Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Kelimek

Založen: 4.1.2012 Příspěvky: 44 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava - Petřkovice
|
Zaslal: 09.02.12 19:25 Předmět: Po zahřátí kouří, kolísají otáčky a potom chcípne. |
|
|
Hoj pánové. Mám Cabro 1.8 65kW 760 F3P. Po nastartování mi vyběhne volnoběh na 1200ot/min. a postupně jak se motor zahřívá tak mi klesají otáčky. Před dosažením provozní teploty se otáčky ustálí kolem 800-900ot/min. a začne mi to hulit. Při dosažení mi začnou kolísat otáčky mezi 500-1000ot/min. a postupně to kucká až to chcipne. Měnil jsem lamda sondu, stará šla srát. Předtím mi to hulilo ještě víc a smrdělo po benzínu. Měnil jsem ještě svíčky a filtry. Kable proměřené a jsou dobré. Poraďte co muže být v háji a co můžu vyměnit. Díky _________________ Renault 19 Cabrio 1.8 8v 79kW F3P |
|
Návrat nahoru |
|
 |
PR0V0CATEUR Provokovat a škodit

Založen: 14.9.2009 Příspěvky: 6995 Bydliště - POVINNÉ *: Strážnice
|
Zaslal: 09.02.12 19:39 Předmět: |
|
|
(omlouvám se že jedu mimo téma)
Kluci jedou v sobotu na sraz z tvých končin a berou vozík, chceš po nich poslat ty kola nebo radši někdy přijedeš sám? _________________ telefon: 601/222282
Mám tak moc rád lidi, že žiju takovým způsobem, aby až umřu bylo víc lidí šťastných než smutných, troubové! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
sedlik18

Založen: 28.3.2011 Příspěvky: 362 Bydliště - POVINNÉ *: Plzeň
|
Zaslal: 09.02.12 23:59 Předmět: |
|
|
váha vzduchu? benzín? _________________ Renault 19 - Abarth
Renault Twingo - žába |
|
Návrat nahoru |
|
 |
CHAMELEON

Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 10.02.12 06:56 Předmět: |
|
|
1,8 65kW nemá váhu vzduchu. To kolísání otáček může způsobovat špatné čidlo polohy škrtící klapky (potenciometr) a asi krokový motorek. Dále by nebylo špatné zkontrolovat těsnost sání a celou vstřikovací hlavu i s tryskou. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Kelimek

Založen: 4.1.2012 Příspěvky: 44 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava - Petřkovice
|
Zaslal: 10.02.12 14:48 Předmět: |
|
|
CHAMELEON napsal: | 1,8 65kW nemá váhu vzduchu. To kolísání otáček může způsobovat špatné čidlo polohy škrtící klapky (potenciometr) a asi krokový motorek. Dále by nebylo špatné zkontrolovat těsnost sání a celou vstřikovací hlavu i s tryskou. |
No já vim že nemá váhu vzduchu. Mám jednobodové vstřikování a ty neměly váhu. A klapku jsem skoušel jestli má dobré spínače na volnoběh a plný plyn. A krokový motorek tam není je tam jen nastavovač volnoběhu namontovaný jako takový váleček v hlavě vstřikování, ale ten chodí v pohodě. Jinak by to dělalo jiný problém. Třeba by se to drželona 3000ot/min. Mohl by být třeba vadný MAP senzor? _________________ Renault 19 Cabrio 1.8 8v 79kW F3P |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 10.02.12 15:00 Předmět: |
|
|
Hulí jak? Kde a co tankuješ?
Jinak klasika postup kable-svíce-rozdělovač-palec-lambda..
Může to taky dělat čidlo teploty vzduchu + vody nebo přicpaný palivový filtr
Scípne když mu šlápneš po plynu nebo prostě úplně sám?
Můžu ti na to mrknout, pokud budu mět čas
PS: MAP máš namysli co? Páč tady MAP berou někteří kluci jako váhu vzduchu.. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Boris Organizátor Drhlen

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 10287 Bydliště - POVINNÉ *: Semily
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Kelimek

