Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

motor komprese
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
R19GTD



Založen: 18.2.2012
Příspěvky: 5
Bydliště - POVINNÉ *: Janovice

PříspěvekZaslal: 23.07.12 23:24    Předmět: motor komprese Citovat

Zdar chlapi nevite jaka ma byt kompres u 19 1.9 D 47 KW diky za odpovedi Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
m1tv
Moderátor


Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 17951
Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA

PříspěvekZaslal: 24.07.12 17:01    Předmět: Citovat

nepamatuju si to přesně ale někde kolem 20-23 atmo
_________________
Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
R19GTD



Založen: 18.2.2012
Příspěvky: 5
Bydliště - POVINNÉ *: Janovice

PříspěvekZaslal: 26.07.12 22:57    Předmět: Citovat

diky za odpoved Very Happy jeste at to ma taku kompres a je to dobre
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
LANiN



Založen: 6.12.2007
Příspěvky: 16282
Bydliště - POVINNÉ *: OVA

PříspěvekZaslal: 27.07.12 07:30    Předmět: Citovat

sousedící válce by neměly mít rozdíl více než 1bar a měří se to za tepla
_________________
Renault 19 Cabrio
Lexus IS300 LPG
Volvo V50


Auto má výkon tehdy až když máš strach sednout si za volant.

http://lanin.rajce.idnes.cz
www.youtube.com/user/valoun1
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
R19GTD



Založen: 18.2.2012
Příspěvky: 5
Bydliště - POVINNÉ *: Janovice

PříspěvekZaslal: 28.07.12 22:17    Předmět: Citovat

jo to vim ale přesneji to nahoduou nevi ty tlaky Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
hynek



Založen: 14.10.2007
Příspěvky: 10936
Bydliště - POVINNÉ *: Brno

PříspěvekZaslal: 03.02.13 18:59    Předmět: Citovat

Mám velký problém s jedním motorem na 16V. Na jednom válci byly nižší tlaky, tak že, buď ventily, nebo kroužky, po rozhození dle vizuální kontroly nic, tak jsem palici otočil ventily nahoru a zalil všechny 4 benzínem, jestli neproteče, věděl jsem který, ale benzín vyprchal ze všech stejně rychle, tudíž neprotekl. To samé jsem udělal i s válci a výsledek ten samý.

Otázka zní, když by to udrželo benzín, je možné že tlak vzduchu ne?? Dále, je možné, aby jeden hydroštel byl v pí.. a tím ventil málo otevře a méně nasál??

Asi shodím vanu a pro jistotu zkontroluji ty kroužky.

Díky za rady a tipy Wink
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Osly



Založen: 5.4.2011
Příspěvky: 5653
Bydliště - POVINNÉ *: Loučná nad Desnou okr. Šumperk

PříspěvekZaslal: 03.02.13 19:05    Předmět: Citovat

a nebylo špatný těsnění pod hlavou?
_________________
Clio III ph2 Grandtour 94kw 09
R19 PH2 81kw 94 - Baccara - In progress

R19 PH2 81kw 95 - Baccara - sold
R19 PH1 54kw 92 - sold
Šáde 120 (sešrotovaná)

www.osly.rajce.idnes.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Rosta



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7427
Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice

PříspěvekZaslal: 03.02.13 19:08    Předmět: Citovat

to co píše osly dává smysl mohlo by to tím být
_________________
R19 Ph2 1,4e - minulost
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
hynek



Založen: 14.10.2007
Příspěvky: 10936
Bydliště - POVINNÉ *: Brno

PříspěvekZaslal: 03.02.13 19:20    Předmět: Citovat

Máte mě za úplnýho vola?? To bych snad poznal, těsnění bylo v pořádku, navíc se voda neztrácela a ani netlakovala, olej to samé.
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Rosta



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7427
Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice

PříspěvekZaslal: 03.02.13 19:23    Předmět: Citovat

se hned nerozčiluj Very Happy
_________________
R19 Ph2 1,4e - minulost
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Osly



Založen: 5.4.2011
Příspěvky: 5653
Bydliště - POVINNÉ *: Loučná nad Desnou okr. Šumperk

PříspěvekZaslal: 03.02.13 19:26    Předmět: Citovat

To že netlakovala voda ani se neztrácel olej neznamená že to nemohlo být těsněním přeci Wink a chtěl jsi tipy takže jestli se ti to nelíbí tak se tady neptej...
_________________
Clio III ph2 Grandtour 94kw 09
R19 PH2 81kw 94 - Baccara - In progress

R19 PH2 81kw 95 - Baccara - sold
R19 PH1 54kw 92 - sold
Šáde 120 (sešrotovaná)

www.osly.rajce.idnes.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
duri_svk



Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 1580
Bydliště - POVINNÉ *: Zlate Moravce, SVK

PříspěvekZaslal: 03.02.13 19:30    Předmět: Citovat

hynek, naposledy som riesil cosi podobne, boli to sali na ojniciach, ale motor si i obcas zazvonil, co neviem ci bude tvoj pripad ale i tak by som sa asi pozrel, ci ide piest do horneh uvrate alebo sa par desatin mm pred HU zastavy a potom ide dolu. Len pre istotu. Zalezi jak moc velky je rozdiel v tych tlakoch v porovnani z ostatnymi piestmi
_________________
R19 Chamade 1,7 phase I/II,III under construction / R19 Cabrio phase II / R Megane Classic / R Laguna II ph2 http://durisvk.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Skype Name
hynek



Založen: 14.10.2007
Příspěvky: 10936
Bydliště - POVINNÉ *: Brno

PříspěvekZaslal: 03.02.13 19:38    Předmět: Citovat

to Osly: a kam by se ten tlak ztrácel?? Do druhého válce?? A ten druhý by se choval snad stejně. Chtěl jsem rady, ale těsnění bylo první, co jsem zkoumal Wink

to duri_svk: dobrý nápad, to bych mohl zkusit změřit hloubkoměrem. 3 válce měli cca 11 a ten poslední měl cca 9, jo a je to druhý válec.
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Osly



Založen: 5.4.2011
Příspěvky: 5653
Bydliště - POVINNÉ *: Loučná nad Desnou okr. Šumperk

PříspěvekZaslal: 03.02.13 19:50    Předmět: Citovat

třeba k jednomu ze závitu na šroub co drží hlavu...známýmu se to taky stalo že olej a voda ok ale měl špatnej tlak na druhým nebo čtvrtým válci a bylo to těstněním
_________________
Clio III ph2 Grandtour 94kw 09
R19 PH2 81kw 94 - Baccara - In progress

R19 PH2 81kw 95 - Baccara - sold
R19 PH1 54kw 92 - sold
Šáde 120 (sešrotovaná)

www.osly.rajce.idnes.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
hynek



Založen: 14.10.2007
Příspěvky: 10936
Bydliště - POVINNÉ *: Brno

PříspěvekZaslal: 03.02.13 19:53    Předmět: Citovat

Akorát, že ten šroub je vlastně v motoru, což znamená, že by to tlakovalo do oleje.
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
Strana 1 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com