Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Klapka v sání do airboxu
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
goreff



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 10668
Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova

PříspěvekZaslal: 20.07.14 09:42    Předmět: Klapka v sání do airboxu Citovat

Zakládám svůj v pořadí teprve druhý příspěvek a ptám se zda-li někdo neví proč je, anebo jak funguje na Meganu F7R 2.0 16v v sání do airboxu klapka v jedné ze dvou hadic Question Question Question ...ne na Megane fóru se ptát nebudu, protože tam je to naprosto zbytečné Laughing


_________________
F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
MiKoGTE



Založen: 29.7.2012
Příspěvky: 367
Bydliště - POVINNÉ *: Ladce - ILAVA, Slovensko

PříspěvekZaslal: 20.07.14 11:11    Předmět: Citovat

Nie je to ovladane bimetalom?
Ak hej, mohlo by to byt nieco ako ma 54kW, otvaralo sa to pri studenom motore a salo to teply vzduch od vyfukoveho potrubia..
_________________
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 16V, 1992, New toy
EX - Renault 5 TL 1.1, 1989 - Sold
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
goreff



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 10668
Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova

PříspěvekZaslal: 20.07.14 11:14    Předmět: Citovat

ne žádnej bimetal, je tam podtlaková hadička spojená s egrem a nějaký elektrický ventil...teplo od výfuku to nebere
_________________
F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
MiKoGTE



Založen: 29.7.2012
Příspěvky: 367
Bydliště - POVINNÉ *: Ladce - ILAVA, Slovensko

PříspěvekZaslal: 20.07.14 11:29    Předmět: Citovat

Nevies ci to funguje alebo kedy sa to zatvara?
_________________
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 16V, 1992, New toy
EX - Renault 5 TL 1.1, 1989 - Sold
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
goreff



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 10668
Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova

PříspěvekZaslal: 20.07.14 12:14    Předmět: Citovat

především nevím jak to funguje a k čemu to tam je Smile
_________________
F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
andrewdie



Založen: 29.3.2011
Příspěvky: 482
Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava

PříspěvekZaslal: 20.07.14 12:25    Předmět: Citovat

keby som mal hadat, poviem, ze to je nejaky obmedzovac vykonu pri studenom motore.. proste ta cierna hadica je nieco malo poddimenzovana a pokial netaha vzduch aj z tej druhej s klapkou tak nedava plny vykon.. menej vzduchu -> menej benzinu -> mensia tepelna vyhrevnost zapalenej zmesi -> rovnomernejsi ohrev motora ?? len tipujem
_________________
R19 L53J F8Q742 - Diesel 16V Baccara Chamade F1 Very Happy
R19 853A F3P760 - Cabrio 66kW
Megane II EMS4 F9Q - Cabrio 96kW ~ 118kW
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
goreff



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 10668
Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova

PříspěvekZaslal: 20.07.14 12:29    Předmět: Citovat

tvůj tip zní celkem logicky, něco takového by to mohlo být...
_________________
F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
andrewdie



Založen: 29.3.2011
Příspěvky: 482
Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava

PříspěvekZaslal: 20.07.14 12:42    Předmět: Citovat

este ma napadlo, ze by to mohol byt aj nejaky ECO nezmysel, ze napr. pri jazde do 3500ot s plynom max na 1/2 je to zavrete a zere tak menej benzinu a tu klapku otvara, ked treba vykon (podobne ako VTEC na Honde, ten tiez dava vysoke vacky od cca 4500ot)
_________________
R19 L53J F8Q742 - Diesel 16V Baccara Chamade F1 Very Happy
R19 853A F3P760 - Cabrio 66kW
Megane II EMS4 F9Q - Cabrio 96kW ~ 118kW
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MiKoGTE



Založen: 29.7.2012
Příspěvky: 367
Bydliště - POVINNÉ *: Ladce - ILAVA, Slovensko

PříspěvekZaslal: 20.07.14 16:34    Předmět: Citovat

No ja by som mozno poupravil ten eko nezmysel - skor kvoli emisiam ako spotrebe, ale inak by som asi suhlasil s andrewdie-m..
_________________
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 16V, 1992, New toy
EX - Renault 5 TL 1.1, 1989 - Sold
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
CHAMELEON



Založen: 20.7.2010
Příspěvky: 3832
Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina

PříspěvekZaslal: 20.07.14 16:53    Předmět: Citovat

Ten bazmek se montoval chvilku u nás. Nevím jakou to má funkci, ale pár těch malejch filtříků mám doma. Kam vede ta hadice co na ní ten filtřík je?

