Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Zkušenosti s výrobci a značkami autodílů a různých potřeb
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Ostatní
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

Je pro Vás důležitá kvalita dílů a zjišťujete před nákupem?
Ano, je a vše si pečlivě zvažuji
90%
 90%  [ 29 ]
Ne, není, prostě koupím co se mi zdá a dál neřeším
9%
 9%  [ 3 ]
Celkem hlasů : 32

Autor Zpráva
m1tv
Moderátor


Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 17951
Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA

PříspěvekZaslal: 05.08.11 23:04    Předmět: Citovat

proč ? u naftaku zmenšuješ kompresni prostor proto přidavaš tloušku tesneni aby si to dorovnal u benzinaku konkretně u f3n motoru je spalovaci prostor v pistu hlava je rovna je tam jen maly vybrani u ventilu takže je tam rozdil 00prd ..

edit : tak sem koukal na fotky a i naftak ma rovnou hlavu takže kecam Very Happy u naftaka se vlastně meří přesahy valvu a podle toho se dava tesnění Embarassed
_________________
Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
CHAMELEON



Založen: 20.7.2010
Příspěvky: 3832
Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina

PříspěvekZaslal: 06.08.11 06:45    Předmět: Citovat

Přesah válců s tím nemá co dělat to je krávovina. Ten je danej a chtěl bych srovnáním hlavy rozhodit přesahy válců... Laughing
Nafťák u R19 je F motor, tím pádem nemá vložené válce!!!

Po srovnání hlavy se dává tlustější těsnění z důvodu aby se ventil nepotkal s pístem. A zachoval se zhruba stejnej kompresní poměr.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mirek



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 16115
Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava

PříspěvekZaslal: 06.08.11 07:29    Předmět: Citovat

Přesně tak, je jedno jestli je hlava rovná nebo jaká...
Těsněním dorovnáváš to co jsi hlavě sunda aby jsi zachoval kompresní poměr.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky MSN Messenger Skype Name
Rosta



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7427
Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice

PříspěvekZaslal: 06.08.11 08:11    Předmět: Citovat

mirek + chameleon zamyslete se trochu ,když je rovná hlava tak nemáš jak zmenšit spalovací prostor , to platí tehdy když je spalovací prostor v hlavě a ne v pístu
_________________
R19 Ph2 1,4e - minulost
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mirek



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 16115
Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava

PříspěvekZaslal: 06.08.11 08:33    Předmět: Citovat

Ale přeci i když je ta hlava rovná, tak v ní musí být určité vybrání na ventily. Nikdy to není placek. A i kdyby byly úplně rovná a ty ji necháš na fréze srovnat, tak ji ubereš masa a tím se kompresní poměr o něco málo zvýšit musí ne? Nebo je to tak zanedbatelné, že se to neřeší?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky MSN Messenger Skype Name
Rosta



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7427
Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice

PříspěvekZaslal: 06.08.11 08:38    Předmět: Citovat

když je rovná tak ho nemáš jak snížit prostě ji jenom ztenšíš,vliv to má když je hlava vybraná a písty jsou rovné
_________________
R19 Ph2 1,4e - minulost
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
m1tv
Moderátor


Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 17951
Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA

PříspěvekZaslal: 06.08.11 08:42    Předmět: Citovat

tady maš hlavu tak o kolik se zmeni komprese když sundaš par setin ?


_________________
Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Rosta



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7427
Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice

PříspěvekZaslal: 06.08.11 08:43    Předmět: Citovat

tady Duriho fotka hlava je rovná :


EDIT televize byl rychlejší
_________________
R19 Ph2 1,4e - minulost
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mirek



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 16115
Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava

PříspěvekZaslal: 06.08.11 08:48    Předmět: Citovat

Oukey, už tomu rozumím Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky MSN Messenger Skype Name
Alios



Založen: 29.3.2011
Příspěvky: 1711
Bydliště - POVINNÉ *: Blansko

PříspěvekZaslal: 06.08.11 08:49    Předmět: Citovat

Hoši to je ale diskuze, já se ptal, protože odborná kniha renovací motorů praví, to co ubereš při opracování hlavy, musíš kompenzovat změnou tloušťky těsnění, to jest o výšku kterou jsi ubral. Důvodem je změna kompresního poměru- snížení hlavy a tím menší objem spalovacího prostoru a tím pádem jsou ventily blíže k pístu. Tak mi tady netvrďte, že se to neřeší.
_________________
R19 Ph2 1.7 54Kw 1993
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
m1tv
Moderátor


Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 17951
Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA

PříspěvekZaslal: 06.08.11 08:54    Předmět: Citovat

alojs podivej se na fotky a co se zmeni na kompresi když se hlava rovna o setiny mm ? moje fotka je 1,9D ..u rosty je 1,7 f3n
_________________
Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Rosta



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7427
Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice

PříspěvekZaslal: 06.08.11 08:54    Předmět: Citovat

řeší ,ale u motorů které mají spalovací prostor v hlavě a ne v pístu ,ale to už jsme psali že a pár řádků výše že
_________________
R19 Ph2 1,4e - minulost
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
m1tv
Moderátor


Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 17951
Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA

PříspěvekZaslal: 06.08.11 08:57    Předmět: Citovat

teoreticky by se to mělo řešit u motoru F3P ty maj spalovak v hlavě ale neřeši protože je to zanedbatelny
_________________
Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Martin Pergl



Založen: 13.2.2008
Příspěvky: 1894
Bydliště - POVINNÉ *: Kladno

PříspěvekZaslal: 06.08.11 09:02    Předmět: Citovat

Z toho plyne že kdyby si nechal snížit hlavu je mu to na nic,protože F3n má spalovací prostor na pístech Wink
_________________
Renault 19 PH2 54kw
Hankook Optimo K 406 - 185/65 R14-už jsou zase koupené nové Smile

http://martinrenda.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Rosta



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7427
Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice

PříspěvekZaslal: 06.08.11 09:04    Předmět: Citovat

a Ečkove motory ty maji pulkulaty spalovací prostor v hlavě
_________________
R19 Ph2 1,4e - minulost
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Ostatní Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Další
Strana 2 z 13

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com