Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

dobíjeni
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Elektrika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Vítek



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 1483
Bydliště - POVINNÉ *: Brno

PříspěvekZaslal: 18.10.07 08:21    Předmět: dobíjeni Citovat

cau potreboval bych se dozvedet v jakych hodnotach je dobijeni ok pred chvili jsem to meril auto pres noc stalo na baterce jsem nameril bez nastartovani 12,33 po nastartovani a zvisenych otackach 14,84 az klesli otacky 14,18 jenze problem nastal kdyz jsem zapnul svetla ventilator topeni naplno a rozmrazovani zadniho skla to jsem nameril pod 12voltu je to jen tim ze je to na volnobech a nema to jeste otacky minulej rok jsem menil uhliky a uz byli nacate i krouzky na altiku nemohlo by to byt tim??
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kubais
Zoofil


Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 7176
Bydliště - POVINNÉ *: Drsný kraj,drsní lidé-Bruntál

PříspěvekZaslal: 18.10.07 08:25    Předmět: Re: dobíjeni Citovat

Vítek napsal:
cau potreboval bych se dozvedet v jakych hodnotach je dobijeni ok pred chvili jsem to meril auto pres noc stalo na baterce jsem nameril bez nastartovani 12,33 po nastartovani a zvisenych otackach 14,84 az klesli otacky 14,18 jenze problem nastal kdyz jsem zapnul svetla ventilator topeni naplno a rozmrazovani zadniho skla to jsem nameril pod 12voltu je to jen tim ze je to na volnobech a nema to jeste otacky minulej rok jsem menil uhliky a uz byli nacate i krouzky na altiku nemohlo by to byt tim??

A nevíš kolikátku máš altík?! Pač verze s plnou el. výbavou a 16V mají silnější.
Sice sem to nikdy neměřil, ale věřím že to na 12V klidně klesnout může,pač spotřebičů si zapnul dost:)
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
hanzi



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 1075
Bydliště - POVINNÉ *: Kladno

PříspěvekZaslal: 18.10.07 08:42    Předmět: Citovat

ja dyz pusitm vsechno tak jde kolem 13V, minimalne 12.9

jinak teda kdyz obcas natahuju okna tak mi problikne dobijeni - ale to je tim ze u cabra jsou ty okna dost na pikacu s tim stahovanim a vytahovanim
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Vítek



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 1483
Bydliště - POVINNÉ *: Brno

PříspěvekZaslal: 18.10.07 09:49    Předmět: Citovat

to s tema oknama dela dost lidem i me. jako kdyz to bylo na tech zvisenych otackach i pri zapnutejch vecech tam bylo nejakych 13,5 ale jak rikam menil jsem uhliky a uz byli kousek probrousene i krouzky ale asi to neni spatne jak to tred dobiji ne?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rosta



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7427
Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice

PříspěvekZaslal: 18.10.07 14:43    Předmět: Citovat

rekl bych ze pokud ti to napeti pokleslo na volnobeh tak to je normalni nemuze to stihat pri volnobeznych otackach skus to zmerit pri tom zatizeni na vetsi otacky
_________________
R19 Ph2 1,4e - minulost
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Martin
Anonymní





PříspěvekZaslal: 18.10.07 15:13    Předmět: Citovat

Při vypnutém motoru na baterce nameris její napětí tj. 12v při volnobeznych otáčkách by se rozmezí mělo pohybovat mezi 13,8V az 14,2V Když to bude víc máš nejspíš špatný regulator a prebijis baterku.
Návrat nahoru
Martin
Anonymní





PříspěvekZaslal: 18.10.07 15:20    Předmět: Citovat

Altik by měl dobíjet už kolem volnobeznych otáček a při zvýšených otáčkách bude jen nepatrný rozdíl. Když zapnes světla atd. Tak napětí klesne, ale jen tak o 0,5V.
Návrat nahoru
Rosta



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7427
Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice

