Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Problém s chodem motoru
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Anti



Založen: 22.8.2010
Příspěvky: 121
Bydliště - POVINNÉ *: Slup-Znojemsko

PříspěvekZaslal: 26.08.14 19:52    Předmět: Problém s chodem motoru Citovat

Zdravím
Vím že to tu určitě někde je,ale nemohu se probírat obrovským množstvím příspěvků...
Mám jednobod 1,8 66 Kw
Jednou přijela žena z práce s tím,že auto cuká.Pak s ní vypadlo že natankoval na benzince která neoplývá kvalitním benzínem.Sváděl jsem to na tuto okolnost.Posléze jsme natankovali jinde kvalitní benzín a problém přetrvává.Jde o to že studený motor občas špatně reaguje na sešlápnutí plynu.Nastane díra,pak zakuckání a pak se rozjede.Taky se stává,že za studena pokud vyřadím,občas to chcípne.Poslední dva dny se přidružil problém s nefunkčním sytičem.Studený motor po nastartování zdechá,a pokud se udrží v chodu,tak drží volnoběh zahřátého motoru.
První jsem zkouknul krokový motorek škrtící klapky.Ten se po startu snaží korigovat chod motoru natáčením klapky,tak se zdá v pořádku.Pak jsem zkoušel čidla teploty.A tady je první problém.čidlo teploty směsi jsem našel a odměřil,ale problém je z čidlem teploty chladící kapliny.Našel jsem dvě ve hlavě,jedno zepředu druhé zezadu na pravé straně,i když bych měl mít to pro ecu v sání.Které z nich je pro ecu?Proč mají dva vývody,přičemž na tom zadním se nedá na jednom pinu nic naměřit?Může být problém i jinde?
Díky za případnou ochotu pomoci.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
duri_svk



Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 1580
Bydliště - POVINNÉ *: Zlate Moravce, SVK

PříspěvekZaslal: 26.08.14 20:49    Předmět: Citovat

ahoj, snimac z dvomi vyvodmi ( ten zo zadnej strany ) je pre budiky, jeden vyvod je aktual teplota a ten druhy je ked varis vodu, reaguje pri teplote daleko nad 100 stupnou. Pre ECU je ten snimac s prednej strany hlavy.
_________________
R19 Chamade 1,7 phase I/II,III under construction / R19 Cabrio phase II / R Megane Classic / R Laguna II ph2 http://durisvk.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Skype Name
MiKoGTE



Založen: 29.7.2012
Příspěvky: 367
Bydliště - POVINNÉ *: Ladce - ILAVA, Slovensko

PříspěvekZaslal: 27.08.14 05:25    Předmět: Citovat

V sani nemozes mat cidlo chladiacej kvapaliny, tam byva snimac hmotnosti/teploty nasateho vzduchu..
_________________
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 16V, 1992, New toy
EX - Renault 5 TL 1.1, 1989 - Sold
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Anti



Založen: 22.8.2010
Příspěvky: 121
Bydliště - POVINNÉ *: Slup-Znojemsko

PříspěvekZaslal: 27.08.14 05:33    Předmět: Citovat

duri_svk:Díky za upřesnění,teď to dává smysl.Každopádně na obou čidlech jsem naměřil podobný odpor,takže problém bude jinde.

MiKoGTE:Ten snímač nebývá v sání,ale v sacím potrubí které je uděláno tak,že je ohřívané chladící kapalinou.Oficiálně v knize "Jak na to" je nakreslené kde bývá umístěné.Já ho mám na pozici čtyřbodového vstřikování.

Už jsem ten problém jednou řešil,stačilo vyměnit Řídící jednotku.Tentokrát to bude podobné...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MiKoGTE



Založen: 29.7.2012
Příspěvky: 367
Bydliště - POVINNÉ *: Ladce - ILAVA, Slovensko

PříspěvekZaslal: 27.08.14 05:36    Předmět: Citovat

Tak potom nemas 66kW F3N, ale 65 F3P, tam neviem ako to je..
_________________
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 16V, 1992, New toy
EX - Renault 5 TL 1.1, 1989 - Sold
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Anti



Založen: 22.8.2010
Příspěvky: 121
Bydliště - POVINNÉ *: Slup-Znojemsko

PříspěvekZaslal: 27.08.14 05:45    Předmět: Citovat

Ten motor je podle všeho původem z automatu,dle TP F3PP707.
Každopádně "chytrá knížka" píše u jednobodu jen o jednom umístění toho čidla.Já mám v těch místech nějakou zaslepenou hadici.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
hynek



Založen: 14.10.2007
Příspěvky: 10936
Bydliště - POVINNÉ *: Brno

PříspěvekZaslal: 27.08.14 07:28    Předmět: Citovat

Chytrá knížka není vůbec chytrá knížka Laughing

Nemohl ti ten nekvalitní benzín pomoct lambdě do věčných lovišť??

Podobný problém jsem řešil na méganu 1,6e strašně smrděl benzínem a při cca 5tis. se začal dusit, nepravidelný a nízký volnoběh, zdechání a tak.

