Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Po zahřátí kouří, kolísají otáčky a potom chcípne.
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Kelimek



Založen: 4.1.2012
Příspěvky: 44
Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava - Petřkovice

PříspěvekZaslal: 09.02.12 19:25    Předmět: Po zahřátí kouří, kolísají otáčky a potom chcípne. Citovat

Hoj pánové. Mám Cabro 1.8 65kW 760 F3P. Po nastartování mi vyběhne volnoběh na 1200ot/min. a postupně jak se motor zahřívá tak mi klesají otáčky. Před dosažením provozní teploty se otáčky ustálí kolem 800-900ot/min. a začne mi to hulit. Při dosažení mi začnou kolísat otáčky mezi 500-1000ot/min. a postupně to kucká až to chcipne. Měnil jsem lamda sondu, stará šla srát. Předtím mi to hulilo ještě víc a smrdělo po benzínu. Měnil jsem ještě svíčky a filtry. Kable proměřené a jsou dobré. Poraďte co muže být v háji a co můžu vyměnit. Díky
_________________
Renault 19 Cabrio 1.8 8v 79kW F3P
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Skype Name
PR0V0CATEUR
Provokovat a škodit


Založen: 14.9.2009
Příspěvky: 6995
Bydliště - POVINNÉ *: Strážnice

PříspěvekZaslal: 09.02.12 19:39    Předmět: Citovat

(omlouvám se že jedu mimo téma)

Kluci jedou v sobotu na sraz z tvých končin a berou vozík, chceš po nich poslat ty kola nebo radši někdy přijedeš sám?
_________________
telefon: 601/222282

Mám tak moc rád lidi, že žiju takovým způsobem, aby až umřu bylo víc lidí šťastných než smutných, troubové!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
sedlik18



Založen: 28.3.2011
Příspěvky: 362
Bydliště - POVINNÉ *: Plzeň

PříspěvekZaslal: 09.02.12 23:59    Předmět: Citovat

váha vzduchu? benzín?
_________________
Renault 19 - Abarth
Renault Twingo - žába
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
CHAMELEON



Založen: 20.7.2010
Příspěvky: 3832
Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina

PříspěvekZaslal: 10.02.12 06:56    Předmět: Citovat

1,8 65kW nemá váhu vzduchu. To kolísání otáček může způsobovat špatné čidlo polohy škrtící klapky (potenciometr) a asi krokový motorek. Dále by nebylo špatné zkontrolovat těsnost sání a celou vstřikovací hlavu i s tryskou.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kelimek



Založen: 4.1.2012
Příspěvky: 44
Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava - Petřkovice

PříspěvekZaslal: 10.02.12 14:48    Předmět: Citovat

CHAMELEON napsal:
1,8 65kW nemá váhu vzduchu. To kolísání otáček může způsobovat špatné čidlo polohy škrtící klapky (potenciometr) a asi krokový motorek. Dále by nebylo špatné zkontrolovat těsnost sání a celou vstřikovací hlavu i s tryskou.


No já vim že nemá váhu vzduchu. Mám jednobodové vstřikování a ty neměly váhu. A klapku jsem skoušel jestli má dobré spínače na volnoběh a plný plyn. A krokový motorek tam není je tam jen nastavovač volnoběhu namontovaný jako takový váleček v hlavě vstřikování, ale ten chodí v pohodě. Jinak by to dělalo jiný problém. Třeba by se to drželona 3000ot/min. Mohl by být třeba vadný MAP senzor?
_________________
Renault 19 Cabrio 1.8 8v 79kW F3P
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Skype Name
LANiN
Anonymní





PříspěvekZaslal: 10.02.12 15:00    Předmět: Citovat

Hulí jak? Kde a co tankuješ?

Jinak klasika postup kable-svíce-rozdělovač-palec-lambda..

Může to taky dělat čidlo teploty vzduchu + vody nebo přicpaný palivový filtr

Scípne když mu šlápneš po plynu nebo prostě úplně sám?

Můžu ti na to mrknout, pokud budu mět čas Wink

PS: MAP máš namysli co? Páč tady MAP berou někteří kluci jako váhu vzduchu..
Návrat nahoru
Boris
Organizátor Drhlen


Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 10287
Bydliště - POVINNÉ *: Semily

PříspěvekZaslal: 10.02.12 15:47    Předmět: Citovat

MAP to být může a je to většinou zdroj podobných problémů...
MAP je černá krabička (u 16V) vedle nádobky na chladící kapalinu nad indukčkou... Cool
_________________
Renault 19 16V 99kWoltu
www.djmartinbores.cz I www.danceparty.unas.cz I www.indoorpaintball.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky Skype Name
Kelimek



Založen: 4.1.2012
Příspěvky: 44
Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava - Petřkovice