PříspěvekZaslal: 18.10.07 15:24    Předmět: Citovat

neskousel sem to teda merit ale pochybuju ze by alternator stihal davat takovy proud kterym to zatizil uz pri nejakych 850 ot to urcite ne
_________________
R19 Ph2 1,4e - minulost
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Martin
Anonymní





PříspěvekZaslal: 18.10.07 16:20    Předmět: Citovat

Elektronika alternatoru Ti zabezpečuje, aby i při jakých koliv otáčkách měl stále stejné volty. vetsinou je na nem napsáno pri jakých min. otáčkách je schopný dodávat max. proud. bývá to kolem 1000 ot. az 1500 ot./min
Návrat nahoru
jarda



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 2643
Bydliště - POVINNÉ *: Havířov

PříspěvekZaslal: 18.10.07 16:39    Předmět: Citovat

Rosťo nedej se máš pravdu. Twisted Evil
_________________
Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Skype Name
Rosta



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7427
Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice

PříspěvekZaslal: 18.10.07 17:23    Předmět: Citovat

jo a proc se teda vzdycky pise o 3000 ot
tady zrovna sem vytahl popis z jak na to je to sice z megana,protoze na R19 tady zrovna nemam po ruce ale bude to stejne

_________________
R19 Ph2 1,4e - minulost
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marv
Vítěz Drhlen 2007


Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7357
Bydliště - POVINNÉ *: Rousínov u Vyškova

PříspěvekZaslal: 18.10.07 18:03    Předmět: Citovat

Rosta napsal:
jo a proc se teda vzdycky pise o 3000 ot
tady zrovna sem vytahl popis z jak na to je to sice z megana,protoze na R19 tady zrovna nemam po ruce ale bude to stejne

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Martin
Anonymní





PříspěvekZaslal: 18.10.07 18:06    Předmět: Citovat

Opravdu Ti stačí nízké otáčky (volnoběžné),aby Alternátor dodal dostatek proudu, pri min zmene napetí. obstarava to budici vynuti a regulator. alternátor ve skutečnosti ma daleko vetší otáčky nez motor. je to dané převodem na řemenici.
Návrat nahoru
Rosta



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7427
Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice

PříspěvekZaslal: 18.10.07 18:14    Předmět: Citovat

pri mininalni zmene napeti ano ale pouze do jisteho proudu pak kdyz alternator nebude v nizkych otackach stihat dodavat pozadovany proud bude klesat napeti

takze jeste hodnoty alternatoru opsane z programu autodata:
alternator output at engine speed A/V/rpm 60/13,5/3000

tech alternatoru bylo sice pocitam v R19 vic druhu ale lisit se budou pouze v max proudu
_________________
R19 Ph2 1,4e - minulost
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Martin
Anonymní





PříspěvekZaslal: 18.10.07 18:38    Předmět: Re: dobíjeni Citovat

Vítek napsal:
cau potreboval bych se dozvedet v jakych hodnotach je dobijeni ok pred chvili jsem to meril auto pres noc stalo na baterce jsem nameril bez nastartovani 12,33 po nastartovani a zvisenych otackach 14,84 az klesli otacky 14,18 jenze problem nastal kdyz jsem zapnul svetla ventilator topeni naplno a rozmrazovani zadniho skla to jsem nameril pod 12voltu je to jen tim ze je to na volnobech a nema to jeste otacky minulej rok jsem menil uhliky a uz byli nacate i krouzky na altiku nemohlo by to byt tim??


ted jsem to zkusil na svém autě. Při volnoběžných otáčkách a žádné zatěži jsem měl na baterce 14.5V. Při stejné zátěži co jsi napsal kleslo napětí na 14.36V (volnoběžné otáčky Exclamation ) zvyšoval jsem otáčky postupně až na 4000 ot. a napětí se neměnilo. zůstávalo na 14,36V... tvůj případ může být kroužky na alternatoru, ale spís bych pořešil regulátor. příčin může být ještě víc např. klínový řemen, špatná dioda, špatná baterka, nebo rez na kontaktech..
Návrat nahoru
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Elektrika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
Strana 1 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com