Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Je pro Vás důležitá kvalita dílů a zjišťujete před nákupem? |
Ano, je a vše si pečlivě zvažuji |
|
90% |
[ 29 ] |
Ne, není, prostě koupím co se mi zdá a dál neřeším |
|
9% |
[ 3 ] |
|
Celkem hlasů : 32 |
|
Autor |
Zpráva |
m1tv Moderátor
Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 05.08.11 23:04 Předmět: |
|
|
proč ? u naftaku zmenšuješ kompresni prostor proto přidavaš tloušku tesneni aby si to dorovnal u benzinaku konkretně u f3n motoru je spalovaci prostor v pistu hlava je rovna je tam jen maly vybrani u ventilu takže je tam rozdil 00prd ..
edit : tak sem koukal na fotky a i naftak ma rovnou hlavu takže kecam u naftaka se vlastně meří přesahy valvu a podle toho se dava tesnění _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
|
|
Návrat nahoru |
|
|
CHAMELEON
Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 06.08.11 06:45 Předmět: |
|
|
Přesah válců s tím nemá co dělat to je krávovina. Ten je danej a chtěl bych srovnáním hlavy rozhodit přesahy válců...
Nafťák u R19 je F motor, tím pádem nemá vložené válce!!!
Po srovnání hlavy se dává tlustější těsnění z důvodu aby se ventil nepotkal s pístem. A zachoval se zhruba stejnej kompresní poměr. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mirek
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 16115 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
Zaslal: 06.08.11 07:29 Předmět: |
|
|
Přesně tak, je jedno jestli je hlava rovná nebo jaká...
Těsněním dorovnáváš to co jsi hlavě sunda aby jsi zachoval kompresní poměr. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 06.08.11 08:11 Předmět: |
|
|
mirek + chameleon zamyslete se trochu ,když je rovná hlava tak nemáš jak zmenšit spalovací prostor , to platí tehdy když je spalovací prostor v hlavě a ne v pístu _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mirek
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 16115 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
Zaslal: 06.08.11 08:33 Předmět: |
|
|
Ale přeci i když je ta hlava rovná, tak v ní musí být určité vybrání na ventily. Nikdy to není placek. A i kdyby byly úplně rovná a ty ji necháš na fréze srovnat, tak ji ubereš masa a tím se kompresní poměr o něco málo zvýšit musí ne? Nebo je to tak zanedbatelné, že se to neřeší? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 06.08.11 08:38 Předmět: |
|
|
když je rovná tak ho nemáš jak snížit prostě ji jenom ztenšíš,vliv to má když je hlava vybraná a písty jsou rovné _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
|
m1tv Moderátor
Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 06.08.11 08:42 Předmět: |
|
|
tady maš hlavu tak o kolik se zmeni komprese když sundaš par setin ?
_________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 06.08.11 08:43 Předmět: |
|
|
tady Duriho fotka hlava je rovná :
EDIT televize byl rychlejší _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mirek
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 16115 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
Zaslal: 06.08.11 08:48 Předmět: |
|
|
Oukey, už tomu rozumím |
|
Návrat nahoru |
|
|
Alios
Založen: 29.3.2011 Příspěvky: 1711 Bydliště - POVINNÉ *: Blansko
|
Zaslal: 06.08.11 08:49 Předmět: |
|
|
Hoši to je ale diskuze, já se ptal, protože odborná kniha renovací motorů praví, to co ubereš při opracování hlavy, musíš kompenzovat změnou tloušťky těsnění, to jest o výšku kterou jsi ubral. Důvodem je změna kompresního poměru- snížení hlavy a tím menší objem spalovacího prostoru a tím pádem jsou ventily blíže k pístu. Tak mi tady netvrďte, že se to neřeší. _________________ R19 Ph2 1.7 54Kw 1993 |
|
Návrat nahoru |
|
|
m1tv Moderátor
Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 06.08.11 08:54 Předmět: |
|
|
alojs podivej se na fotky a co se zmeni na kompresi když se hlava rovna o setiny mm ? moje fotka je 1,9D ..u rosty je 1,7 f3n _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 06.08.11 08:54 Předmět: |
|
|
řeší ,ale u motorů které mají spalovací prostor v hlavě a ne v pístu ,ale to už jsme psali že a pár řádků výše že _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
|
m1tv Moderátor
Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 06.08.11 08:57 Předmět: |
|
|
teoreticky by se to mělo řešit u motoru F3P ty maj spalovak v hlavě ale neřeši protože je to zanedbatelny _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Martin Pergl
Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 1894 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 06.08.11 09:02 Předmět: |
|
|
Z toho plyne že kdyby si nechal snížit hlavu je mu to na nic,protože F3n má spalovací prostor na pístech _________________ Renault 19 PH2 54kw
Hankook Optimo K 406 - 185/65 R14-už jsou zase koupené nové
http://martinrenda.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 06.08.11 09:04 Předmět: |
|
|
a Ečkove motory ty maji pulkulaty spalovací prostor v hlavě _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
|
|