Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Michalmitlener
Založen: 3.6.2010 Příspěvky: 48 Bydliště - POVINNÉ *: TURNOV PELEŠANY 89
|
Zaslal: 15.12.10 00:43 Předmět: Patrony 16V |
|
|
gde mam sehnat patrony do tlumiču????? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Michalmitlener
Založen: 3.6.2010 Příspěvky: 48 Bydliště - POVINNÉ *: TURNOV PELEŠANY 89
|
Zaslal: 15.12.10 13:47 Předmět: |
|
|
???? prosim |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 15.12.10 13:52 Předmět: |
|
|
to budeš muset trochu rozepsat co vlastně myslíš jestli myslíš sportovní koni ty myslím používají patrony, originál tlumič se mění komplet tam patrony nejsou _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
hynek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10937 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 25.07.12 06:40 Předmět: |
|
|
Mám dotaz na naštelování KONŮ, Na kterou stranu se dotahují (tvrdší) a jak je mám cca nastavit, mám tám nový origo silentbloky a tvrdší pružiny od JOMu. Díky  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 25.07.12 09:37 Předmět: |
|
|
Nastav si je podle sebe jak se ti to líbí, jak ti to bude vyhovovat. já mám KW na uplně nejměkčím a předek bych chtěl ještě o trochu více.. jinak po sěru ručičkových hodinek se u mne štelují na tvrší režim jak přední tak zadní..
na 16V jsem měl přední asi na 1/3 tvrdosti a zadek byl na 1/2 a bylo tak akorát pro režim motokáry do města  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
hynek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10937 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 25.07.12 09:59 Předmět: |
|
|
Jde o to, že nevím jak byly nastavené a složit to a pak rozdělat, kvůli tomu, že je to na hov.. se mi nece
Mám strach, že když je dám úplně na nejměkčí, že to bude málo, potřeboval bych někoho, kdo má přesně ty koni co já
goreff napsal: | http://www.renault19.cz/forum/viewtopic.php?t=8385&postdays=0&postorder=asc&start=135 |
Super, ale na kolik je mám dát?? na 1/3 jako LANiN?? _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 25.07.12 10:13 Předmět: |
|
|
zadní stačí když sundáš jen z nápravy dolní šroub a vytáhneš doraz, tlumič zatlačíš a jen točíš  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
hynek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10937 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 25.07.12 10:17 Předmět: |
|
|
LANiN napsal: | zadní stačí když sundáš jen z nápravy dolní šroub a vytáhneš doraz, tlumič zatlačíš a jen točíš  |
Zadek mám od Borise a už je nastavenej, s tím jsem nehýbal, potřebuji předek, aby mi nelítal jak s vyteklými a nebo abych nebyl naklepanej jak řízek  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 25.07.12 10:21 Předmět: |
|
|
předek snad můžeš šroubovat i na autě nebo tam nemáš vývod seshora?, nastav je na nejmekčí a pak si hrej. předek jsem měl myslím jen o jedno nebo dvě cvaknutí
vono to ve městě stejně nemá smysl dávat na tvrdo a na okruhu s tím jezdit denně asi nebudeš  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
Zaslal: 25.07.12 10:32 Předmět: |
|
|
Jsem o tom psal nedávno, žádné cvaknutí se nekoná, tedy alespoň ne u těch bez štelovacího kolečka, po stlačení a následném otáčení je citít v rukách zapadení nějakého bazmeku do planžet tlumiče a pak už se jen točí půl-otáčky. Pokud už tlumič nastaven byl, dá se po stlačení nastavit otáčením zpět - doleva nadoraz na výchozí tvrdost(nejměkčí) a pak si můžeš opět nastavit kolik potřebuješ...já mám ve předu myslím 2 půlotáčky a tvrdý je to jak sviňa ...dříve jsem měl nastavenou tuhost skoro nadoraz a to už bylo fakt peklo  _________________ F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 25.07.12 11:02 Předmět: |
|
|
ja mam 1 a 1/4 otacky a spokojenost .. pod jednu otacku bych asi nesel _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
hynek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10937 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 25.07.12 11:12 Předmět: |
|
|
S jedním jsem si hrál, tak že vím, jak to jako by funguje, mám ten typ, co se zatlačí píst a pak se s tím může otočit, cvaknutí jsem nezaznamenal, jen doraz. Tak že to zkusím dát na "0" a pak otočit asi na tu 1/3 (220°), pokud je to na 360° dost tvrdé  _________________

Naposledy upravil hynek dne 25.07.12 11:13, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 25.07.12 11:13 Předmět: |
|
|
předek mám vyvedený ven a tam mi to cvaká, zadek je jak píše goreff  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|