Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Potřeboval bych radu motor->olej-> start atd...

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Luda-16V



Založen: 12.2.2012
Příspěvky: 452
Bydliště - POVINNÉ *: Děčín32

PříspěvekZaslal: 05.05.12 10:11    Předmět: Potřeboval bych radu motor->olej-> start atd... Citovat

Čus jelikož mě to auto sere, tak se s váma podělím....
    Od koupě mám docela velkou spotřebu oleje. Třeba když jsem koupil tak cestou po dálnici PHA -> DC, tak když jsem dojel domu byl motor ÚPLNĚ suchej, ano sám sem se divil, že jsem to nezadřel.. Kupodivu jezdí dodnes...
    S autem sem najel cca 12tkm a nalil jsem tam cca 20l Oleje (možná to bude i víc) jen dolejvání.
    Jen auto špatně startuje :

    Teď jsem měnil spojku, motor venku, tak jsem zkusil vyměnit čidlo na sání -> Teplota nasátého vzduchu. A ejhle vyndám staré které bylo v novém 7mm kabátku z oleje, tak jako sání. To vypadalo jak nějaká jeskyně všude vrstva zapečeného oleje. Fajn Pavel00010 si začal hrát na chemika, nalil do sání z plastové lahvičky jednu tajnou složku a šup na WAPKU Very Happy no co sání jako nové, tak jsem pak postupě vyčistil všechny čidla ke kterým vedli kabely.


No co dáváme motor zpět, a ono to startuje normálně radost, ovšem po nějakých cca 300km opět znova, sice né tak drasticky, ale není to pěkný start, otáčky kolísají a kolísají 1200 ot / min - 350 ot /min motor si sám přidá a je to cajk... Ovšem stane se, že i chcípne a rozsvítěj se kontrolky...

Tak jsem po cca 14set km opět dolil cca 2.5L olejíčku. Jinak liju tam 10w-40 Elf competition co jinýho, když 5L vychází na cca 520kč.

Jinak další indície, olej se ztrácí když jezdím kolem 1500 ot/ - 3000ot/min, když jezdím od 4500 ot/ min do 6500 ot/ min tak pohoda olej zůstává.. Jezdím hodně po kopcích, dálky atd.. Ovšem fakt mě nebaví, jet někam 300km od domova s tím že už nedojedu dom, protože to zadřu, tak vždy sttojím a koukám na olej, případně doleju, po z kufru se stává pomalu sklad olejů, takže když uvidíte R19 6x8 0.0.7.4 a budete mit málo oleje, tak zatrubte, blikejte a já vám klidně vyměním komplet Very Happy

Závěr, napadají mě dříky ventilů->netěsnost -> únik do sání, dál by padla možnost pístní kroužky, ale motor nekouří modře..
Má cenu nechat si tento motor udělat koplet těsnení + krožky + hydra + ventily + klika atd... Nebo sehnat jiný a udělat ten.. Zdá se mi, že tenhle motor vůbec netahá od 4200 spíš tak od 4600- 7000 ot/min. kde od 5000-7000 je ,,razantí'" nárus na tachometru. Motor je asi už vyběhanej, když táhne i od 6500 nahoru, nebo se pletu??

Za každou radu budu vděčnej.
_________________
R19 PH1 Chamade 1.8 16V OMEX 600 + RENC/280/440H PH4 + 440ccm + FP 3.8bar 185RWHP
Takové htp od Renaultu 🚓
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Rosta



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7427
Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice

PříspěvekZaslal: 05.05.12 10:35    Předmět: Citovat

sehnat jiný funkční motor tě vyjde určitě levněji záleží aby ovšem nebyl na tom stejně jako ten tvůj
_________________
R19 Ph2 1,4e - minulost
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Lord Bazzi



Založen: 11.10.2007
Příspěvky: 2680
Bydliště - POVINNÉ *: Uhřice okr. Vyškov

PříspěvekZaslal: 05.05.12 11:19    Předmět: Citovat

Za peníze co tě stál ten olej jsi už mohl mít skoro GO motoru... Embarassed

Kroužky 16OO, gufera na ventily a ostatní 1000,nové těsnění hlavy válců,pod svody a pod sání 1000 no a ještě plus práca....
_________________
VW Prassat Variant B4 TDI-pracant

