Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Eliii
Založen: 10.5.2010 Příspěvky: 20 Bydliště - POVINNÉ *: Březno
|
Zaslal: 16.01.12 20:48 Předmět: Nizke otacky (pokles otacek po el. zatizeni) |
|
|
Cauves,
chci se zeptat cim by mohlo byt, ze mi auto nedrzi otacky, ktere klesnou cca na 500 ot/min a auto zacne nesynchronne bezet - ''blafat''. Pak obcas i kucka kdyz pridam plyn -jakoby tim ze ma maly otacky se mu pak nechtelo akcelerovat (coz je nesjpis logicke ) Nekdy to blbne uz hned po startu, nekdy zas otacky drzi a zacne to az kdyz se motor trochu zahreje, navic sem si vsiml ze otacky byvaji OK (cca 800) a klesaji pravidelne s jistotou kdyz zatizim elektriku - rozsitim svetla popr. zapnu vetrak. Jeste poznamka : skoro nikdy nechytne bez lehkeho prislapnuti plynu. Kamos poradil vymenit vicko rozdelovace+palec+kabelaz (vicko a palec uz toho meli dost za sebou), vse sem vymenil a pak mi to jako zazrakem prislo ok, dokonce sem 1. den po vymene nastartoval bez prislapnuti plynu a ot. to drzelo (ikdyz za studena zas vysoky - 1500 coz nevim jestli je normalni taky). A ted cca po 5 dnech (auto stalo) vse pri starem . Procital jsem nejaky podobny temata a nikde sem nenasel poradne odpoved, tak se omlouvam jestli tedy nekde byla, ze zakladam podobne tema. Z toho sem taky usoudil, ze pricin muze byt x a chtelo by to nejspis servis, jen me desi odpovedi nekterych, kdy v servisu auto napichli, vymenili x veci a blblo jim to stejne. Pro to sem chtel jen radu jestli to neni nejaka blbost s tou spojitosti toho zatizeni (svetla....) a co treba zkusit zkontrolovat nez to nekam dam. Dikec
p.s: chci avizovat, ze s autama a jejich opravama zkusenosti moc nemam - abyste ne neukamenovali, ze nevim nejaky zaklady nemam
R19, 1.4, 43KW, r.v.: 1991, 3 dvirko |
|
Návrat nahoru |
|
|
Osly
Založen: 5.4.2011 Příspěvky: 5653 Bydliště - POVINNÉ *: Loučná nad Desnou okr. Šumperk
|
Zaslal: 16.01.12 22:56 Předmět: |
|
|
co svíčky?? měnil jsi? nebo ještě kabelama od svíček by to mohlo bejt... jinak ten zvýšenej na 1500 je normální, než se to zahřeje... _________________ Clio III ph2 Grandtour 94kw 09
R19 PH2 81kw 94 - Baccara - In progress
R19 PH2 81kw 95 - Baccara - sold
R19 PH1 54kw 92 - sold
Šáde 120 (sešrotovaná)
www.osly.rajce.idnes.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Eliii
Založen: 10.5.2010 Příspěvky: 20 Bydliště - POVINNÉ *: Březno
|
Zaslal: 16.01.12 23:03 Předmět: |
|
|
svicky byly myslim meneny nez sem auto dostal cca 3roky zpatky, ale nevim jejich stav, jo v popisu mam ze sem menil kabely, palec, vicko rozd. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Osly
Založen: 5.4.2011 Příspěvky: 5653 Bydliště - POVINNÉ *: Loučná nad Desnou okr. Šumperk
|
Zaslal: 16.01.12 23:58 Předmět: |
|
|
Eliii napsal: | svicky byly myslim meneny nez sem auto dostal cca 3roky zpatky, ale nevim jejich stav, jo v popisu mam ze sem menil kabely, palec, vicko rozd. |
3 roky je podle mě hodně...teda záleží kolik najezdíš...jinak co mě ještě napadá tak špatná baterka...ted v zimě dostává zabrat... _________________ Clio III ph2 Grandtour 94kw 09
R19 PH2 81kw 94 - Baccara - In progress
R19 PH2 81kw 95 - Baccara - sold
R19 PH1 54kw 92 - sold
Šáde 120 (sešrotovaná)
www.osly.rajce.idnes.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Eliii
Založen: 10.5.2010 Příspěvky: 20 Bydliště - POVINNÉ *: Březno
|
Zaslal: 17.01.12 14:45 Předmět: |
|
|
poznatky:
mereni napeti baterie:
v klidu 12,74 V
14,7 V pri chodu motoru
14,5 V chod motoru+svetla
13,4 V chod motoru+svetla+vetrak v poloze 3 (nejvyssi) |
|
Návrat nahoru |
|
|
Osly
Založen: 5.4.2011 Příspěvky: 5653 Bydliště - POVINNÉ *: Loučná nad Desnou okr. Šumperk
|
Zaslal: 17.01.12 14:50 Předmět: |
|
|
No podle knížky se to běžně pohybuje v rozmezí 10 až 13V a ve středních otáčkách asi zhruba 14V....takže by to mělo být OK
co ty svíčky? _________________ Clio III ph2 Grandtour 94kw 09
R19 PH2 81kw 94 - Baccara - In progress
R19 PH2 81kw 95 - Baccara - sold
R19 PH1 54kw 92 - sold
Šáde 120 (sešrotovaná)
www.osly.rajce.idnes.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Víťa
Založen: 11.7.2009 Příspěvky: 3105 Bydliště - POVINNÉ *: Krnov, Bola, Opa, Ova a tak...
