Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
JansikM
Založen: 21.5.2010 Příspěvky: 524 Bydliště - POVINNÉ *: Chomutov
|
Zaslal: 05.07.12 14:04 Předmět: Šály 16V |
|
|
Na kolik se prosím utahujou šály na 16V v Nm _________________ Chamade Ph.II 1.8 16V po G.O. Štelovák Raceland,strongflex a nějakej ten posed s volantem.Hrozny,nechtel bych v tom jezdit kazdej den... :-)
Renault 19 5dv. Ph.II 1.8 16V .Spotřebák
http://jansikm.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
JansikM
Založen: 21.5.2010 Příspěvky: 524 Bydliště - POVINNÉ *: Chomutov
|
Zaslal: 05.07.12 16:22 Předmět: |
|
|
Nebo aspon nejakej odkaz kde bych mohl najit?? _________________ Chamade Ph.II 1.8 16V po G.O. Štelovák Raceland,strongflex a nějakej ten posed s volantem.Hrozny,nechtel bych v tom jezdit kazdej den... :-)
Renault 19 5dv. Ph.II 1.8 16V .Spotřebák
http://jansikm.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 05.07.12 18:38 Předmět: |
|
|
Hlavní ložisko/šály tj klika 1)30Nm, 2)60-65Nm
ojniční ložisko/šály 1)25Nm, 2)45-50Nm
rozvodové kolo 90Nm
setrvák 50-55Nm
olejová pumpa 9Nm
Ještě něco? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
JansikM
Založen: 21.5.2010 Příspěvky: 524 Bydliště - POVINNÉ *: Chomutov
|
Zaslal: 06.07.12 09:14 Předmět: |
|
|
Díkes a vačky  _________________ Chamade Ph.II 1.8 16V po G.O. Štelovák Raceland,strongflex a nějakej ten posed s volantem.Hrozny,nechtel bych v tom jezdit kazdej den... :-)
Renault 19 5dv. Ph.II 1.8 16V .Spotřebák
http://jansikm.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 06.07.12 11:12 Předmět: |
|
|
Inner edge bolts 10Nm (tipuju sací)
Outlet edge bolts 24Nm (a tohle výfukové?) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
cube

Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 947 Bydliště - POVINNÉ *: Jížní morava
|
Zaslal: 06.07.12 20:45 Předmět: |
|
|
LANiN napsal: | Inner edge bolts 10Nm (tipuju sací)
Outlet edge bolts 24Nm (a tohle výfukové?) |
Nebudou to spíš momenty na štefty co jsou v hlavě pro sací a výfukové potrubí? _________________ Ph2,16v chamade-Project RED ENGINE-dead
weight: cca 890kg
http://cube1.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 06.07.12 21:32 Předmět: |
|
|
cube napsal: | LANiN napsal: | Inner edge bolts 10Nm (tipuju sací)
Outlet edge bolts 24Nm (a tohle výfukové?) |
Nebudou to spíš momenty na štefty co jsou v hlavě pro sací a výfukové potrubí? |
a vony tam jsou ještě jiný šrouby co držej ten hliníkový bazmek pro vačky? že otom nevím  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
JansikM
Založen: 21.5.2010 Příspěvky: 524 Bydliště - POVINNÉ *: Chomutov
|
Zaslal: 07.07.12 08:54 Předmět: |
|
|
tech 10Nm typuju budou ty 6tky žmourky a ten vetsi moment budou ty 8micky(na 13 klic).Nebo utahnout na 10 a pak pretahnout na 24.Jinak moment by mel byt na kazdy vacce stejnej at je vyfukova nebo saci.Dikes  _________________ Chamade Ph.II 1.8 16V po G.O. Štelovák Raceland,strongflex a nějakej ten posed s volantem.Hrozny,nechtel bych v tom jezdit kazdej den... :-)
Renault 19 5dv. Ph.II 1.8 16V .Spotřebák
http://jansikm.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Grunt

