Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Jeliman
Založen: 21.9.2011 Příspěvky: 116 Bydliště - POVINNÉ *: Rakovnik
|
Zaslal: 24.10.12 07:04 Předmět: Sahara PH1 16V |
|
|
Sahara mi spína těsně před třičtvrtinovou čarkou na budíku.Je to správně?A jaký tam má bejt čidlo na chladiči 82až 92 stupnů nebo s jinejma hodnotama |
|
Návrat nahoru |
|
|
hynek
Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10936 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 24.10.12 07:12 Předmět: |
|
|
Sahara by měla tak nějak spínat, pokud hodně honíš motor, tak klidně i při 82°C. To že ti budík něco ukazuje, je sice hezké, ale je to o tom, jak je nasazená ručička (cejchována) je možné, že s tím někdo něco dělal a nebo to tam frantík při výrobě jebnul, jak mu to přišlo pod ruku, takže pokud to chceš přesně vědět, až ti sepne sahara, tak si změř teplotu vody v nádobce, budeš to mít +/-5° Jinak je to jen orientačně, aby jsi věděl zda je to OK, nebo už KO _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Jeliman
Založen: 21.9.2011 Příspěvky: 116 Bydliště - POVINNÉ *: Rakovnik
|
Zaslal: 24.10.12 07:15 Předmět: |
|
|
Ve třičtvrtě mi to už příde teplota na 16ti ventyla jak krava když sem auto přivez tak mi sahara spínala tak dva mm nad půlkou budíku. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Jeliman
Založen: 21.9.2011 Příspěvky: 116 Bydliště - POVINNÉ *: Rakovnik
|
Zaslal: 24.10.12 07:17 Předmět: |
|
|
Jo a eště sem se chtěl dozvjedět jak dlouho běží ten dochlazovák po chcípnutí motoru |
|
Návrat nahoru |
|
|
hynek
Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10936 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 24.10.12 07:20 Předmět: |
|
|
Můžeš mít špatné čidlo na sahaře, to jako jo, ale podle budíku se řiď jen orientačně, stejně tak, můžou být špatné i čidla teploty (2ks na hlavě u termostatu). Buď si to změř sám, nebo si to nech změřit, ať víš, při jaké teplotě spíná a při jaké teplotě ukazuje ručička na nějaku čárku, pak budeš svědět. Nebo proměř čidla. _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Jeliman
Založen: 21.9.2011 Příspěvky: 116 Bydliště - POVINNÉ *: Rakovnik
|
Zaslal: 24.10.12 07:39 Předmět: |
|
|
Čidlo na chladiči mam nový.Už sem tam dal tžetí a to samí.No eště teda skouknu čidla na ty hlavě.Myslí š ty dvě co jsou nad termodtatem.Ani snad jiný tam nejsou |
|
Návrat nahoru |
|
|
LANiN
Založen: 6.12.2007 Příspěvky: 16283 Bydliště - POVINNÉ *: OVA
|
|
Návrat nahoru |
|
|
mckoci
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 31.05.18 08:07 Předmět: |
|
|
Kuci, tak uz to vrci, ale nespina vrtule.
Pokud proklemuju cidlo na boku chladice, tak mi akorat cvaka relatko v relatkovy skrince a nic se nedeje. Pokud spojim motor sahary natvrdo na 12v tak motor bezi.
Chyba je tedy po kabelu ? Mezi vetrakem a rele skrinkou ? _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
|
hynek
Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10936 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 31.05.18 09:29 Předmět: |
|
|
S největší pravděpodobností.
Kdysi jsem měl to samé na ventilu, ve svazku mezi vrtulí a převodovkou byl myslím svazek koster spojený "měděnou svorkou" tou od výroby, samozřejmě vlhkost a roky se na tom podepsali, tak že to zoxidovalo a upadlo _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|