Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Ridici jednotka

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Elektrika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
wWiDoWw



Založen: 9.12.2007
Příspěvky: 125
Bydliště - POVINNÉ *: Praha 4 Modrany

PříspěvekZaslal: 26.02.08 19:50    Předmět: Ridici jednotka Citovat

Cau nefunguje mi regulator otacek a myslim si ze to bude asi jednotka ale kdyby nahodou:)Takze kdys odpojim konektor ten stoho ventylu{tri pinovej}tak na stredu jakye privod je stalejch 12-14voltu ty okolo bych mel namerit 0-12voltu ale bohuzel na jednom je 0,10voltu a druhej nema nic je mozny ze to muze bejt jeste nekde jinde nebo to de primo z jednotky??snad sem to dobre podal.. Rolling Eyes
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
CHUD
Vítěz Morávia Party 2007


Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 552
Bydliště - POVINNÉ *: Sepekov

PříspěvekZaslal: 27.02.08 09:11    Předmět: Citovat

Tak na tom regulátoru volnoběhu jak říkáš jsou 3 piny ten uprostřed je 12 a po stranách jednotky spíná zem..(jako u větčiny věcí u 19 je jednotkou u všeho spínaná zem) zekžek vyzkoušej to tak ze na prostředek připoj 12V a s stranu připoj zem (myslím tím na ten ventil) aon se ti otenže a když dáš zem a druhou stranu tak se zavře. dudíš jestli z prostředka leze 12 a ze stran nic tak to neznamená že je jednotka v.... občas pomůže ten ventil vyčistit a je pokoj
_________________
Auto je m?j život a ten mi nic neveme jenom to auto
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
wWiDoWw



Založen: 9.12.2007
Příspěvky: 125
Bydliště - POVINNÉ *: Praha 4 Modrany

PříspěvekZaslal: 27.02.08 20:16    Předmět: Citovat

CHUD napsal:
Tak na tom regulátoru volnoběhu jak říkáš jsou 3 piny ten uprostřed je 12 a po stranách jednotky spíná zem..(jako u větčiny věcí u 19 je jednotkou u všeho spínaná zem) zekžek vyzkoušej to tak ze na prostředek připoj 12V a s stranu připoj zem (myslím tím na ten ventil) aon se ti otenže a když dáš zem a druhou stranu tak se zavře. dudíš jestli z prostředka leze 12 a ze stran nic tak to neznamená že je jednotka v.... občas pomůže ten ventil vyčistit a je pokoj

tak nak sem to skousel jako ze privod 12 a ty po stranach sem skrtnul o kostru a otevrel i zavrel ale nereaguje pri nastartovani jako kdys tam nei vubec sitic musim to chvilku drzet pod plynem ne moc jen tak 2000ot obcas seto udusi stejne a tak na treti startovani a zahrati uz to drzi celkem ale asi jen 500ot nez se poradne zahreje??
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
wWiDoWw



Založen: 9.12.2007
Příspěvky: 125
Bydliště - POVINNÉ *: Praha 4 Modrany

PříspěvekZaslal: 27.02.08 20:18    Předmět: Citovat

Jeste nemuze to byt cidlem teploty presto byto melo taky jit ne??a jaky to je mam 4bod a jedno je vepredu a druhy vzadu ktery naco je??jedno bude asi na budiky do auta a to druhy na teplotu do jednotky nebo se pletu??
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
britva



Založen: 15.10.2007
Příspěvky: 287
Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava

PříspěvekZaslal: 27.02.08 21:02    Předmět: Citovat

Mne na 8v nefungoval dobre ten volnobezny ventil, tak som na skusku dal zo 16v a v 16v som skusal ten pokazeny a pri tom skusani som si v riadiacej jednotke odpalil jeden integrac a uz mi volnobeh nebude regulovat nikdy Evil or Very Mad Tak bacha na to aby ste si zbytocne nenarobili skodu. Som na seba nasrany aky som kxxxt a tak pekne mi ten volnobeh na 16v fungoval.
_________________
R 19 16v ph1 3d 142,8 ps / 6710 ot/min (MAHA LPS 3000)
R 19 8v ph1 5d 73 -> 90 ps -> f7p 128,4 ps / 6675 ot/min (MAHA LPS 3000) -> R.I.P.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
jarda



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 2643
Bydliště - POVINNÉ *: Havířov

PříspěvekZaslal: 27.02.08 21:52    Předmět: Citovat

wWiDoWw napsal:
tak nak sem to skousel jako ze privod 12 a ty po stranach sem skrtnul o kostru a otevrel i zavrel ale nereaguje pri nastartovani jako kdys tam nei vubec sitic musim to chvilku drzet pod plynem ne moc jen tak 2000ot obcas seto udusi stejne a tak na treti startovani a zahrati uz to drzi celkem ale asi jen 500ot nez se poradne zahreje??

Doufám že jsi to měřil při běhu motoru, ale asi ne. Tak-že připoj konektor stáhní z něho gumovou krytku a změř krajní vývody proti kostře přichodu motoru. Uvidíš že tam z ECU leze napětí. Už jenom proto že po zahřátí ti to volnoběh drží. Já bych se spíš podíval na pomocný vstřik studeného motoru.
_________________
Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Skype Name
wWiDoWw



Založen: 9.12.2007
Příspěvky: 125
Bydliště - POVINNÉ *: Praha 4 Modrany

PříspěvekZaslal: 27.02.08 22:46    Předmět: Citovat

Tak to vubec newim kde to mam hledat a jak to mam otestovat?? Embarassed Embarassed
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Elektrika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com