Renaulty mám už jen pro zábavu:
16V ph2,3dv Mazlík
Nafoukané Kabrio kabrioletovič ph2kovič 8V ??kW

3x 16V na ND
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Luda-16V



Založen: 12.2.2012
Příspěvky: 452
Bydliště - POVINNÉ *: Děčín32

PříspěvekZaslal: 05.05.12 11:24    Předmět: Citovat

Lord Bazzi napsal:
Za peníze co tě stál ten olej jsi už mohl mít skoro GO motoru... Embarassed

Kroužky 16OO, gufera na ventily a ostatní 1000,nové těsnění hlavy válců,pod svody a pod sání 1000 no a ještě plus práca....


JJ tesnení victor reinz cca 6- 7t komplet s dříkama...

No nic kdyžtak, kdyby měl někdo funkční motor, tak sz
_________________
R19 PH1 Chamade 1.8 16V OMEX 600 + RENC/280/440H PH4 + 440ccm + FP 3.8bar 185RWHP
Takové htp od Renaultu 🚓
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
goreff



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 10668
Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova

PříspěvekZaslal: 05.05.12 11:33    Předmět: Citovat

za těsnění nějako moc...mě stálo jedno gufero na dřík ventilu asi 12korun, jó hydroštely, pokud by jsi je měnil, tak tam už je jiná cenovka Laughing
_________________
F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Rosta



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7427
Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice

PříspěvekZaslal: 05.05.12 11:34    Předmět: Citovat

Lord Bazzi napsal:
Za peníze co tě stál ten olej jsi už mohl mít skoro GO motoru... Embarassed

Kroužky 16OO, gufera na ventily a ostatní 1000,nové těsnění hlavy válců,pod svody a pod sání 1000 no a ještě plus práca....


no nevím tohle má do GO daleko co mě tak ještě v rychlosti napadá, ložiska na kliku a na ojnice,možná výbrus kliky,uhlování ojnic, srovnání hlavy, teď záleží v jakém stavu budou písty a válce, při tomhle určitě nové rozvody, gufera na kliku a na vačky, a to jsem určitě ještě na něco zapoměl
_________________
R19 Ph2 1,4e - minulost
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Luda-16V



Založen: 12.2.2012
Příspěvky: 452
Bydliště - POVINNÉ *: Děčín32

PříspěvekZaslal: 05.05.12 11:43    Předmět: Citovat

    Dobrá sekl jsem se.... je to cca 4500,- + pistní kroužky 450,- hydra 3800 a ventily 200x16 a je clovek hodne přes 7t + věci na kliku



_________________
R19 PH1 Chamade 1.8 16V OMEX 600 + RENC/280/440H PH4 + 440ccm + FP 3.8bar 185RWHP
Takové htp od Renaultu 🚓
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
goreff



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 10668
Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova

PříspěvekZaslal: 05.05.12 12:40    Předmět: Citovat

alespoň těsnění olejové vany můžeš vynechat, pokud máš na ventilu hliníkovou...origo tam žádné není Laughing
_________________
F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Lord Bazzi



Založen: 11.10.2007
Příspěvky: 2680
Bydliště - POVINNÉ *: Uhřice okr. Vyškov

PříspěvekZaslal: 05.05.12 12:47    Předmět: Citovat

Ono se dá vynechat spousta věcí, záleží jak moc si troufáš,stav opotřebení a podobně ale nesmí se to přehánět...

Přiznám se,že ten můj popis "GO" byl spíš popis tzv lepší bazarnické GO.Někde si pod pojmem GO představují výměnu oleja filtrů svíček a drážkovaného řemene... Very Happy
_________________
VW Prassat Variant B4 TDI-pracant

Renaulty mám už jen pro zábavu:
16V ph2,3dv Mazlík
Nafoukané Kabrio kabrioletovič ph2kovič 8V ??kW

3x 16V na ND
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com