Nepomohla ani výměna čidel (teploty, map senzor,..) a ostatních volovin. Nejspíš to je lambda, ale musí na diagnostiku, ať mám jistotu.
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
CHAMELEON



Založen: 20.7.2010
Příspěvky: 3832
Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina

PříspěvekZaslal: 27.08.14 12:20    Předmět: Citovat

"Chytra" knizka bohuzel popisuje jednobodove vstrikovani verze 1,7 54kW, u 1,8 65 (66)kW je to s cidlama jako u 1,7 66kW, tim padem jak popsal Duri.

Zkusil bych tu lambdu, mne tenkrat odeslo jeji vyhrivani a delalo to podobne skopiciny.
Jeste mrknout i na cidlo otacek. Ono to s tim benzinem nemusi souviset, mohl nekde zaoxidovat nejaky ten kontakt na kteremkoliv cidle, nyni je na to zaoxidovani super pocasi.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Anti



Založen: 22.8.2010
Příspěvky: 121
Bydliště - POVINNÉ *: Slup-Znojemsko

PříspěvekZaslal: 30.08.14 11:30    Předmět: Citovat

Takže dnes opět kontrola a zjistil jsem,že tentokrát jsem na čidlu teploty směsi nic nenaměřil...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Anti



Založen: 22.8.2010
Příspěvky: 121
Bydliště - POVINNÉ *: Slup-Znojemsko

PříspěvekZaslal: 06.09.14 07:04    Předmět: Citovat

Pánové,dal jsem si inzerát na čidlo,přišla mi od jednoho uživatele celá jednotka.Vypadá takto:
http://www.renault19.cz/forum/viewtopic.php?p=263155&sid=11efcd4dfbf74c8c48afbf6d3e140223

Jenže já mám v motoru toto:
http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=37&t=47075
Dokáže někdo z vás identifikovat jednotky?
Každopádně je to plně jiný systém a zaměnitelnost je podle mě nulová.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Osly



Založen: 5.4.2011
Příspěvky: 5653
Bydliště - POVINNÉ *: Loučná nad Desnou okr. Šumperk

PříspěvekZaslal: 06.09.14 07:40    Předmět: Citovat

to vrchní je na 1721cm a 54kw a ten spodní je na 1.4 55kw víc ti k tomu asi neřeknu. Pasovat to nebude když je to úplně na jinej obsah a jsou tam jiný konektory. Hold ti poslal někdo něco špatnýho Embarassed
_________________
Clio III ph2 Grandtour 94kw 09
R19 PH2 81kw 94 - Baccara - In progress

R19 PH2 81kw 95 - Baccara - sold
R19 PH1 54kw 92 - sold
Šáde 120 (sešrotovaná)

www.osly.rajce.idnes.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Rosta



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7427
Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice

PříspěvekZaslal: 06.09.14 08:19    Předmět: Citovat

jj tu druhou bych taky viděl jako Bosch z 1,4 nebo jestli to bylo z clia tak možná i z 1,2
_________________
R19 Ph2 1,4e - minulost
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Anti



Založen: 22.8.2010
Příspěvky: 121
Bydliště - POVINNÉ *: Slup-Znojemsko

PříspěvekZaslal: 06.09.14 10:53    Předmět: Citovat

Díky za reakci.Tu první jsem dostal s tím že je na 1.8 65 kW,tu druhou(ne úplně stejnou ale velmi podobnou) mám na 1.8 F3P707 původem z automatu. Je to cca 2 roky,co jsem kupoval kabeláž a řídící jednotku z 1.8 66 kW.Vše pasovalo,jediný rozdíl byl v konektoru snímače.Automat má dvojitý snímač.Jen jsem ten jeden vyštípal a jezdil.

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
CHAMELEON



Založen: 20.7.2010
Příspěvky: 3832
Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina

PříspěvekZaslal: 06.09.14 15:22    Předmět: Citovat

Ten poslední obrázek je vstřikování z F3P motoru 65kw někdy uváděno i 66kW ale rozhodující je typ motoru. Podobné vstřikování (stejnej systém) má i 1,3 felicie, pasuje z ní krokový motorek ale víc jsem prohazovat nezkoušel, přeci jen průměr trysky a tak bude asi jinej.

Z 1,7 54kW tam možná nějak napasuješ, ale rozhondě Ti nesedne na kabeláž a na jednotku už vůbec ne..... (to je ten první obrázek).

A i na ten F3P 65kW se dělaly dvě verze vstřikování - dva výrobci......
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Anti



Založen: 22.8.2010
Příspěvky: 121
Bydliště - POVINNÉ *: Slup-Znojemsko

PříspěvekZaslal: 06.09.14 15:57    Předmět: Citovat

Díky za info.Ten poslední obrázek je z mého motorového prostoru,je to to vstřikování na které potřebuju snímač.Díval jsem se,felda to má kapánek jinak.
V inzerátu jsem měl vysloveně napsáno motor F3P a že vemu klidně celou jednotku.Počítal jsem s tím,že by to mělo být víceméně velmi podobné a zaměnitelné.Ale ten z 1.7 tam samozřejmě nemá cenu dávat.Musel bych mít komplet kabeláž a i řídící jednotku.A nevidím důvod "čipovat dolů"...
Já bych klidně vyřešil nákupem termistoru,ale když jsem viděl že vedení k němu a on samotný je zapuštěn v plastu,myslel jsem že v bez problémů seženu originál.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
Strana 1 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com