Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

škubání
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Alios



Založen: 29.3.2011
Příspěvky: 1711
Bydliště - POVINNÉ *: Blansko

PříspěvekZaslal: 10.07.14 19:06    Předmět: Citovat

Zdarec, stále řeším již uvedený problém se sníženým výkonem motoru 1.7 54kW. Prostě mi příjde, jak kdyby to mělo pouze polovinu koní. Navíc za studena to trochu cuká, ale po mírném přidání plynu je to ok. Navíc když jedu dejme tomu ve dvou lidech do kopce s cca 10-12% stoupáním, tak trojka to moc nepobírá, což myslím že by mohla, furt řadím 2-3 a plyn na podlaze. Dřív to bralo lépe.

Prosím majitele nějaké 54kW o info, jestli mu to taky někdy dělalo, protože když jsem auto dostal, tak to nedělalo, nebo jsem si toho tak nevšímal. (možná cukal míň).

Zkusil jsem vyjet nádrž na rezervu a nabrat N95 Maxx Motion v poměru 2:1 k rezervě, ale zatím žádný úspěch. Jinak filtr paliva je ok, vzduchový také. Dneska jsem to rozhodil, abych viděl na klapku a další věci a přemýšlím nad demontáží EGR ventilu a jeho vyčistění. Motor nemá ještě ani 100 000 km nalítáno, ale EGR může být seknutý a pouští výfukové plyny pořád. Toto by to mohlo dělat to cukání ne (někdo to tady radil)? Na jaké další věci bych se měl případně podívat? Čistili jste někdo sání a podobně? Nechci to zase rozebírat celé, pokud bude stačit jen něco a je klid.

Jinak když to nezabere, tak koupím to STP Injector Cleaner a budu dávat VIF benzín aditiv, třeba něco zjistím. Díky za případné rady.

P.S.: Jinak jaký je optimální otáčkový provoz pro R19 s motorem 1.7 54kW?
_________________
R19 Ph2 1.7 54Kw 1993
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
m1tv
Moderátor


Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 17951
Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA

PříspěvekZaslal: 10.07.14 21:17    Předmět: Citovat

zapalování si prošel ? naka hadice neni děravá ?
_________________
Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
LANiN



Založen: 6.12.2007
Příspěvky: 16283
Bydliště - POVINNÉ *: OVA

PříspěvekZaslal: 11.07.14 07:11    Předmět: Citovat

tchán měl to samé, vyměnily se svíce a zase lítá jak bezmozek Very Happy
_________________
Renault 19 Cabrio
Lexus IS300 LPG
Volvo V50


Auto má výkon tehdy až když máš strach sednout si za volant.

http://lanin.rajce.idnes.cz
www.youtube.com/user/valoun1
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
goreff



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 10668
Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova

PříspěvekZaslal: 11.07.14 07:49    Předmět: Citovat

také bych se prvně zaměřil na zapalování...mám(a nejen já) velmi špatnou zkušenost se svíčkami Bosch, tátův Opel na ně v létě prostě nechtěl jet, nebyl schopen vyjet kopec a to jsem koupil přesně typ co v tom motoru 1.6 16v má být...ani ne po 2000km letěli do hajzlu, nahradil jsem NGK a auto opět šlape jak švýcary Laughing
_________________
F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Alios



Založen: 29.3.2011
Příspěvky: 1711
Bydliště - POVINNÉ *: Blansko

PříspěvekZaslal: 11.07.14 07:50    Předmět: Citovat

Tak na zapalování se podívám, svíčky jsou tam docela zánovní cca 3 000 km - NGK jednokontakt. Kdyžtak rozhodím víčko rozdělovače a kouknu i na něj. Pokud se víčko zase poskládá tak jak má, tak není třeba co moc nastavovat, že? Ještě přeměřím zapalovací kabely na odpor. Díky za tip. Wink

Jinak to toho EGR byste vrtali nebo ne?
_________________
R19 Ph2 1.7 54Kw 1993
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LANiN



Založen: 6.12.2007
Příspěvky: 16283
Bydliště - POVINNÉ *: OVA

PříspěvekZaslal: 11.07.14 08:29    Předmět: Citovat

já ne
_________________
Renault 19 Cabrio
Lexus IS300 LPG
Volvo V50


Auto má výkon tehdy až když máš strach sednout si za volant.

