Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Hlava z B18FT na F3P 65KW blok
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Patrik1.8



Založen: 20.10.2011
Příspěvky: 39
Bydliště - POVINNÉ *: Marhan 220

PříspěvekZaslal: 25.05.14 14:33    Předmět: Hlava z B18FT na F3P 65KW blok Citovat

vydrzi to kluka a ojnice zvecsi sa tym kompresny pomer a zmensi spalovaci priestor riesil to uz niekto niekedy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
duri_svk



Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 1580
Bydliště - POVINNÉ *: Zlate Moravce, SVK

PříspěvekZaslal: 25.05.14 18:13    Předmět: Citovat

nevydrzi a touto kombinaciou ziskas skoro kompresiu ropaka, u turba potrebujes naopak kompresiu znizit na cca 8,1-8,3:1
_________________
R19 Chamade 1,7 phase I/II,III under construction / R19 Cabrio phase II / R Megane Classic / R Laguna II ph2 http://durisvk.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Skype Name
CHAMELEON



Založen: 20.7.2010
Příspěvky: 3832
Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina

PříspěvekZaslal: 25.05.14 19:00    Předmět: Citovat

Myslím že bez případných úprav hlavu z tohoto motoru na motor F3P nedostaneš, jedině na blok F3N.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Patrik1.8



Založen: 20.10.2011
Příspěvky: 39
Bydliště - POVINNÉ *: Marhan 220

PříspěvekZaslal: 25.05.14 21:24    Předmět: Citovat

pozeral som tesnenia stare f3n bloku a f3p su rovnake akurat f3p ma večšie vrtanie ale to by vobec nevadilo, len rozmyšlam či by to vobec naštartovalo a či sa nestretnu ventile z piestmi, ked som mal b18ft piesty maju večšie dno a hlava je rovna , f3p ma piesty plytšie a zase hlava ma utopene ventily čiže ma vybrania, si tiež myslim že tzo nevydrži ale keby to fungovalo mohlo by to ist slušne mam 65kw plus trošku čipnutu ide slušne škoda len tak preto to rozoberať

Naposledy upravil Patrik1.8 dne 25.05.14 21:36, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Lord Bazzi



Založen: 11.10.2007
Příspěvky: 2680
Bydliště - POVINNÉ *: Uhřice okr. Vyškov

PříspěvekZaslal: 25.05.14 21:30    Předmět: Citovat

Už se to tu řešilo.F3N a F3P má jinde mazací kanály,proto to nejde dát na sebe...Pokud si to dobře pamatuju... Embarassed
_________________
VW Prassat Variant B4 TDI-pracant

Renaulty mám už jen pro zábavu:
16V ph2,3dv Mazlík
Nafoukané Kabrio kabrioletovič ph2kovič 8V ??kW

3x 16V na ND
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Patrik1.8



Založen: 20.10.2011
Příspěvky: 39
Bydliště - POVINNÉ *: Marhan 220

PříspěvekZaslal: 25.05.14 21:37    Předmět: Citovat

mam porobene fotky tychto motorov musim sa nato pozriet ešte raz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
duri_svk



Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 1580
Bydliště - POVINNÉ *: Zlate Moravce, SVK

PříspěvekZaslal: 25.05.14 21:47    Předmět: Citovat

aj keby ti to tam hned na F3P blok paslo, a ventily by netrafil piest, tak to aj tak nevydrzi. Ten kompresny pomer by bol az moc velky. NEFUNGOVALO BY TO
_________________
R19 Chamade 1,7 phase I/II,III under construction / R19 Cabrio phase II / R Megane Classic / R Laguna II ph2 http://durisvk.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Skype Name
Patrik1.8



Založen: 20.10.2011
Příspěvky: 39
Bydliště - POVINNÉ *: Marhan 220

PříspěvekZaslal: 25.05.14 22:11    Předmět: Citovat

mazacie kanaly pasuju pozeral som fotky ved to. ale piesty na turbe mali vybrania na ventily asi by sa stretli neviem posudit
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Osly



Založen: 5.4.2011
Příspěvky: 5653
Bydliště - POVINNÉ *: Loučná nad Desnou okr. Šumperk

PříspěvekZaslal: 25.05.14 23:37    Předmět: Citovat

mě by zajímalo jak se čipuje 65kw Very Happy musel by se vyměnit celej čip v řídící jednotce a ty se co vím nedělaly Smile
jinak pokud chceš výkon sežeň si hlavu z 81kw a k tomu elektriku Wink
_________________
Clio III ph2 Grandtour 94kw 09
R19 PH2 81kw 94 - Baccara - In progress

R19 PH2 81kw 95 - Baccara - sold
R19 PH1 54kw 92 - sold
Šáde 120 (sešrotovaná)

www.osly.rajce.idnes.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Patrik1.8



Založen: 20.10.2011
Příspěvky: 39
Bydliště - POVINNÉ *: Marhan 220

PříspěvekZaslal: 26.05.14 07:35    Předmět: Citovat

softwer mam prepaleny nanovo na čipe je otvor cez ktory sa to maže uv lampov mal som to potom otvorne a novy sovtwer neviem ako nahrali a čip je prelepeny paaskov aby sa svetlom nezmazal mam aj založne cd s povodnym, softom, a musim povedať že bolo citim rozdiel teraz som si nato už zvykol chcelo by to dačo viacej. akurat po čipe na diagnostike v renaulte v pameti zavad vypisuje chybu riadiaca jednotka ta sa zmazat neda
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Patrik1.8



Založen: 20.10.2011
Příspěvky: 39
Bydliště - POVINNÉ *: Marhan 220

PříspěvekZaslal: 26.05.14 07:36    Předmět: Citovat

už som rozmyšlal aj nad 81kw hlavu včom je ina ta hlava ma menšie vybranie okolo ventilov alebo to robi len soft?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Osly



Založen: 5.4.2011
Příspěvky: 5653
Bydliště - POVINNÉ *: Loučná nad Desnou okr. Šumperk

PříspěvekZaslal: 26.05.14 07:37    Předmět: Citovat

no hlavně má vstřiky v hlavě
_________________
Clio III ph2 Grandtour 94kw 09
R19 PH2 81kw 94 - Baccara - In progress

R19 PH2 81kw 95 - Baccara - sold
R19 PH1 54kw 92 - sold
Šáde 120 (sešrotovaná)

www.osly.rajce.idnes.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Patrik1.8



Založen: 20.10.2011
Příspěvky: 39
Bydliště - POVINNÉ *: Marhan 220

PříspěvekZaslal: 26.05.14 07:48    Předmět: Citovat

asi no čitam tvoje tema akurat
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Patrik1.8



Založen: 20.10.2011
Příspěvky: 39
Bydliště - POVINNÉ *: Marhan 220

PříspěvekZaslal: 26.05.14 07:50    Předmět: Citovat

a co tak stiahnut frezov povodnu hlavu nekolko desatim to by bolo realnejšie nie
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
CHAMELEON



Založen: 20.7.2010
Příspěvky: 3832
Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina

PříspěvekZaslal: 26.05.14 08:39    Předmět: Citovat

Laughing Co jiného dodat? Čipovanej starej jednobod, by mě zajímalo kolik že to stálo? Protože zatím každej kdo se něčím takovým zabejvá tvrdí že tyto jednotky čipovat nelze, musí se vyměnit celej ten šváb za nějakej co se dá programovat.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com