Založen: 4.1.2012 Příspěvky: 44 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava - Petřkovice
|
Zaslal: 10.02.12 16:35 Předmět: |
|
|
No MAP senzor je čidlo podtlaku v sání. Je to taková placatá krabička přidělaná na kastli nad motorem. vede do něho podtlaková hadička a 3 dráty.
LANiN= Tak palivový filtr mám měněný, Rozdělovač nedávno čištěný a troku smirkem přebroušený palec protože byl za ty roky opálený, kable proměřené a jsou dobré a svíčky měněné. Scipne když to nechám na volnoběh nebo když někde přijedu s teplým motorem tak při parkování chcípá. Kdyžtak dneska by jsi asi čas neměl že? A máš nějaké to čidlo teploty nasávaného vzduchu na vyskoušení? by jsme se na to kukli :-) _________________ Renault 19 Cabrio 1.8 8v 79kW F3P |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Boris Organizátor Drhlen

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 10287 Bydliště - POVINNÉ *: Semily
|
Zaslal: 10.02.12 16:45 Předmět: |
|
|
Kelimek napsal: | No MAP senzor je čidlo podtlaku v sání. Je to taková placatá krabička přidělaná na kastli nad motorem. vede do něho podtlaková hadička a 3 dráty.
LANiN= Tak palivový filtr mám měněný, Rozdělovač nedávno čištěný a troku smirkem přebroušený palec protože byl za ty roky opálený, kable proměřené a jsou dobré a svíčky měněné. Scipne když to nechám na volnoběh nebo když někde přijedu s teplým motorem tak při parkování chcípá. Kdyžtak dneska by jsi asi čas neměl že? A máš nějaké to čidlo teploty nasávaného vzduchu na vyskoušení? by jsme se na to kukli :-) |
Čidlo by se mohlo zkusit jen odpojit ale asi to není ideální... _________________ Renault 19 16V 99kWoltu
www.djmartinbores.cz I www.danceparty.unas.cz I www.indoorpaintball.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Kelimek

Založen: 4.1.2012 Příspěvky: 44 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava - Petřkovice
|
Zaslal: 10.02.12 16:49 Předmět: |
|
|
Boris napsal: | Kelimek napsal: | No MAP senzor je čidlo podtlaku v sání. Je to taková placatá krabička přidělaná na kastli nad motorem. vede do něho podtlaková hadička a 3 dráty.
LANiN= Tak palivový filtr mám měněný, Rozdělovač nedávno čištěný a troku smirkem přebroušený palec protože byl za ty roky opálený, kable proměřené a jsou dobré a svíčky měněné. Scipne když to nechám na volnoběh nebo když někde přijedu s teplým motorem tak při parkování chcípá. Kdyžtak dneska by jsi asi čas neměl že? A máš nějaké to čidlo teploty nasávaného vzduchu na vyskoušení? by jsme se na to kukli :-) |
Čidlo by se mohlo zkusit jen odpojit ale asi to není ideální... |
Po odpojení motor chcípne. Možná jen dává špatné hodnoty. Má tu někdo diagnostiku? _________________ Renault 19 Cabrio 1.8 8v 79kW F3P |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 10.02.12 17:43 Předmět: |
|
|
Diagnostika u R19 je k ničemu. Nejlepší diagnostika u toho auta je, něco odpojit a jít to zkusit
MAP dle mého to může dělat ale to očištění/obroušení palce a rozdělovače není zrovna to pravé ... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 10.02.12 21:22 Předmět: |
|
|
nakonec vyměniš všechno a zjištíš že si měl špatne zacvaklej konektor na snimači otaček ale jo když je to baví tak at si to zkouší odpojovaním (jelikož jim řj padne do nouzaku tak mužou zkoušet co chtěj a vysledek je furt stejnej ) _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 12.02.12 14:20 Předmět: |
|
|
m1tv když ŘJ odpojíš od baterie vymaže se paměť závad, ty naše skořápky neuměj uchovat paměť bez baterky, tedy alespoň myslím..
a jako test v nouzáku je to dobré řešení, páč ŘJ nedostává dementní informace ale jede si "po svém"  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 12.02.12 14:31 Předmět: |
|
|
a co zjistiš tim že nechaš auto jet v nouzaku ? to si řj nastavi iddealni hodnoty a nezajimaj ji žadny čidla takže nezjistíš vubec nic _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|