Jinak na tom kupátku nic takového nebylo, jen trubka (jedna) a hříbek.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
goreff



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 10668
Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova

PříspěvekZaslal: 20.07.14 17:18    Předmět: Citovat

filtřík je na tom el. ventitu, na hadičce je jednosměrný ventil, hadička k němu je připojena na EGR
tu je trochu vidět...

_________________
F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
hynek



Založen: 14.10.2007
Příspěvky: 10936
Bydliště - POVINNÉ *: Brno

PříspěvekZaslal: 20.07.14 19:08    Předmět: Citovat

Taky bych to viděl na eko nesmysl kvůli emisím, něco jako EGR sání.
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
andrewdie



Založen: 29.3.2011
Příspěvky: 482
Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava

PříspěvekZaslal: 24.07.14 11:23    Předmět: Citovat

hmm to, ze ta hadicka je zapojena do EGR som si nevsimol... Embarassed

inak nechapem o jakom filtriku sa tu vypravate.. ja som myslel, ze ten cierny hribik nad tou klapkou je len podtlakova membrana, co otvara/zatvara cez to tiahlo klapku..

btw dialožis ten kus plastu s klapkou a tym bazmekom na hadicu nazyva ODHLUČ POUZDRO Smile a na ebayi ako (Air-Intake) Throttle Butterfly Valve http://www.ebay.co.uk/itm/Renault-Clio-SPORT-172-182-01-05-THROTTLE-BUTTERFLY-VALVE-7700866695-/320898554079

takze si myslim, ze to bude len nejaka picovina, co "tlmi" zvuk motora (dajme tomu v nizkych otackach, ked EGR nie je otvoreny), tym, ze vsetok nasavany vzduch ide cez tu obalenu odhlucnenu ruru kym je ventil zavrety.. na sportovom aute taka vec ale nema co robit Very Happy sup tam nejaku r90mm holu hlinikovu trubku Smile

EDIT : uz to viem presne co to toto.. "Ziel des Systems ist es, die Ansaugluftgeräusche beim Fahrbetrieb im Stadtverkehr zu dämpfen, ohne jedoch Leistung in hohen Drehzahlbereichen zu verlieren." cize tento system ma za ulohu znizit hluk nasavaneho vzduchu pri prevadzke v meste, bez straty vykonu vo vysokych otackach/rychlosti..

A otvara ho podla :
1.rychlost - aspon 4100ot a 33kmh
2.rychlost - aspon 4500ot a 68kmh
3.rychlost - aspon 3300ot a 67kmh
4,5 otvorene furt
na volnobeh ostava v polohe ako bola naposledy (otvorena/zatvorena), tesne po starte motora, musi byt na volnobeh otvorena

A uz sa dalej nebudem robit mudry Very Happy
_________________
R19 L53J F8Q742 - Diesel 16V Baccara Chamade F1 Very Happy
R19 853A F3P760 - Cabrio 66kW
Megane II EMS4 F9Q - Cabrio 96kW ~ 118kW
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
goreff



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 10668
Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova

PříspěvekZaslal: 24.07.14 13:59    Předmět: Citovat

díky moc za informace, teď už to chápu Wink ...filtříky jsou tam dva, jeden je vidět na první fotce na tom el.mag. ventilu(malej hříbek ve kterém je kousek molitanu) a druhej je na tom EGRu
_________________
F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
CHAMELEON



Založen: 20.7.2010
Příspěvky: 3832
Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina

PříspěvekZaslal: 24.07.14 18:05    Předmět: Citovat

Tak asi to umí jezdit i bez, vzhledem k faktu že mi nedávno prošel jeden mégan rukama a měl jen jednu rouru a hříbek.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com