Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

startování - problém s otáčky
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Osly



Založen: 5.4.2011
Příspěvky: 5653
Bydliště - POVINNÉ *: Loučná nad Desnou okr. Šumperk

PříspěvekZaslal: 20.03.14 13:10    Předmět: Citovat

ono by mohlo stačit jen tu lištu vydělat a otočit klíčkem aby se natlakovalo čerpadlo a jestli bude nějakej kapat tak je špatnej
_________________
Clio III ph2 Grandtour 94kw 09
R19 PH2 81kw 94 - Baccara - In progress

R19 PH2 81kw 95 - Baccara - sold
R19 PH1 54kw 92 - sold
Šáde 120 (sešrotovaná)

www.osly.rajce.idnes.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Scray



Založen: 5.10.2009
Příspěvky: 2260
Bydliště - POVINNÉ *: Brumov-Bylnice (Zlín)

PříspěvekZaslal: 20.03.14 13:13    Předmět: Citovat

jo takhle..ještě než ji vyhodím (protože je to zase dost práce Very Happy ) bych mohl zkusit teoreticky přijet,vypnout zapalování,odpojit lištu a třeba za půl hodiny ji zase připojit jestli to nastartuje normálně...tím bych určil, že to je 100% na vstřiku ne? S druhou ŘJ mi to nechytá,takže tu nevyzkouším
_________________

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Skype Name
Osly



Založen: 5.4.2011
Příspěvky: 5653
Bydliště - POVINNÉ *: Loučná nad Desnou okr. Šumperk

PříspěvekZaslal: 20.03.14 13:25    Předmět: Citovat

to není jistý v liště benzín zůstane takže i tak bude moct protéct akorát tam nebude ten tlak
_________________
Clio III ph2 Grandtour 94kw 09
R19 PH2 81kw 94 - Baccara - In progress

R19 PH2 81kw 95 - Baccara - sold
R19 PH1 54kw 92 - sold
Šáde 120 (sešrotovaná)

www.osly.rajce.idnes.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Scray



Založen: 5.10.2009
Příspěvky: 2260
Bydliště - POVINNÉ *: Brumov-Bylnice (Zlín)

PříspěvekZaslal: 20.03.14 13:27    Předmět: Citovat

dobře,zkusím o víkendu shodit lištu a dám vědět a snad to bude tam..zatím díky za rady
_________________

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Skype Name
andrewdie



Založen: 29.3.2011
Příspěvky: 482
Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava

PříspěvekZaslal: 20.03.14 15:36    Předmět: Citovat

tym, ze premazes piny na rele nejakym netelecom, alebo barjakym kontaktsprejom sice na jednej strane mozes odstranit problem so zlym kontaktom;
ale na druhej strane moze byt to rele opotrebovane, tj. ohorene kontakty vnutri v krabicke a to sposobuje, ze zostane kusnute aj ked ho odpojis, cize to zvonka nasprejovanim nijako neporiesis..

skusil by som rad za radom poklepat tie relatka prstom, tesne po vypnuti motora, aby som zistil, ci nie je niektore zlepene a ci pri otrasoch sa nerozlepi - necvakne (ale ani to neni uplne spolahliva metoda)

skor by som ale povedal, ze jendoducho chcije niektory vstrekovac. neviem jak sa diagnostikuje nieco take, ale mna by napadlo po vypnuti motora vybrat ich aj s listou, polozit niekam na papier a cakat, aby bolo zretelne vidiet z ktoreho tecie
_________________
R19 L53J F8Q742 - Diesel 16V Baccara Chamade F1 Very Happy
R19 853A F3P760 - Cabrio 66kW
Megane II EMS4 F9Q - Cabrio 96kW ~ 118kW
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Scray



Založen: 5.10.2009
Příspěvky: 2260
Bydliště - POVINNÉ *: Brumov-Bylnice (Zlín)

PříspěvekZaslal: 20.03.14 15:39    Předmět: Citovat

Jasne ze ty rele jsem tim nespravil,psal jsem vyse ze ty nahradni nemuzu najit,tak jsem zatim aspon striknul kontakty a rele vymenim jak je najdu.a ta lista pujde dolu,protoze ani jedno cidlo co jsem dneska vymenil nepomohlo..
_________________

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Skype Name
andrewdie



Založen: 29.3.2011
Příspěvky: 482
Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava

PříspěvekZaslal: 20.03.14 15:42    Předmět: Citovat

aha, srry, asi som to blbo pochopil Embarassed Smile
_________________
R19 L53J F8Q742 - Diesel 16V Baccara Chamade F1 Very Happy
R19 853A F3P760 - Cabrio 66kW
Megane II EMS4 F9Q - Cabrio 96kW ~ 118kW
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Scray