http://lanin.rajce.idnes.cz
www.youtube.com/user/valoun1
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Alios



Založen: 29.3.2011
Příspěvky: 1711
Bydliště - POVINNÉ *: Blansko

PříspěvekZaslal: 11.07.14 08:42    Předmět: Citovat

Ok, logika věci říká zkoušet jednoduché věci, než rozdělat půl motoru. Wink Ono může být stejně celé sání zalepené humusem.
_________________
R19 Ph2 1.7 54Kw 1993
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
CHAMELEON



Založen: 20.7.2010
Příspěvky: 3832
Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina

PříspěvekZaslal: 11.07.14 16:50    Předmět: Citovat

EGR bych asi dávno zaslepil akoráte to zasere sání. Ještě že ho na 66 necpali.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Alios



Založen: 29.3.2011
Příspěvky: 1711
Bydliště - POVINNÉ *: Blansko

PříspěvekZaslal: 11.07.14 16:59    Předmět: Citovat

Zdar, tak diagnostika zapalovací cívky dopadla dobře. Co se týče zapalovacích kabelů, tak tam jsou rozdíly v odporu v řádu 500 Ohmů mezi sebou (různá délka), ale v rozdělovači to bylo pěkné-pecky jako prase. Tak jsem to čistil smirkem 320 a 500 a trochu to šlo, pak jsem zkusil pilníček, ten nic nedělal a nakonec ostré malé dlátko, ale nic moc to očistit nejde. Nebojte, kontakty jsem nesmršil, ale jsou hodně opálené a navíc u středového uhlíku je málá prasklina víčka. Takže to vidím určitě na nové víčko. Wink Myslíte, že to staré víčko nemohlo načít zapalovací cívku? Někde jsem četl, že to cívce škodí, protože se více namáháno sekundarní vinutí. Osobně si myslím, že víčko dostalo zabrat, už jen díky tomu, že odpory kontaktů skáčí mezi nekonečnem a 10 Ohmy, což je špatně. Díky za rady.
_________________
R19 Ph2 1.7 54Kw 1993
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
m1tv
Moderátor


Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 17951
Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA

PříspěvekZaslal: 11.07.14 21:42    Předmět: Citovat

cívka v 19 snese snad všechno .. vyměn víčko a kabely zkus si sehnat od značky Ducellier (je to origo a má aspon měděný kontakty ne ty hlinikový šmejdy ) je dražší ale zas vydrží
_________________
Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
goreff



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 10668
Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova

PříspěvekZaslal: 12.07.14 07:51    Předmět: Citovat

jj kdysi jsem kupoval na dědka sadu víčka a palce Valeo-Ducellier...naprosto nesrovnatelná kvalita s předchozím Facet - vydrželo pouhý týden, pak se zaseknul uhlík...cenový rozdíl byl obrovský bohužel Rolling Eyes
...jak píše m1tv kontakty hliníkové versus měděné, už jen v provedení plastového výlisku byl viditelný rozdíl...
_________________
F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Alios



Založen: 29.3.2011
Příspěvky: 1711
Bydliště - POVINNÉ *: Blansko

PříspěvekZaslal: 12.07.14 08:14    Předmět: Citovat

Zdar, právě že teď tam je to origo Ducellier-mosazné kontakty, tak kouknu po náhradě. Ještě do nedávna jsem měl doma celou sadu na rozdělovač, ale prodal jsem ji jako přebytek, protože víčko, když se dělala hlava, vypadalo ještě dobře. Embarassed
_________________
R19 Ph2 1.7 54Kw 1993
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
CHAMELEON



Založen: 20.7.2010
Příspěvky: 3832
Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina

PříspěvekZaslal: 12.07.14 12:10    Předmět: Citovat

Facet a Bosch jsou také měděné.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Alios



Založen: 29.3.2011
Příspěvky: 1711
Bydliště - POVINNÉ *: Blansko

PříspěvekZaslal: 12.07.14 12:30    Předmět: Citovat

Zdar, jo? Tak to mají asi nečím potažené, protože jsou stříbrné.
_________________
R19 Ph2 1.7 54Kw 1993
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
m1tv
Moderátor


Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 17951
Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA

PříspěvekZaslal: 12.07.14 12:47    Předmět: Citovat

bosch nevím ale facet měd neviděl ani z rychlíku je to hlinik Laughing
_________________
Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Strana 2 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com