 |
Renault 19 Club Fórum Renault 19 clubu ČR
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
vetráník Anonymní
|
Zaslal: 21.06.12 15:25 Předmět: Cukání (vysazení) motoru |
|
|
Motor 1,4 typ E, jednobodový vstřik (origoš 58 000 km), tedy: jednoduchá řídící jednotka řízená jen spínačem volnoběh/plný plyn, snímačem otáček, snímačem podtlaku a snímačem teploty.
Závada: při jízdě na ?pětku? cca při 80 km/h motor vysadí a začne cukat jako když nejde benzin nebo není jiskra.
Obdobně i na jedničku, dvojku, trojku, čtverku, jen rychlost je jiná.
Při ubrání nebo přidání plynu se motor uklidní a jede normálně ? dělá to jen jakoby při určité poloze plyn. pedálu přičemž potenciometr jenž snímá polohu škrtící klapky tento typ nemá jen jak jsem již psal jen spínač volnoběh/plný plyn. Pokud jedete sportovně systém brzda plyn tak se závada defakto neprojevuje. Závada se projevuje při teplém i studeném motoru ? při teplém podstatně výrazněji.
Lanko plynu, spínač volnoběh/plný plyn seřízeno dle Jak na to
Snímač podtlaku překontrolován dle Jak na to ? O.K.
Očištěny všechny příslušné konektory, proměřeny příslušné vodiče.
Nové svíčky, zapalovací kabely, nové VN trafo, nový snímač otáček, nový vzduchový a palivový filtr vše nové origo co tam patří.
Ve značkovém servisu RENAULT (Doupovec Brno) ani nenašli diagnostickou zásuvku (sám nevím jestli ji tato jednoduchá řídící jednotka má) natož aby načetli závadu. O 3216 Kč si však řekli a auto cuká dál.
Kdo poradí, opraví nebo poskytne kontakt na toho kdo by si s tím uměl poradit????????? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 21.06.12 18:57 Předmět: |
|
|
no ja teda u tohohle motoru snímač polohy klapky měl  _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
CHAMELEON

Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 22.06.12 20:44 Předmět: |
|
|
Nevím, ale v jak na to je popisovanej spíš motor C a F 1,7, o motoru E tam myslím toho moc nejní.
Jinak to asi souvisí s otáčkama než s rychlostí a to může být palivem (čerpadlo, tlakovej ventil, vstřikovač), nebo el. (svíčky, palec, kabely, nějakej zaoxidovanej kontakt...)
Po každé výměně čehokoliv je potřeba odpojit baterii aby se vymazala ŘJ.
Dát 3000Kč za nic , zásuvka je u pojistek. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|