Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Alios
Založen: 29.3.2011 Příspěvky: 1711 Bydliště - POVINNÉ *: Blansko
|
Zaslal: 10.07.14 19:06 Předmět: |
|
|
Zdarec, stále řeším již uvedený problém se sníženým výkonem motoru 1.7 54kW. Prostě mi příjde, jak kdyby to mělo pouze polovinu koní. Navíc za studena to trochu cuká, ale po mírném přidání plynu je to ok. Navíc když jedu dejme tomu ve dvou lidech do kopce s cca 10-12% stoupáním, tak trojka to moc nepobírá, což myslím že by mohla, furt řadím 2-3 a plyn na podlaze. Dřív to bralo lépe.
Prosím majitele nějaké 54kW o info, jestli mu to taky někdy dělalo, protože když jsem auto dostal, tak to nedělalo, nebo jsem si toho tak nevšímal. (možná cukal míň).
Zkusil jsem vyjet nádrž na rezervu a nabrat N95 Maxx Motion v poměru 2:1 k rezervě, ale zatím žádný úspěch. Jinak filtr paliva je ok, vzduchový také. Dneska jsem to rozhodil, abych viděl na klapku a další věci a přemýšlím nad demontáží EGR ventilu a jeho vyčistění. Motor nemá ještě ani 100 000 km nalítáno, ale EGR může být seknutý a pouští výfukové plyny pořád. Toto by to mohlo dělat to cukání ne (někdo to tady radil)? Na jaké další věci bych se měl případně podívat? Čistili jste někdo sání a podobně? Nechci to zase rozebírat celé, pokud bude stačit jen něco a je klid.
Jinak když to nezabere, tak koupím to STP Injector Cleaner a budu dávat VIF benzín aditiv, třeba něco zjistím. Díky za případné rady.
P.S.: Jinak jaký je optimální otáčkový provoz pro R19 s motorem 1.7 54kW? _________________ R19 Ph2 1.7 54Kw 1993 |
|
Návrat nahoru |
|
|
m1tv Moderátor
Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 10.07.14 21:17 Předmět: |
|
|
zapalování si prošel ? naka hadice neni děravá ? _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
|
|
Návrat nahoru |
|
|
LANiN
Založen: 6.12.2007 Příspěvky: 16283 Bydliště - POVINNÉ *: OVA
|
|
Návrat nahoru |
|
|
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10668 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
Zaslal: 11.07.14 07:49 Předmět: |
|
|
také bych se prvně zaměřil na zapalování...mám(a nejen já) velmi špatnou zkušenost se svíčkami Bosch, tátův Opel na ně v létě prostě nechtěl jet, nebyl schopen vyjet kopec a to jsem koupil přesně typ co v tom motoru 1.6 16v má být...ani ne po 2000km letěli do hajzlu, nahradil jsem NGK a auto opět šlape jak švýcary _________________ F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
Alios
Založen: 29.3.2011 Příspěvky: 1711 Bydliště - POVINNÉ *: Blansko
|
Zaslal: 11.07.14 07:50 Předmět: |
|
|
Tak na zapalování se podívám, svíčky jsou tam docela zánovní cca 3 000 km - NGK jednokontakt. Kdyžtak rozhodím víčko rozdělovače a kouknu i na něj. Pokud se víčko zase poskládá tak jak má, tak není třeba co moc nastavovat, že? Ještě přeměřím zapalovací kabely na odpor. Díky za tip.
