Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

olejové čerpadlo

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
dominik 16v



Založen: 22.9.2013
Příspěvky: 58
Bydliště - POVINNÉ *: pečky

PříspěvekZaslal: 16.06.14 22:11    Předmět: olejové čerpadlo Citovat

zdravim chtěl bych se zeptat na to šoupátko v olejovym čerpadle jak reguluje tlak oleje myslim si že to fakt špatně maže začli klepat ještě víc hydrošteli co všechno musim udělat abych mněl jistotu že to bude fungovat ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Lord Bazzi



Založen: 11.10.2007
Příspěvky: 2680
Bydliště - POVINNÉ *: Uhřice okr. Vyškov

PříspěvekZaslal: 17.06.14 21:56    Předmět: Citovat

A už sis nechal změřit kolik ti to maže nebo jen pořád spekuluješ na základě toho že notoricky nespolehlivej budík na tlak něco ukazuje... Wink

Jinak rozebrat vyčistit a trochu zaleštit ten rgulační pístek pokud je na něm hliníkovej otěr z bloku čerpadla,přeměřit vůle v čerpadle atd...
_________________
VW Prassat Variant B4 TDI-pracant

Renaulty mám už jen pro zábavu:
16V ph2,3dv Mazlík
Nafoukané Kabrio kabrioletovič ph2kovič 8V ??kW

3x 16V na ND
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
dominik 16v



Založen: 22.9.2013
Příspěvky: 58
Bydliště - POVINNÉ *: pečky

PříspěvekZaslal: 17.06.14 22:09    Předmět: Citovat

No spis furt jenom spekuluju nechci aby se mi zaseklo to soupatko na cerpadle a ja bych zadrel o to mi de ale je pravda ze tomu tlakovymu budiku fakt asi moc verit nejde takze budu doufat ze furt mazu jediny na co sem koukal tak vyckem na volej jestli ho to hazi a to normalne hazelo a z motoru se nijak nekourilo atd takze to mam snad vsechno vcajku
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hubin
Anonymní





PříspěvekZaslal: 12.07.14 19:04    Předmět: Citovat

mám teď podobný problém jenže kontrolka mi neukazuje skoro žádný tlak začlo mi to cvakat ale když přidám tak to na chvilku přestane a pak zase cvaká tak se ptám kde začít Smile jestli u čerpadla nebo někde jinde abych nedělal zbytečnou práci
Návrat nahoru
goreff



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 10668
Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova

PříspěvekZaslal: 12.07.14 19:06    Předmět: Citovat

změřit tlak oleje mechanickým budíkem...
_________________
F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Salamos



Založen: 30.9.2015
Příspěvky: 252
Bydliště - POVINNÉ *: Brno/Třebíč

PříspěvekZaslal: 16.08.19 08:43    Předmět: Citovat

Ahoj lidi. Potřeboval bych s vámi konzultovat takový zajímavý nevim jestli problém, nebo se v tom zas moc vrtám... Vyměnil jsem OEM olejové čerpadlo za nové, protože už mělo značnou vůli mezi ozubenými koly. Z ničeho nic asi po týdnu při přestal fungovat tlak oleje na přístrojovce, ručička leží uplně dole. Pak mám přídavný budík od VDO do 5 bar a ten vystřelil uplně do MAX hned jak zapnu klíček a tam zůstane celou dobu. Měřil jsem tlak oleje mechanickým budíkem a to se zdá v pohodě, 3000ot 3,5 a ve vyšších kolem 5ti bar. 2x jsem měl čerpadlo pro jistotu venku, kontroloval váleček. Tak jsem koupil budík i čidlo od VDO nové, překontroloval dráty, dal novou kostru, tlak už ukazuje ale jen 3,5bar. Ručička vůbec není pohyblivá jak to bylo předtím. Moc to nechápu co se stalo. Díky za rady
_________________
R5 GTE 16V
R5 GTE LeMans
R5 GTE
106 Rallye
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
hynek



