Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

startování - problém s otáčky
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
mc.pedro



Založen: 20.4.2013
Příspěvky: 23
Bydliště - POVINNÉ *: Benešov nad Ploučnicí

PříspěvekZaslal: 02.10.13 14:23    Předmět: startování - problém s otáčky Citovat

u mého Rencka 1.4 r.v.95 PH2 už asi 5 dní mi zlobí starování, vždy když chci nastartovat tak když už citím že auto chytá tak hned zase chcípne, tudíž nastartuji jen když při škytnuní trochu šlápnu na plyn a chytne... ale pak tam je tak 7-800 otáček za studena a to je málo... přitom jsem to měl tak že když jsem nastartoval tak jsem měl tak 2500tisíce otáček za studena, a málokdy nastartuji když je motor ohřátý, furt to jen škytne a chcípne, koupil jsem nové svíčky a vyčistil rozdělovač ale je to furt stejné, příjde mi to takové jak kdyby nefungoval sytič, kolikrát se stane že když vyřadím na neutral tak auto chcípne ale to je málokdy, jinak když je motor ohřátý tak se otáčky v klidu drží na tisíci.. jen to startování... neví někdo v čem by mohl být problém? popřípadě mám náhradní řídicí jednotku z 1.8 PH2
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Skype Name
CHAMELEON



Založen: 20.7.2010
Příspěvky: 3832
Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina

PříspěvekZaslal: 02.10.13 14:36    Předmět: Citovat

Zaměřil bych se na krokový motorek.
Myslím že 1000 na volnoběh u 1,4 je sakra moc (mělo by to bejt okolo 800).

"Náhradní" ŘJ z 1,8 si můžeš (udělat s ní cokoli), ale 1,4 bude mít 100% jinou Very Happy , dle tohoto bych to bejt tebou nechal nějakému automechanikovi Wink.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Scray



Založen: 5.10.2009
Příspěvky: 2260
Bydliště - POVINNÉ *: Brumov-Bylnice (Zlín)

PříspěvekZaslal: 06.11.13 23:19    Předmět: Citovat

rád bych se zeptal na následující.Při úplně studeném motoru chytne na drc a jede,jakmile se trochu zahřeje a já ho zdechnu a chci znovu nastartovat,trvá to asi 5sekund,někdy i více a navím občas i po nastartování chcípne pokud nepřidám.Když je zahřáté a stojí,otáčky jsou cca při 700-800 a chvílemi jakoby auto chtělo chcípnout,je to moment,někdy probliknout všechny startovací kontrolky když otáčky v mžiku spadnou na 200 a hned vyletí zpět na 800.Kde hledat?1.7 66kW (čerpadlo 54kW)
_________________

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Skype Name
martin31



Založen: 7.7.2012
Příspěvky: 24
Bydliště - POVINNÉ *: Opava

PříspěvekZaslal: 29.11.13 15:07    Předmět: Citovat

Dělá mi to taky a nevím čím by to mohlo být Sad mám 16v..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Scray



Založen: 5.10.2009
Příspěvky: 2260
Bydliště - POVINNÉ *: Brumov-Bylnice (Zlín)

PříspěvekZaslal: 29.11.13 15:29    Předmět: Citovat

Já sem zjistil,že když sem vyměnil obtokový ventil a resetl řj,tak chvíli byl klid..ale fakt jen chvíli..je fakt že teď už to nezdechne,jen spadnou občas při stání ty otáčky a bliknou kontrolky.Ale obtokovým to nebude,sice slyším jak přidává když spadnou otáčky,ale nevím čím to je...možná ještě zkusit vyčistit klapku
_________________

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Skype Name
martin31



Založen: 7.7.2012
Příspěvky: 24
Bydliště - POVINNÉ *: Opava

PříspěvekZaslal: 29.11.13 19:05    Předmět: Citovat

a přitom startování.. když už máš motor zahřátý ti to pořád blbne ? (že to točí a chytne jen s plynem)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Scray



Založen: 5.10.2009
Příspěvky: 2260
Bydliště - POVINNÉ *: Brumov-Bylnice (Zlín)

PříspěvekZaslal: 29.11.13 22:08    Předmět: Citovat

přesně..když je to studené,nebo dokonce když je venku -10,chytne na drc během vteřiny...jak je to už trošku zahřáté,tak točím dlouho..s plynem chytá,ale startuju bez něj,někdy chytne,někdy chcípne,jak se mu chce..eště podezřívám lambda sondu,mám ještě jednu tak ji zkusím přehodit
_________________

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Skype Name
hynek



Založen: 14.10.2007
Příspěvky: 10936
Bydliště - POVINNÉ *: Brno

PříspěvekZaslal: 30.11.13 10:52    Předmět: Citovat

Pokud je lamda v pr... tak jí jen odpoj, mělo by to na test stačit.

Pokud se nepletu, máš původně 54kW. Zapojil jsi správně odvětrávání nádrže, co jed pře aktivní uhlí a spínač, který je vedle řídící jednotky?? Mě to tak dělalo na 16V.