Jinak to toho EGR byste vrtali nebo ne? _________________ R19 Ph2 1.7 54Kw 1993 |
|
Návrat nahoru |
|
|
LANiN
Založen: 6.12.2007 Příspěvky: 16283 Bydliště - POVINNÉ *: OVA
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Alios
Založen: 29.3.2011 Příspěvky: 1711 Bydliště - POVINNÉ *: Blansko
|
Zaslal: 11.07.14 08:42 Předmět: |
|
|
Ok, logika věci říká zkoušet jednoduché věci, než rozdělat půl motoru. Ono může být stejně celé sání zalepené humusem. _________________ R19 Ph2 1.7 54Kw 1993 |
|
Návrat nahoru |
|
|
CHAMELEON
Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 11.07.14 16:50 Předmět: |
|
|
EGR bych asi dávno zaslepil akoráte to zasere sání. Ještě že ho na 66 necpali. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Alios
Založen: 29.3.2011 Příspěvky: 1711 Bydliště - POVINNÉ *: Blansko
|
Zaslal: 11.07.14 16:59 Předmět: |
|
|
Zdar, tak diagnostika zapalovací cívky dopadla dobře. Co se týče zapalovacích kabelů, tak tam jsou rozdíly v odporu v řádu 500 Ohmů mezi sebou (různá délka), ale v rozdělovači to bylo pěkné-pecky jako prase. Tak jsem to čistil smirkem 320 a 500 a trochu to šlo, pak jsem zkusil pilníček, ten nic nedělal a nakonec ostré malé dlátko, ale nic moc to očistit nejde. Nebojte, kontakty jsem nesmršil, ale jsou hodně opálené a navíc u středového uhlíku je málá prasklina víčka. Takže to vidím určitě na nové víčko. Myslíte, že to staré víčko nemohlo načít zapalovací cívku? Někde jsem četl, že to cívce škodí, protože se více namáháno sekundarní vinutí. Osobně si myslím, že víčko dostalo zabrat, už jen díky tomu, že odpory kontaktů skáčí mezi nekonečnem a 10 Ohmy, což je špatně. Díky za rady. _________________ R19 Ph2 1.7 54Kw 1993 |
|
Návrat nahoru |
|
|
m1tv Moderátor
Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 11.07.14 21:42 Předmět: |
|
|
cívka v 19 snese snad všechno .. vyměn víčko a kabely zkus si sehnat od značky Ducellier (je to origo a má aspon měděný kontakty ne ty hlinikový šmejdy ) je dražší ale zas vydrží _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
|
|
Návrat nahoru |
|
|
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10668 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
Zaslal: 12.07.14 07:51 Předmět: |
|
|
jj kdysi jsem kupoval na dědka sadu víčka a palce Valeo-Ducellier...naprosto nesrovnatelná kvalita s předchozím Facet - vydrželo pouhý týden, pak se zaseknul uhlík...cenový rozdíl byl obrovský bohužel
...jak píše m1tv kontakty hliníkové versus měděné, už jen v provedení plastového výlisku byl viditelný rozdíl... _________________ F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
Alios
Založen: 29.3.2011 Příspěvky: 1711 Bydliště - POVINNÉ *: Blansko
|
Zaslal: 12.07.14 08:14 Předmět: |
|
|
Zdar, právě že teď tam je to origo Ducellier-mosazné kontakty, tak kouknu po náhradě. Ještě do nedávna jsem měl doma celou sadu na rozdělovač, ale prodal jsem ji jako přebytek, protože víčko, když se dělala hlava, vypadalo ještě dobře. _________________ R19 Ph2 1.7 54Kw 1993 |
|
Návrat nahoru |
|
|
CHAMELEON
Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 12.07.14 12:10 Předmět: |
|
|
Facet a Bosch jsou také měděné. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Alios
Založen: 29.3.2011 Příspěvky: 1711 Bydliště - POVINNÉ *: Blansko
|
Zaslal: 12.07.14 12:30 Předmět: |
|
|
Zdar, jo? Tak to mají asi nečím potažené, protože jsou stříbrné. _________________ R19 Ph2 1.7 54Kw 1993 |
|
Návrat nahoru |
|
|
m1tv Moderátor
Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 12.07.14 12:47 Předmět: |
|
|
bosch nevím ale facet měd neviděl ani z rychlíku je to hlinik _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|