Založen: 5.10.2009
Příspěvky: 2260
Bydliště - POVINNÉ *: Brumov-Bylnice (Zlín)

PříspěvekZaslal: 20.03.14 22:33    Předmět: Citovat

V poho..ještě tak postupně pročítám ty témata a tohle dělá problémy hodně lidem a někomu to dělal regulátor tlaku paliva. Je možné,že jak vrací benzín zpět,tak tam něco zbyde a pustí ho do klapky?
_________________

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Skype Name
goreff



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 10668
Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova

PříspěvekZaslal: 20.03.14 23:14    Předmět: Citovat

Benzín se vrací přes regulátor zpět do nádrže, regulátor funguje tak, že udržuje tlak těch 3baru(na volnoběh podtlakovou regulací nižší) "škrcením" přepadu do nádrže... pustit do klapky benzín nemůže, ale stále otevřeným vstřikovačem se do sání dostat může.
Postupným odpojováním vstřikovačů si asi moc nepomůžeš, za běhu motoru stříkají všechny společně i do kanálu s momentálně zavřeným sacím ventilem - simultální vstřikování, nebo tak nějak se to nazývá Smile
Vytažené vstřikovače si můžeš vyzkoušet, tak že nahoru na přívod nasadíš nějakou vhodnou hadičku, nebo injekční stříkačku, benzínový sprej, foukneš do něj a uvidíš jestli propouští nebo ne. Můžeš si to vyzkoušet i elektricky...názorné ukázky https://www.youtube.com/watch?v=VFJlTfHyrUk
https://www.youtube.com/watch?v=7aT4S1lIBAY takhle jsem taky zkoušel čistit špléchače, ale ultrazvuk je lepší Smile
_________________
F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/


Naposledy upravil goreff dne 20.03.14 23:41, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Scray



Založen: 5.10.2009
Příspěvky: 2260
Bydliště - POVINNÉ *: Brumov-Bylnice (Zlín)

PříspěvekZaslal: 20.03.14 23:19    Předmět: Citovat

Parada,takhle uz to chapu.No tak snad tam najdu chybu.diky
_________________

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Skype Name
Scray



Založen: 5.10.2009
Příspěvky: 2260
Bydliště - POVINNÉ *: Brumov-Bylnice (Zlín)

PříspěvekZaslal: 23.03.14 18:56    Předmět: Citovat

Tak dneska šly vstřikovače ven,zkoušel jsem je v liště na motoru,při startování reagovali do 2 vteřin všechny 4,krásný rozstřik, po půl hodině to samé, do 2 vteřin se to nich dostavil benzín. Takže vůbec nevím co dál. Ale benzín v klapce,který mi z tama vyteče po půlhodinovém stání leze na 100% z regulátoru tlaku paliva,z ničeho jiného se tam nemá jak dostat. Ale jestli to startování je tím to netuším. Nemá někdo ještě nějaký nápad na co šáhnout?
_________________

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Skype Name
CHAMELEON



Založen: 20.7.2010
Příspěvky: 3832
Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina

PříspěvekZaslal: 23.03.14 19:01    Předmět: Citovat

Tak vyměň ten regulátor tlaku, dokáže dělat divy.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Scray



Založen: 5.10.2009
Příspěvky: 2260
Bydliště - POVINNÉ *: Brumov-Bylnice (Zlín)

PříspěvekZaslal: 23.03.14 19:04    Předmět: Citovat

no minule jsem ho měnil,ale jelikož na druhém byla gumička kaput,stříkal ven a ztrácel se tlak,takže sem dal zpátky starý kde byla taky gumička ko,ale držel..zjistil jsem že na vstřikovačích je stejná,tak zítra zkusím ještě ten regulátor s dobrou gumičkou,ale pak už asi ani nebude co zkoušet Sad
_________________

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Skype Name
CHAMELEON



Založen: 20.7.2010
Příspěvky: 3832
Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina

PříspěvekZaslal: 23.03.14 19:09    Předmět: Citovat

Tak pokud Ti tama jde benzín do sání tak dobrej asik nebude?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Scray



Založen: 5.10.2009
Příspěvky: 2260
Bydliště - POVINNÉ *: Brumov-Bylnice (Zlín)

PříspěvekZaslal: 23.03.14 19:12    Předmět: Citovat

tak jako je to teoreticky..protože to je vyloženě půl panáka když sundám sání co vyteče,vstřiky ani nekáply když byly venku,ale když jsem odpojil hadičku co jde do sání od regulátoru a ucpal ji při startování a pak pustil,vytekl z ní ještě benzín po chvíli. Nevím jako jestli to je normální nebo ne, nikdy jsem tohle nekoumal
_________________

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Skype Name
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Strana 3 z 5

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com