Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
med
Založen: 17.6.2013 Příspěvky: 12 Bydliště - POVINNÉ *: srbsko
|
Zaslal: 17.06.13 18:57 Předmět: škubání |
|
|
Zdravim, potřeboval bych prosím poradit se škubáním motoru na 1,7 r89. Auto celkem často škube, jakoby padalo na míň válců, zejména při akceleraci a taky na volnoběh se otáčky mírně houpou, popřípadě to jakoby spadá na míň válců nebo se dusí. Možná na to má částečnej vliv teplota neboť v zimě a při studeným motoru to asi dělá míň, nicméně ne striktně. Výskyt této vady je nepravidelný.
Zapalování to neni, to je celý vyměněný.
Díky |
|
Návrat nahoru |
|
 |
CHAMELEON

Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 17.06.13 19:06 Předmět: |
|
|
Co je to přesně za typ motoru, 1,7 se dělali tři verze. (výkon, typ karburace) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
med
Založen: 17.6.2013 Příspěvky: 12 Bydliště - POVINNÉ *: srbsko
|
Zaslal: 17.06.13 23:32 Předmět: |
|
|
54kw, 4 vstřiky, víc asi nevim |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 18.06.13 06:08 Předmět: |
|
|
pokud to má 54 kw tak to nebude mít 4 vstřiky tenhle motor má jednobodové vstřikování _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
med
Založen: 17.6.2013 Příspěvky: 12 Bydliště - POVINNÉ *: srbsko
|
Zaslal: 20.11.13 09:53 Předmět: |
|
|
tak problém se škubáním stále přetrvává. dělá to zejména při zahřátém motoru potažmo při delší jízdě. děkuju za případné náměty, potažmo rady jak závadu diagnostikovat |
|
Návrat nahoru |
|
 |
CHAMELEON

Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 20.11.13 22:45 Předmět: |
|
|
Co tlaky, svíčky, kabely, hlavička rozdělovače???
Kterej válec vynechává?
Jinak 54kW motor opravdu 4 vstřiky (funkční a namontované) určitě nemá, je dost možné že 89 rok má dokonce jen karburátor. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
med
Založen: 17.6.2013 Příspěvky: 12 Bydliště - POVINNÉ *: srbsko
|
Zaslal: 29.11.13 19:25 Předmět: |
|
|
tak jsem tady projel vsechny zainteresovany prispevky a s jejich pomoci problem vyresil, stacilo zahybat s preoinacem polohy klapky. Jinak 4 vstriky to ma, tak je tam asi jinej motor, pokud se to nedelalo..
diky |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Osly

Založen: 5.4.2011 Příspěvky: 5655 Bydliště - POVINNÉ *: Loučná nad Desnou okr. Šumperk
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
med
Založen: 17.6.2013 Příspěvky: 12 Bydliště - POVINNÉ *: srbsko
|
Zaslal: 29.11.13 19:43 Předmět: |
|
|
dik, ten predposledni mam, ale takle pekne rozhodne nevypada  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
med
Založen: 17.6.2013 Příspěvky: 12 Bydliště - POVINNÉ *: srbsko
|
Zaslal: 29.11.13 19:48 Předmět: |
|
|
je to znaceni nekde na motoru? ted jsem byl na technicky a nikdo se nad tim nepozastavoval |
|
Návrat nahoru |
|
 |
CHAMELEON

Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 29.11.13 19:50 Předmět: |
|
|
Tak pokud předposlední tak je to 1,8 81kW a ten se v roce 89 určitě nemontoval ... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
med
Založen: 17.6.2013 Příspěvky: 12 Bydliště - POVINNÉ *: srbsko
|
Zaslal: 29.11.13 20:05 Předmět: |
|
|
jsem si rikal, ze to na 54kw docela jede  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
CHAMELEON

Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
med
Založen: 17.6.2013 Příspěvky: 12 Bydliště - POVINNÉ *: srbsko
|
Zaslal: 29.11.13 20:16 Předmět: |
|
|
ne, myslel jsem předposlední z té první serie obrázků: F3N-L742 - 1721 cm³, 90PS (se servo řízením) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
CHAMELEON

Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 29.11.13 20:28 Předmět: |
|
|
Tak to je nic - moc rozdíl. Stejnej motor jen jiný vstřikování. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|