNÉ *: Česká Třebová
|
Zaslal: 09.03.08 19:13 Předmět: |
|
|
hynek napsal: | ten šroubek jestli myslíš z vrhu je na štelování volnoběhu, nebo spíš na přidání vzduch do sání, a ten dorazovej má být nastaven tak aby byla klapka v zavřené poloze co nejlíp zavřená, nesmí propustit vzduch |
No tak tak bych to měl mít, prostě jsem ho povolil až odjel od klapky a pak jsem s ním jen dojel ke klapce ale tak aby ji neotevřel no a tím šroubkem na vzduch jsem ho natočil o čtvrt otáčky |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 09.03.08 23:46 Předmět: |
|
|
ten šroubek na nastavovani volnobehu nebude pač volnobeh dela ten moturek co ma samostatny vedeni vzduchu  _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KristensenJ
Založen: 17.10.2007 Příspěvky: 327 Bydliště - POVINNÉ *: Česká Třebová
|
Zaslal: 10.03.08 08:25 Předmět: |
|
|
m1tv napsal: | ten šroubek na nastavovani volnobehu nebude pač volnobeh dela ten moturek co ma samostatny vedeni vzduchu  |
no já nevim ale když ho dotáhnu tak je volnoběh cca 850 a čím víc ho povoluju tak to leze až někde na 2000rpm |
|
Návrat nahoru |
|
 |
CHUD Vítěz Morávia Party 2007
Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 552 Bydliště - POVINNÉ *: Sepekov
|
Zaslal: 10.03.08 09:07 Předmět: |
|
|
je to na otáčky je to takovej bypass obtok klapky _________________ Auto je m?j život a ten mi nic neveme jenom to auto |
|
Návrat nahoru |
|
 |
hynek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10937 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 10.03.08 13:10 Předmět: |
|
|
volnoběh udržuje motore, ale neumí ti zvíšit otáčky, proto tam je ten šroubek, ale phII ho nemá _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|