Jakej máš filtr, origo, nebo tjuning? A co čidlo teploty nasávaného vzduchu, není zasraný?
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Scray



Založen: 5.10.2009
Příspěvky: 2260
Bydliště - POVINNÉ *: Brumov-Bylnice (Zlín)

PříspěvekZaslal: 01.12.13 11:45    Předmět: Citovat

zatím jsem to řešil jen tím obtokáčem..jo mám původně 54kW,ale už druhý 66kW motor a dělá to až u tohoto Sad přehazoval jsem ale ten bazmek k aktivnímu uklí,jestli myslíš ten kulatý plast s vývodama..na tom mojem nebyla šipka,tak jsem tam dal se šipkou orientovanou podle 1.4ky motoru co mám doma,a teď myslím že to bylo směrem do nádržky uhlí,tedy od motoru..na čidlo mrknu
_________________

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Skype Name
hynek



Založen: 14.10.2007
Příspěvky: 10936
Bydliště - POVINNÉ *: Brno

PříspěvekZaslal: 01.12.13 15:21    Předmět: Citovat

Zkus ten podtlak co vede k tomu aktivnímu uhlí vytáhnout z motoru a na chvíli zaslepit, pak to třeba udělá nějakou změnu.
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Scray



Založen: 5.10.2009
Příspěvky: 2260
Bydliště - POVINNÉ *: Brumov-Bylnice (Zlín)

PříspěvekZaslal: 01.12.13 15:25    Předmět: Citovat

když sem to měnil,tak sem myslím hadičky odpojoval při běhu motoru a změna žádná...spíš si myslím že je to někde v klapce?jo a mimochodem dělá to jak s origo filtrem a boxem,tak i s otevřeným filtrem..ještě jsem neměl dolů ten plast od klapky na sání,předtím se mi vždy zlobil ten T kus co je na pod ním,tak to radši nerozebírám Very Happy
_________________

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Skype Name
Scray



Založen: 5.10.2009
Příspěvky: 2260
Bydliště - POVINNÉ *: Brumov-Bylnice (Zlín)

PříspěvekZaslal: 20.03.14 08:19    Předmět: Citovat

Dobreeej,tak furt ten samý problém. Teda spíš - měnil jsem dříky ventilů,tak jsem rovnou vyměnil těsnění pod parohama,dal klapku z druhého motoru. Po zkompletování chytlo na drc. Auto nechcípalo, startovalo i po zahřátí, dokonce přestalo cukat při pustění plynu. Ale včera opět problém,přijel jsem,za 3 hodiny jsem chtěl nastartovat a auto zase točilo,po chvíli chytlo a zdechlo-jakoby "sitič" nestihl zareagovat. Poloha škrtící klapky je nastavena dobře (na to cvaknutí). Vyměnil jsem čidlo teploty-chvíli klid,jezdil jsem jak praštěný abych to otestoval a za pár hodin zase. A aby to nebylo málo,pokud auto stojí nastartované a zahřáté,občas kolísne a cca po 1 minutě z ničeho nic chcipne,ani náznak snížení otáček,prostě jako bych vypl klíček. Čidlo nasávaného vzduchu měněné,rozdělovač vyčištěný,svíčky přeměřené a očištěné. V tahu auto jede krásně,neškube,nedělá problémy. Poradí někdo?
_________________

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Skype Name
Osly



Založen: 5.4.2011
Příspěvky: 5653
Bydliště - POVINNÉ *: Loučná nad Desnou okr. Šumperk

PříspěvekZaslal: 20.03.14 08:29    Předmět: Citovat

co indukční cívka?
_________________
Clio III ph2 Grandtour 94kw 09
R19 PH2 81kw 94 - Baccara - In progress

R19 PH2 81kw 95 - Baccara - sold
R19 PH1 54kw 92 - sold
Šáde 120 (sešrotovaná)

www.osly.rajce.idnes.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Scray



Založen: 5.10.2009
Příspěvky: 2260
Bydliště - POVINNÉ *: Brumov-Bylnice (Zlín)

PříspěvekZaslal: 20.03.14 08:39    Předmět: Citovat

S tou jsem nikdy problémy neměl..ale ta byla už taky měněna,měl jsem z 54kW a dával jsem už i z 66kW.Mám tam možná ještě jednu - zase 54kW ale jsou stejné ne?
_________________

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Skype Name
Osly



Založen: 5.4.2011
Příspěvky: 5653
Bydliště - POVINNÉ *: Loučná nad Desnou okr. Šumperk

PříspěvekZaslal: 20.03.14 08:42    Předmět: Citovat

měly by být, ještě mě tak napadá že se tu jednou řešilo čidlo klepání motoru tím by to nemohlo být? případně čidlo na setrváku?
_________________
Clio III ph2 Grandtour 94kw 09
R19 PH2 81kw 94 - Baccara - In progress

R19 PH2 81kw 95 - Baccara - sold
R19 PH1 54kw 92 - sold
Šáde 120 (sešrotovaná)

www.osly.rajce.idnes.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
Strana 1 z 5

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com