Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Sahara PH1 16V

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Jeliman



Založen: 21.9.2011
Příspěvky: 116
Bydliště - POVINNÉ *: Rakovnik

PříspěvekZaslal: 24.10.12 07:04    Předmět: Sahara PH1 16V Citovat

Sahara mi spína těsně před třičtvrtinovou čarkou na budíku.Je to správně?A jaký tam má bejt čidlo na chladiči 82až 92 stupnů nebo s jinejma hodnotama
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
hynek



Založen: 14.10.2007
Příspěvky: 10936
Bydliště - POVINNÉ *: Brno

PříspěvekZaslal: 24.10.12 07:12    Předmět: Citovat

Sahara by měla tak nějak spínat, pokud hodně honíš motor, tak klidně i při 82°C. To že ti budík něco ukazuje, je sice hezké, ale je to o tom, jak je nasazená ručička (cejchována) je možné, že s tím někdo něco dělal a nebo to tam frantík při výrobě jebnul, jak mu to přišlo pod ruku, takže pokud to chceš přesně vědět, až ti sepne sahara, tak si změř teplotu vody v nádobce, budeš to mít +/-5° Jinak je to jen orientačně, aby jsi věděl zda je to OK, nebo už KO Laughing Laughing
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Jeliman



Založen: 21.9.2011
Příspěvky: 116
Bydliště - POVINNÉ *: Rakovnik

PříspěvekZaslal: 24.10.12 07:15    Předmět: Citovat

Ve třičtvrtě mi to už příde teplota na 16ti ventyla jak krava když sem auto přivez tak mi sahara spínala tak dva mm nad půlkou budíku.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jeliman



Založen: 21.9.2011
Příspěvky: 116
Bydliště - POVINNÉ *: Rakovnik

PříspěvekZaslal: 24.10.12 07:17    Předmět: Citovat

Jo a eště sem se chtěl dozvjedět jak dlouho běží ten dochlazovák po chcípnutí motoru
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
hynek



Založen: 14.10.2007
Příspěvky: 10936
Bydliště - POVINNÉ *: Brno

PříspěvekZaslal: 24.10.12 07:20    Předmět: Citovat

Můžeš mít špatné čidlo na sahaře, to jako jo, ale podle budíku se řiď jen orientačně, stejně tak, můžou být špatné i čidla teploty (2ks na hlavě u termostatu). Buď si to změř sám, nebo si to nech změřit, ať víš, při jaké teplotě spíná a při jaké teplotě ukazuje ručička na nějaku čárku, pak budeš svědět. Nebo proměř čidla.
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Jeliman



Založen: 21.9.2011
Příspěvky: 116
Bydliště - POVINNÉ *: Rakovnik

PříspěvekZaslal: 24.10.12 07:39    Předmět: Citovat

Čidlo na chladiči mam nový.Už sem tam dal tžetí a to samí.No eště teda skouknu čidla na ty hlavě.Myslí š ty dvě co jsou nad termodtatem.Ani snad jiný tam nejsou
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LANiN



Založen: 6.12.2007
Příspěvky: 16282
Bydliště - POVINNÉ *: OVA

PříspěvekZaslal: 24.10.12 07:41    Předmět: Citovat

ano ty
_________________
Renault 19 Cabrio
Lexus IS300 LPG
Volvo V50


Auto má výkon tehdy až když máš strach sednout si za volant.

http://lanin.rajce.idnes.cz
www.youtube.com/user/valoun1
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
mckoci



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 6584
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 31.05.18 08:07    Předmět: Citovat

Kuci, tak uz to vrci, ale nespina vrtule.
Pokud proklemuju cidlo na boku chladice, tak mi akorat cvaka relatko v relatkovy skrince a nic se nedeje. Pokud spojim motor sahary natvrdo na 12v tak motor bezi.
Chyba je tedy po kabelu ? Mezi vetrakem a rele skrinkou ?
_________________
´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
hynek



Založen: 14.10.2007
Příspěvky: 10936
Bydliště - POVINNÉ *: Brno

PříspěvekZaslal: 31.05.18 09:29    Předmět: Citovat

S největší pravděpodobností.

Kdysi jsem měl to samé na ventilu, ve svazku mezi vrtulí a převodovkou byl myslím svazek koster spojený "měděnou svorkou" tou od výroby, samozřejmě vlhkost a roky se na tom podepsali, tak že to zoxidovalo a upadlo Rolling Eyes
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com