PříspěvekZaslal: 10.02.12 16:35    Předmět: Citovat

No MAP senzor je čidlo podtlaku v sání. Je to taková placatá krabička přidělaná na kastli nad motorem. vede do něho podtlaková hadička a 3 dráty.
LANiN= Tak palivový filtr mám měněný, Rozdělovač nedávno čištěný a troku smirkem přebroušený palec protože byl za ty roky opálený, kable proměřené a jsou dobré a svíčky měněné. Scipne když to nechám na volnoběh nebo když někde přijedu s teplým motorem tak při parkování chcípá. Kdyžtak dneska by jsi asi čas neměl že? A máš nějaké to čidlo teploty nasávaného vzduchu na vyskoušení? by jsme se na to kukli :-)
_________________
Renault 19 Cabrio 1.8 8v 79kW F3P
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Skype Name
Boris
Organizátor Drhlen


Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 10287
Bydliště - POVINNÉ *: Semily

PříspěvekZaslal: 10.02.12 16:45    Předmět: Citovat

Kelimek napsal:
No MAP senzor je čidlo podtlaku v sání. Je to taková placatá krabička přidělaná na kastli nad motorem. vede do něho podtlaková hadička a 3 dráty.
LANiN= Tak palivový filtr mám měněný, Rozdělovač nedávno čištěný a troku smirkem přebroušený palec protože byl za ty roky opálený, kable proměřené a jsou dobré a svíčky měněné. Scipne když to nechám na volnoběh nebo když někde přijedu s teplým motorem tak při parkování chcípá. Kdyžtak dneska by jsi asi čas neměl že? A máš nějaké to čidlo teploty nasávaného vzduchu na vyskoušení? by jsme se na to kukli :-)

Čidlo by se mohlo zkusit jen odpojit ale asi to není ideální...
_________________
Renault 19 16V 99kWoltu
www.djmartinbores.cz I www.danceparty.unas.cz I www.indoorpaintball.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky Skype Name
Kelimek



Založen: 4.1.2012
Příspěvky: 44
Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava - Petřkovice

PříspěvekZaslal: 10.02.12 16:49    Předmět: Citovat

Boris napsal:
Kelimek napsal:
No MAP senzor je čidlo podtlaku v sání. Je to taková placatá krabička přidělaná na kastli nad motorem. vede do něho podtlaková hadička a 3 dráty.
LANiN= Tak palivový filtr mám měněný, Rozdělovač nedávno čištěný a troku smirkem přebroušený palec protože byl za ty roky opálený, kable proměřené a jsou dobré a svíčky měněné. Scipne když to nechám na volnoběh nebo když někde přijedu s teplým motorem tak při parkování chcípá. Kdyžtak dneska by jsi asi čas neměl že? A máš nějaké to čidlo teploty nasávaného vzduchu na vyskoušení? by jsme se na to kukli :-)

Čidlo by se mohlo zkusit jen odpojit ale asi to není ideální...


Po odpojení motor chcípne. Možná jen dává špatné hodnoty. Má tu někdo diagnostiku?
_________________
Renault 19 Cabrio 1.8 8v 79kW F3P
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Skype Name
LANiN
Anonymní





PříspěvekZaslal: 10.02.12 17:43    Předmět: Citovat

Diagnostika u R19 je k ničemu. Nejlepší diagnostika u toho auta je, něco odpojit a jít to zkusit Very Happy

MAP dle mého to může dělat ale to očištění/obroušení palce a rozdělovače není zrovna to pravé ...
Návrat nahoru
goreff



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 10669
Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova

PříspěvekZaslal: 10.02.12 18:59    Předmět: Citovat

...pokus-omyl je zde zaručeně fungující a tradiční metoda hledání závady Laughing Laughing Laughing
_________________
F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
m1tv
Moderátor


Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 17951
Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA

PříspěvekZaslal: 10.02.12 21:22    Předmět: Citovat

nakonec vyměniš všechno a zjištíš že si měl špatne zacvaklej konektor na snimači otaček Very Happy ale jo když je to baví tak at si to zkouší odpojovaním (jelikož jim řj padne do nouzaku tak mužou zkoušet co chtěj a vysledek je furt stejnej Very Happy )
_________________
Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
LANiN
Anonymní





PříspěvekZaslal: 12.02.12 14:20    Předmět: Citovat

m1tv když ŘJ odpojíš od baterie vymaže se paměť závad, ty naše skořápky neuměj uchovat paměť bez baterky, tedy alespoň myslím..
a jako test v nouzáku je to dobré řešení, páč ŘJ nedostává dementní informace ale jede si "po svém" Laughing
Návrat nahoru
m1tv
Moderátor


Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 17951
Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA

PříspěvekZaslal: 12.02.12 14:31    Předmět: Citovat

a co zjistiš tim že nechaš auto jet v nouzaku ? to si řj nastavi iddealni hodnoty a nezajimaj ji žadny čidla takže nezjistíš vubec nic
_________________
Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com