Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Alios
Založen: 29.3.2011 Příspěvky: 1711 Bydliště - POVINNÉ *: Blansko
|
Zaslal: 12.07.14 13:11 Předmět: |
|
|
Tak je to v pytli, tak je buď EPS, FACET, MaxGear či Intermotor a možná i další méně známé značky. Jo, taky jsem našel víčko Valeo za cca 400 Kč, ale palec stojí 800 Kč. Teď co na ten můj stroj dát, aby to jelo, ale abych to zase nepřeháněl s penězi?
P.S.: Sada u Mirka stojí cca 200,-Kč od Maxgearu. _________________ R19 Ph2 1.7 54Kw 1993 |
|
Návrat nahoru |
|
|
CHAMELEON
Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 12.07.14 14:01 Předmět: |
|
|
Mám doma Facet i Bosch a obojí jsou měděné, Facet mám i rozlomenej tak vím že to není potažené.
Vem to od Mirka a pokud to po roku odejde tak koupíš další a máš furt nové, za tu cenu to nejní špatný. Rozdíl v chodu motoru určitě poznáš, pořád lepší novej než jetej a opálenej.
Když jsem koupil šedého tak jel jako chcíplina, doma jsem zjistil že palec má od uhlíku díru skrz plech, uhlík defakto mrtvej a kontakty opálené až hrůza, dal se novej a jezdilo to jako drak. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Alios
Založen: 29.3.2011 Příspěvky: 1711 Bydliště - POVINNÉ *: Blansko
|
Zaslal: 12.07.14 15:13 Předmět: |
|
|
Zdar, pokud jsi to měl na 54kW, můžeš mi napsat číslo toho Bosche? Novej vezmu, protože si myslím, že to pomůže. Zkontroluju ještě svíčky, protože možná budou jako prase. _________________ R19 Ph2 1.7 54Kw 1993 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Alios
Založen: 29.3.2011 Příspěvky: 1711 Bydliště - POVINNÉ *: Blansko
|
Zaslal: 13.07.14 14:16 Předmět: |
|
|
Tak svíčky mají všechny téměř shodnou barvu a to dle: http://www.autorevue.cz/kdyz-promluvi-zapalovaci-svicka_2 varianta jedna, místy je patrné malé množství uhlíku, ale dna pístů jsou pěkně černá. Wink
Vzhledem k tomu, že Ducellier sehnat již nelze a Valeo stojí cca 500 Kč pouze víčko, tak vezmu EPS, které jsem měl původně doma, ale na konec jsem jej tam nedal. Kdyžtak to jistí záruka, i když nevím jak by šlo případně uplatnit. Doufám, že to nebude chyba chyb. _________________ R19 Ph2 1.7 54Kw 1993 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Alios
Založen: 29.3.2011 Příspěvky: 1711 Bydliště - POVINNÉ *: Blansko
|
Zaslal: 14.07.14 19:50 Předmět: |
|
|
Tak nakonec vezmu toho EPS, jak to příjde, tak dám vědět, jak to jezdí. Jinak ve víčku to vypadalo nějak takto (ilustrační foto):
Doufám, že mi někdo nenapíše, že by to ještě klidně jezdilo dál i na staré komponenty a po odborném vyčistění bych 500,-Kč ušetřil. No když jsem víčko čistil, tak tam byly už pěkně ožehnutá místa a při pokusu o proměření multimetrem na odpor či propípnutí mezi přípojem kabelu a kontaktem bylo buď mrtvo, nebo hodně velký a značně proměnný odpor. Kontakty jsem očistil jak jsem psal od použití méně radikálních metod (jemný smirek) až k těm více radikálním (dremelka) poměrně to čista, ale nějaká hmota už chybí(ani ne tak broušením, jak opalem). Navíc palec je už značně sklovitý, takový zaoxidovaný a nějaký přebroušení a vyleštění už by asi nebylo ono. Navíc čím větší vzdálenost k přeskoku, tím větší namáhání cívky a tím hůře pálí válce s delšími kabely. _________________ R19 Ph2 1.7 54Kw 1993
Naposledy upravil Alios dne 14.07.14 19:53, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
|
m1tv Moderátor
Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 14.07.14 19:52 Předmět: |
|
|
neštourej se v tom prostě budeš mít novej _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Alios
Založen: 29.3.2011 Příspěvky: 1711 Bydliště - POVINNÉ *: Blansko
|
Zaslal: 14.07.14 21:09 Předmět: |
|
|
Asi tak, ale starej hodím do šuplíku, kdyby nová komponenta selhala. Wink Jinak příspěvek výše aktualizován.
Ještě přidávám foto víčka originál Ducelier (po čistění) a palce (nečištěný), je to z motoru které nemá ještě ani 100 000 km najeto (bude ještě dlouho trvat).
Dá se dle délky uhlíku odhadnout počet km, jen tak obecně?
Nýnější vůle mezi kontakty a palcem je cca 1.5-2 mm, tak uvidíme jaké to bude s novým víčkem. Jak říkám auto škube a moc nejede. _________________ R19 Ph2 1.7 54Kw 1993 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Alios
Založen: 29.3.2011 Příspěvky: 1711 Bydliště - POVINNÉ *: Blansko
|
Zaslal: 17.07.14 16:47 Předmět: |
|
|
Zdar, neví někdo zda lze běžně sehnat v lepších autodílech hadičky na podtlak?
Jak jsem to teďka skládal, tak jsem uklízel u motoru (trochu čistil od špíny atd.) a hadička co vede ke snímači podtlaku je slušně porézní, takže si myslím, že jednotka dostává zmatené informace- taky proto to možná škube. Pod nánosem prachu se to úplně na zadní straně skrylo, až jsem koukal, že jsem si toho nevšiml dřív.
Teďka jdu všechny hadice očistit prohlédnout a ošetřit přípravkem na pryž a hadice. Díky. _________________ R19 Ph2 1.7 54Kw 1993 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 17.07.14 17:06 Předmět: |
|
|
změř si průměr a kup v metráži, v každých pořádných autodílech to budou mít _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
|
Alios
Založen: 29.3.2011 Příspěvky: 1711 Bydliště - POVINNÉ *: Blansko
|
Zaslal: 18.07.14 11:47 Předmět: |
|
|
Zdar, díky. Je to 6mm průměr, délka rovných 50 cm. Tak zítra půjdu do města a koupím to. Až to tam dám, tak si musím dát pozor, aby mě ten snad navrácený výkon nepotahal. Wink
Tak nic, dvoje autodíly a hadičky na podtlak momentálně nejsou (teda v jednom ji mají, ale v jakési monstrozní úpravě, ještě za montsroznější cenu), mě asi klepne. Navíc hadička k jednomu z nejdůležitějších čidel motoru. _________________ R19 Ph2 1.7 54Kw 1993 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|