Založen: 14.10.2007
Příspěvky: 10936
Bydliště - POVINNÉ *: Brno

PříspěvekZaslal: 19.08.19 06:37    Předmět: Citovat

Podle mě správně by ten tlak měl být konstantní, kdyby se zvyšoval, mohl by pak vyrazit třeba gufera nebo tak něco. Od toho je tam ta pružinka na čerpadle, aby mu nedovolila přetlak.
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
mckoci



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 6584
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 19.08.19 20:22    Předmět: Citovat

Salamos : to cidlo tlaku oleje je pomerne draha zalezitost, posli odkaz co si presne koupil at tady nemichame hrusky s jabkama

Hynajs nemas pravdu, tlak oleje se meni tak jako otacky motoru. Moc dobre si vybavuju jak na Evolutionu lita rucka na tlak oleje na pridavnem budiku ;)
Ale zpet k 16V .. vim ze nekde v chytre knizce je dokonce predepsano jaky je tlak na volnobeh a jaky pri vyssich otackach.
_________________
´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
glittermann



Založen: 14.9.2010
Příspěvky: 657
Bydliště - POVINNÉ *: Jirkov

PříspěvekZaslal: 20.08.19 07:34    Předmět: Citovat

Cvakovi u meganu taky ta ručička lítá dle otáček Laughing mě u 16V se taky hýbe dle otáček...ale je to malé rozpětí
_________________
Renault 19 1.8F-ie
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
glittermann



Založen: 14.9.2010
Příspěvky: 657
Bydliště - POVINNÉ *: Jirkov

PříspěvekZaslal: 20.08.19 07:35    Předmět: Citovat

Salamos napsal:
Ahoj lidi. Potřeboval bych s vámi konzultovat takový zajímavý nevim jestli problém, nebo se v tom zas moc vrtám... Vyměnil jsem OEM olejové čerpadlo za nové, protože už mělo značnou vůli mezi ozubenými koly. Z ničeho nic asi po týdnu při přestal fungovat tlak oleje na přístrojovce, ručička leží uplně dole. Pak mám přídavný budík od VDO do 5 bar a ten vystřelil uplně do MAX hned jak zapnu klíček a tam zůstane celou dobu. Měřil jsem tlak oleje mechanickým budíkem a to se zdá v pohodě, 3000ot 3,5 a ve vyšších kolem 5ti bar. 2x jsem měl čerpadlo pro jistotu venku, kontroloval váleček. Tak jsem koupil budík i čidlo od VDO nové, překontroloval dráty, dal novou kostru, tlak už ukazuje ale jen 3,5bar. Ručička vůbec není pohyblivá jak to bylo předtím. Moc to nechápu co se stalo. Díky za rady


co si koupil za olejové čerpadlo?
_________________
Renault 19 1.8F-ie
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
hynek



Založen: 14.10.2007
Příspěvky: 10936
Bydliště - POVINNÉ *: Brno

PříspěvekZaslal: 20.08.19 11:24    Předmět: Citovat

to mckoci: máš pravdu, taky mi ručička běhá, ale mám pocit, že od určitých otáček už se tlak nemění. Ale hádat se nebudu Laughing Laughing Laughing
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Salamos



Založen: 30.9.2015
Příspěvky: 252
Bydliště - POVINNÉ *: Brno/Třebíč

PříspěvekZaslal: 24.08.19 18:54    Předmět: Citovat

Od VDO mám tohle Objed. č. : 350-010-014K + budík. Tlak má správně lítat podle otáček, ručička je dost aktivní a před tím mi to tak fungovalo. Dle dílenského manuálu je tlak 3,5bar při 3000rpm a 90 stupni oleje. Ve vyšších otáčkách 5000rpm + je žádoučí 5-6bar. Mechanickým budíkem sem tyto hodnoty naměřil a ručička pěkně lítá. Čerpadlo mám od KOLBENSCHMIDT.
_________________
R5 GTE 16V
R5 GTE LeMans
R5 GTE
106 Rallye
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com