Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
jarda
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 29.02.08 09:55 Předmět: |
|
|
m1tv napsal: | jarda to bylo tak na škodvce 100 co tuřikaš ty .. 19 musi mit bud 0 nebo rozbihavost max 2mm ,ma nahon na předek takže zabiraj kola a zmenšuje se zbihavost .. ..u aut co maj nahon na zadek se dela sbihavost protože se kola nehejbou takže je to jedno | Ty máš jako na 19 GUMOVÝ spojovačky ???? Já ne, mě se sbíhavost nehejbe. _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Elli
Založen: 18.10.2007 Příspěvky: 42 Bydliště - POVINNÉ *: Povrly (u Ústí nad Labem)
|
Zaslal: 29.02.08 14:21 Předmět: |
|
|
woe. po vymene cepu jsem si delal sbihavost sam a no problem. auto jede rovne, volant je rovne, gumy se sjizdej rovnomerne. naco vyhazovat prachy. |
|
Návrat nahoru |
|
|
radecek7
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 5176 Bydliště - POVINNÉ *: Brno-Vlezprdelkov
|
Zaslal: 29.02.08 14:22 Předmět: |
|
|
na sbihavost si de vyrobit tycku naklady asi tak 200kč sehnat nejakou tyc nejaky hroty a umet svarovat... kdyz tak pisnete sz zkusim to popsat.... _________________ BMW E36 CABRIO:)
Renault 19 16v PH1
Volvo V70 2.5 TDI rakev
VW Golf Cabrio III dostala moje draha:)
Felda pracant |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vítek
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 1483 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 29.02.08 15:23 Předmět: |
|
|
po vymene cepu radkem auto jede rovne volant stale nakrivo a kaslu na to |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mirek
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 16115 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
|
Návrat nahoru |
|
|
hrazda
Založen: 12.10.2007 Příspěvky: 504 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 29.02.08 19:12 Předmět: |
|
|
Volant nakřivo mám většinou taky (mění ze to), ale sbíhavost je OK, rencky prej mají uloženy řízení v nějaký gumě, která se vykvedlá a pak se to prej hýbe, tak to zatím neřeším, spíš mě občas štve vůle v řízení _________________ Škoda Octavia Elegance 1,9TDi
exRenault 19 1,8S RT |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vítek
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 1483 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 29.02.08 19:15 Předmět: |
|
|
no ja to mel rovne dokud jsem durimu neposilal volant a nedal tam jinej! a nechce se me to rovnat |
|
Návrat nahoru |
|
|
StyflerZ1
Založen: 15.12.2007 Příspěvky: 301 Bydliště - POVINNÉ *: Alcossebre-Castellon,Espana
|
Zaslal: 29.02.08 19:28 Předmět: Re: Čepy |
|
|
kava napsal: | Ahoj, chtěl bych se zeptat. Budu měnit spodní čepy. Po tom geometrii dělat nemusím,ne? Ty jsou tam natvrdo,že se nic nestane. Díky | Ja tu kulaky vymenil tady ve spanelsku na parkovisti a geosku jsem nedelal.. 3000km zasedou a v pohode ja si myslim ze nemusis je to pevne ulozeny.... _________________ Renault19 cabrio 1.8/65kw Je to životní styl.... a tohle '' taky....
Lepsi je bejt mrtvej nez-li druhej |
|
Návrat nahoru |
|
|
Václav Sedlář
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2689 Bydliště - POVINNÉ *: Liberec
|
Zaslal: 29.02.08 20:12 Předmět: |
|
|
Mě měnili čepy a servisák mi řek, že dělali geometrii podle tyčky a že si mám dojet někam na gometrii.Do té doby jsem měl volant nakřivo. _________________ Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm/65kw.
Renault Laguna Grandtour, r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna 3 Grandtour, 2.0 dci 110kw, r.v. 2010 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mercury
Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 1924 Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice
|
Zaslal: 06.09.09 18:01 Předmět: |
|
|
Podle tycky nemuzete udelat geometrii tak ,aby byl rovne volant... Nebude to v ose se zadni napravou.. Chce to jeste natahnout dva provazky a delat to v ose _________________ R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 06.09.09 18:28 Předmět: |
|
|
podle tycky uz je to dneska jako provizorka nez dojedes na geometrii _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mercury
Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 1924 Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice
|
Zaslal: 11.09.09 20:32 Předmět: |
|
|
jarda napsal: | Ne tím jsem myslel litry.
Samozřejmě každý auto by mělo mít mínusovou sbíhavost, čím větší tím líp se volant vrací sám do nuly. Ale zase moc mínusů sjíždí gumy. Tak-že 0.5 - 1 stupeň je kompromis. |
Sbihavost je u kazdyho auta jina. Zalezi na konstrukci napravy a ucelu pouziti. U R19 je na predni naprave kompromis -0°10´ (+- 10´) a ne stupen A co ma sbihavost spolecnyho s vracenim kol? To by musela byt opravdu 1 stupen mimo toleranci aby branila vraceni kol _________________ R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mercury
Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 1924 Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice
|
Zaslal: 11.09.09 20:35 Předmět: |
|
|
jarda napsal: | m1tv napsal: | jarda to bylo tak na škodvce 100 co tuřikaš ty .. 19 musi mit bud 0 nebo rozbihavost max 2mm ,ma nahon na předek takže zabiraj kola a zmenšuje se zbihavost .. ..u aut co maj nahon na zadek se dela sbihavost protože se kola nehejbou takže je to jedno | Ty máš jako na 19 GUMOVÝ spojovačky ???? Já ne, mě se sbíhavost nehejbe. |
mas gumovy silentbloky v ramenech + mikro vule v cepech a to staci aby ti kolo litalo sem tam o 1mm _________________ R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
incredible
Založen: 6.4.2009 Příspěvky: 367 Bydliště - POVINNÉ *: Děčín, Praha
|
Zaslal: 27.11.09 11:47 Předmět: |
|
|
Přeletěl jsem v 80 ostrůvek a mám na pravém kole rozhozenou geošku. Zajímal by měl bod ve kterém to povolí...jedině spojovačka ne? Tu asi budu muset vyměnit...Jinak až na elektrony s autem nic není _________________ R 19 Ph II 1.8 16V 101 kW CABRIO
R 19 Ph II 1.7 54 kW - z Rakouska po dědkovi se serviskou:)
R 19 Ph II 1.7 54 kW - in memory after 6 years
2. MÍSTO NORDIC 2010 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Alios Anonymní
|
Zaslal: 19.07.10 12:21 Předmět: |
|
|
Zdravím, dostali se mně do ruky čepy od MOOG. Jsou to řídící čepy a svislé. Na pohled vypadají dobře, ale zjistil jsem že vnější závit řídících čepů vůbec neliší, tak jak je to potom odlišné pravý-levý? Taky jsem zjistil že u čepů není přibalena kontramatka, ale pouze samojistná matice čepu. Další zvláštností je, že čep nemá šestihran pro imbus na přidržení, co to je .... za šmejd?
U svisláku též chybí ten dlouhý šroub na spojení s ramenem. Já to asi pošlu tam odkud to přišlo. Prosím poraďte. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|