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 1199 Bydliště - POVINNÉ *: Jihlava - Polná
|
Zaslal: 07.07.12 13:07 Předmět: |
|
|
kdyz je tady takovy tema zeptam se... jak moc velka nutnost je prebrouseni kliky pri vymene sal? auto neklepe takze teoreticky staci nasadit novy krouzky saly a gufera pro sichr nebo ne? _________________ Renault 19 16v PH1 (pripraven na GO)
SEAT Toledo 1.9 Tdi 66kw 1,5Kc/km
http://grunt.rajce.idnes.cz/
http://www.wreckedexotics.com/newphotos/bad |
|
Návrat nahoru |
|
 |
cube

Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 947 Bydliště - POVINNÉ *: Jížní morava
|
Zaslal: 11.07.12 19:40 Předmět: |
|
|
Utahovací moment šroubu na vačce, kterým je přitaženo rozvodové kolo?
Používáte na šrouby zajištovací lepidlo nebo ne? Na šaly a vačky použít olej nebo specialní mazivo. Každý to dělá jinak tak nevím co vybrat. _________________ Ph2,16v chamade-Project RED ENGINE-dead
weight: cca 890kg
http://cube1.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
JansikM
Založen: 21.5.2010 Příspěvky: 524 Bydliště - POVINNÉ *: Chomutov
|
Zaslal: 12.07.12 08:26 Předmět: |
|
|
Grunt napsal: | kdyz je tady takovy tema zeptam se... jak moc velka nutnost je prebrouseni kliky pri vymene sal? auto neklepe takze teoreticky staci nasadit novy krouzky saly a gufera pro sichr nebo ne? | Jestli neklepal a klika nejni porejpana tak saly standard rozmer jinak prebrus podle rozmeru šal _________________ Chamade Ph.II 1.8 16V po G.O. Štelovák Raceland,strongflex a nějakej ten posed s volantem.Hrozny,nechtel bych v tom jezdit kazdej den... :-)
Renault 19 5dv. Ph.II 1.8 16V .Spotřebák
http://jansikm.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
JansikM
Založen: 21.5.2010 Příspěvky: 524 Bydliště - POVINNÉ *: Chomutov
|
Zaslal: 12.07.12 08:27 Předmět: |
|
|
cube napsal: | Utahovací moment šroubu na vačce, kterým je přitaženo rozvodové kolo?
Používáte na šrouby zajištovací lepidlo nebo ne? Na šaly a vačky použít olej nebo specialní mazivo. Každý to dělá jinak tak nevím co vybrat. | Lepidlo nepouživam a pred poskladanim na vacku a šaly olej kterej pak bude i v motoru.A nešetrit  _________________ Chamade Ph.II 1.8 16V po G.O. Štelovák Raceland,strongflex a nějakej ten posed s volantem.Hrozny,nechtel bych v tom jezdit kazdej den... :-)
Renault 19 5dv. Ph.II 1.8 16V .Spotřebák
http://jansikm.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 12.07.12 09:56 Předmět: |
|
|
Přesně, jak píše jasin, lepidlo jsem nikdy nepoužíval a vše namazat olejem co budeš lejt do motoru.. Na některé části se používá ještě vazelína ale když všude dáš olej a ještě ten den to startneš aby z tama nevytekl, myslím že nebude problém
Já vždy první start zkouším buď s vyplým palivovým čerpadlem nebo odpojenýma vstřikama aby se to mázlo  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mirek

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 16116 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
Zaslal: 12.07.12 10:12 Předmět: |
|
|
Viděli jste někdy jak se kompletují motory nové?
Eskamotéři jak cyp
nakapat olej na každou šálu a pak rovnou brnk. Žádné maziva ani další píčoviny.. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
cube

Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 947 Bydliště - POVINNÉ *: Jížní morava
|
Zaslal: 12.07.12 15:55 Předmět: |
|
|
Pravěže to bude komplet nově poskládaný motor a pravděpodobně nějaký ten týden bude odstavený než pujde do auta. Mam totiž obavy že ten olej z teho z teče a pak by se to mohlo někde přidřít. _________________ Ph2,16v chamade-Project RED ENGINE-dead
weight: cca 890kg
http://cube1.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|