Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Je pro Vás důležitá kvalita dílů a zjišťujete před nákupem? |
Ano, je a vše si pečlivě zvažuji |
|
90% |
[ 29 ] |
Ne, není, prostě koupím co se mi zdá a dál neřeším |
|
9% |
[ 3 ] |
|
Celkem hlasů : 32 |
|
Autor |
Zpráva |
Alios
Založen: 29.3.2011 Příspěvky: 1711 Bydliště - POVINNÉ *: Blansko
|
|
Návrat nahoru |
|
|
reezy pískač
Založen: 18.2.2008 Příspěvky: 6222 Bydliště - POVINNÉ *: Oslavany, Brno-venkov
|
Zaslal: 15.07.14 10:46 Předmět: |
|
|
Já už mám 2 roky zapalovací kabely STARLINE a zatím jako jsem mile překvapen. Tam si myslím, že se kazit moc nedá. _________________ 2. místo v celkovém pořadí MORAVIA PARTY 2013.
Škoda Octavia I 1.6 55 kW |
|
Návrat nahoru |
|
|
Alios
Založen: 29.3.2011 Příspěvky: 1711 Bydliště - POVINNÉ *: Blansko
|
Zaslal: 17.07.14 11:45 Předmět: |
|
|
Zdar, tak kabely NGK od Carda dorazily a vypadají dobře. Jsou to opravdu originály, žádné napodobeniny-Made in EU, vypadá to na Německo.
Kabely jsou opravdu krásně měkké, silikonový povrch, délka odpovídá popisu při měření jen vlastního kabelu (prostě jen od počáteční svorky ke koncové bez zbývající délky koncovky).
Je to konstrukce s induktivními rezistory, takže moderní konstrukce se sníženým odporem.
Tady jsou nějaká data (odpory 1,2,3,4 a R-kabel k rozdělovači v kiloohmech-vlastní hodnoty)
Staré kabely Bougicord:
1-odpor 1.38, 2-2.08, 3-2.51, 4-3.04 a R-1.18
Kabely NGK induction:
1-0.55, 2-0,81, 3-0.95, 4-1.11, R-0.78
A teď co z toho plyne? No to, že kabely mají menší rozdíly v odporu mezi sebou ve vztahu k délkám, takže 4 válec na tom bude nyní lépe co se týče síly jiskry ve vztahu k prvnímu s nejkratším kabelem.
Teď to jdu namontovat (vzal jsem i svíce do zásoby NGK BPR6ES) a pak dám vědět. Pouze musím ještě zjistit, jak je to s novým víčkem ropzdělovače od EPS. Kontakty jsou stříbrné, tak jdu zjistit zda je to hliník nebo měď (mosaz). Večer dám kdyžtak živé foto kabelů a případně dojmy.
Tak kontakty rozdělovače jsou hliníkové- takže EPS je hliník, Facet dle ELitu by měl být mosaz. Pokud někdo budete mít třeba i starší, ale pěkné origo víčko, tak dejte vědět, teď jdu dočistit ten palec a zeskládat do zpět s origo, protože hliník by neměl na dlouho úspěch. _________________ R19 Ph2 1.7 54Kw 1993 |
|
Návrat nahoru |
|
|
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10668 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Alios
Založen: 29.3.2011 Příspěvky: 1711 Bydliště - POVINNÉ *: Blansko
|
Zaslal: 17.07.14 16:15 Předmět: |
|
|
Zdar, no jo, ale asi jiná kvalita i když je to druhovýroba. _________________ R19 Ph2 1.7 54Kw 1993 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mirek
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 16115 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
Zaslal: 17.07.14 18:33 Předmět: |
|
|
Stejná kvalita, stejné čidla co jdou do prvovýroby. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Alios
Založen: 29.3.2011 Příspěvky: 1711 Bydliště - POVINNÉ *: Blansko
|
Zaslal: 17.07.14 18:48 Předmět: |
|
|
Zdar, no jo, čidla, ale víčka rozdělovače jsou hliníková. _________________ R19 Ph2 1.7 54Kw 1993 |
|
Návrat nahoru |
|
|
m1tv Moderátor
Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 17.07.14 20:41 Předmět: |
|
|
Mirek napsal: | Stejná kvalita, stejné čidla co jdou do prvovýroby. |
a těd tu o budulínkovy
do výroby se dávaj dobrý kousky ty co neprojdou dou na trh do druhošky _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Alios
Založen: 29.3.2011 Příspěvky: 1711 Bydliště - POVINNÉ *: Blansko
|
Zaslal: 18.07.14 07:30 Předmět: |
|
|
a u VW group to musí být pak ještě horší, neboť se říkalo a možná říká: Nejhorší vyrobený díl VW group jde do Seatu, průměr jde do Škodovky, lepší jde do VW a top jde do Audi. No a pokud jde na ND pouze to co neprošlo do Seatu, tak chudáci lidi co mají něco z VW Group. _________________ R19 Ph2 1.7 54Kw 1993 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 18.07.14 08:10 Předmět: |
|
|
Sami nevěříte tomu že se každý vyrobený díl testuje a podle výsledku se roztřídí kam pujde, neříkám že mezi díly není rozdíl ale určitě to neprobíhá podle toho jak tady popisujete _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
|
Alios
Založen: 29.3.2011 Příspěvky: 1711 Bydliště - POVINNÉ *: Blansko
|
Zaslal: 18.07.14 10:05 Předmět: |
|
|
Zdar, to ne, ale dle toho, kam díl půjde, tam dají k lince buď Němce, Číňana, nebo xxx a to je realita. Nebo nedělaljí tak důkladné výstupní kontroly; prostě dnes se všechno odrbává, aby servis měl práci. _________________ R19 Ph2 1.7 54Kw 1993 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 18.07.14 11:09 Předmět: |
|
|
to že se nemusí dělat vše ve stejné kvalitě beru ,ale ne tak jak jste to popisovali s M1tv předtím _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
|
hynek
Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10936 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 18.07.14 11:33 Předmět: |
|
|
S tím němcem bacha, on má třeba kvalitní výbavu, ale dělá stejně jako všichni ostatní.
A teď něco z praxe: němec koupí plech od poláka a našinec ho pak koupí od němce jako německou kvalitu. Tak že asi tak. Navíc si myslím že i český výrobky jsou lec kdy kvalitnější než třeba ty slavný německý, ale jak říká i modrý muž: shit in = shit out _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Mirek
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 16115 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
Zaslal: 18.07.14 11:54 Předmět: |
|
|
Tady je to jedna velká pohádka koukám. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Alios
Založen: 29.3.2011 Příspěvky: 1711 Bydliště - POVINNÉ *: Blansko
|
Zaslal: 18.07.14 13:52 Předmět: |
|
|
No, chtělo by to osvětlit pojmy OEM díl, aftermarket, prvo a druhovýroba, atd. No já tenkrát sehnal zadní tlumiče Sachs v prvovýrobní kvalitě, ale taky jsem to dlouho hledal. _________________ R19 Ph2 1.7 54Kw 1993 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|