|
Zaslal: 17.01.12 14:59 Předmět: |
|
|
zkus ty svicky, mely by se menit nejlepe spolecne s olejem _________________ No mainstream, just French... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Eliii
Založen: 10.5.2010 Příspěvky: 20 Bydliště - POVINNÉ *: Březno
|
Zaslal: 17.01.12 15:35 Předmět: |
|
|
zkusit to muzu....jaky teda koupit, abych nebral nejaky smejdy a na druhou stranu zase zbytecne drahy (chudy student :-) ) |
|
Návrat nahoru |
|
|
Osly
Založen: 5.4.2011 Příspěvky: 5653 Bydliště - POVINNÉ *: Loučná nad Desnou okr. Šumperk
|
Zaslal: 17.01.12 15:38 Předmět: |
|
|
Eliii napsal: | zkusit to muzu....jaky teda koupit, abych nebral nejaky smejdy a na druhou stranu zase zbytecne drahy (chudy student :-) ) |
No napiš uživateli Mirek ten to prodává za dobrý ceny ;) jinak mám BERU...pak jsou dobrý NGK, BOSCH a Brisk prý taky ujde a spousta dalších... _________________ Clio III ph2 Grandtour 94kw 09
R19 PH2 81kw 94 - Baccara - In progress
R19 PH2 81kw 95 - Baccara - sold
R19 PH1 54kw 92 - sold
Šáde 120 (sešrotovaná)
www.osly.rajce.idnes.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Martin Pergl
Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 1894 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 17.01.12 23:12 Předmět: |
|
|
jedině Championky nebo NGK _________________ Renault 19 PH2 54kw
Hankook Optimo K 406 - 185/65 R14-už jsou zase koupené nové
http://martinrenda.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 18.01.12 06:23 Předmět: |
|
|
Víťa napsal: | zkus ty svicky, mely by se menit nejlepe spolecne s olejem |
olej u R19 co 10000km svíčky co 60000km pokud teda není motor KO _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
|
m1tv Moderátor
Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 18.01.12 18:34 Předmět: |
|
|
60t je moc davaj max 30 .. ale lepší je měnit s olejem tzn po 10t pokud stim jezdíš pojižky _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Eliii
Založen: 10.5.2010 Příspěvky: 20 Bydliště - POVINNÉ *: Březno
|
Zaslal: 19.01.12 15:30 Předmět: |
|
|
ted mi doslo, ze je to sice cca 3 roky co byly meneny, ale moc sem nejezdil a vic jak 15 000 km sem nedal, jen se chci vyvarovat vymenit 1/2 motoru zbytecne a aby problem porad trval, nejakej jinej tip nemate, na co se jeste zamerit ? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Osly
Založen: 5.4.2011 Příspěvky: 5653 Bydliště - POVINNÉ *: Loučná nad Desnou okr. Šumperk
|
Zaslal: 19.01.12 15:43 Předmět: |
|
|
i tak je vyměň...vždyt to stojí do tří stovek...kdo ví co je tam za svíčky... _________________ Clio III ph2 Grandtour 94kw 09
R19 PH2 81kw 94 - Baccara - In progress
R19 PH2 81kw 95 - Baccara - sold
R19 PH1 54kw 92 - sold
Šáde 120 (sešrotovaná)
www.osly.rajce.idnes.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Martin Pergl
Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 1894 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 19.01.12 17:15 Předmět: |
|
|
kup si championky single cooper a bude to jedna stojí cca 100kč jsou to origina pro F3N motor,ale nevím co máš ty. _________________ Renault 19 PH2 54kw
Hankook Optimo K 406 - 185/65 R14-už jsou zase koupené nové
http://martinrenda.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
|