Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Spatny starty za studena
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Mr.Voza



Založen: 7.2.2008
Příspěvky: 133
Bydliště - POVINNÉ *: Chrudim

PříspěvekZaslal: 31.07.11 20:00    Předmět: Spatny starty za studena Citovat

Ahoj vsem,

Rencek me zacal za studena spatne startovat. Nejlepsi popis zavady asi bude, kdyz napisu, ze se to proste chova tak, jako kdyz u auta s manualnim syticem nezapnu sytic (nebo ho zapnu jenom na pulku). Proste jak hned po nastartovani nepridam plyn, tak hned zdechne. Nez se to ohreje, tak to kucka a cuka jako kdyz jedu bez sytice. Po zahrati je vsechno naprosto OK, jak jizda, tak i starty. Po vychladnuti motoru zase spatny.

Kde mam zacit hledat zavadu? Vubec netusim, jak jsou u tohohle studeny starty reseny, jestli je tam nekde nejakej bimetal, kterej za studena zajisti bohatsi smes, nebo jestli je to rizeny elektronicky od nejakyho cidla teploty, ktery treba muze bejt spatny, nebo treba jenom kontakt u nej, nebo co ja vim... Kde mam teda zacit hledat zavadu? Jeste jsem do motoru necumel, protoze stejne nevim kam... Je to rok 1992, obsah 1721ccm, vykon 54kW, typ F3N...

Predem moc dik za jakoukoliv radu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tomas martinec



Založen: 12.6.2010
Příspěvky: 110
Bydliště - POVINNÉ *: Jašíkova 1536 praha 4 chodov

PříspěvekZaslal: 31.07.11 20:02    Předmět: Citovat

ja mam to samy na 16V ph1
_________________
martzoner
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Šulín



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 1379
Bydliště - POVINNÉ *: Plzeň - hlavní město piva

PříspěvekZaslal: 31.07.11 20:08    Předmět: Citovat

čidlo teploty motoru. Jednoduchá zkouška - odpojíš od něj konektor a pokud bude v riti, tak ti to chytne ouplně normálně.
_________________
Šulín

Šáde Octavia
16V, Ph1 (od r. 1999) RIP
1,9D, Ph1 (od r. 2008) RIP
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Mr.Voza



Založen: 7.2.2008
Příspěvky: 133
Bydliště - POVINNÉ *: Chrudim

PříspěvekZaslal: 31.07.11 20:38    Předmět: Citovat

Kde to cidlo najdu?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Martin Pergl



Založen: 13.2.2008
Příspěvky: 1894
Bydliště - POVINNÉ *: Kladno

PříspěvekZaslal: 31.07.11 23:00    Předmět: Citovat

stoupneš si k motoru a na levé straně pod airboxem v sání...vede z něj 2pin kabel je hnedka pod krokovým motorkem...to je ten černej bazmekt co z něho čouhá šroubek a ten ovládá škrtící klapku Wink
_________________
Renault 19 PH2 54kw
Hankook Optimo K 406 - 185/65 R14-už jsou zase koupené nové Smile

http://martinrenda.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
tomas martinec



Založen: 12.6.2010
Příspěvky: 110
Bydliště - POVINNÉ *: Jašíkova 1536 praha 4 chodov

PříspěvekZaslal: 01.08.11 07:09    Předmět: Citovat

a u ventila ph1
_________________
martzoner
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Mr.Voza



Založen: 7.2.2008
Příspěvky: 133
Bydliště - POVINNÉ *: Chrudim

PříspěvekZaslal: 01.08.11 15:53    Předmět: Citovat

Tak problem zda se vyresen... sice jsem ten senzor teploty nejspis nenasel, pac je tam pristup jak k penezum, ale nejakej dvoupinovej konektor jsem tam videl, tak jsem to rozpojil a znova zapojil... pak jsem taky trochu poladil kabely od svicek, pac se me zdalo, ze ty gumovy tesnici fajfky kolem svicek byly jakoby moc "zmackly" a mely snahu jakoby tahnout kabely smerem ze svicek dolu. Posunul jsem vsechy gumovy fajfky po kabelu smerem nahoru, aby si fajfky akorat sedly na dylku jak to ma bejt. Nevim co z toho na ty starty melo vliv, jestli rozpojeni a znovuzapojeni toho konektoru vedle airboxu (jestli to byl ten spravnej), nebo pohejbani s kabelama od svicek (nevim jestli by spatny kontakty na svickach nemeli vliv i na jizdu za tepla), ale od ty doby je vsechno zase jako driv... nastartuju za studena, otacky se drzej kolem 1500-2000 a postupne s ohrivajicim se motorem klesaj na normalni volnobeh...

Kazdopadne dik vsem za rady Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
volfik



Založen: 12.4.2008
Příspěvky: 13
Bydliště - POVINNÉ *: Kralupsko

PříspěvekZaslal: 21.10.12 14:45    Předmět: Citovat

Mám tutéž motorizaci, a tentýž problém.

Vyzkoušel jsem odpojit ten konektor co je pod airboxem, a nemělo to vůbec žádný vliv. Tyhle problémy se objevili poté co známý (prý automechanik, já mu to moc nevěřím) zkoušel odstranit bublání do výfuku během volnoběhu.), od té doby chybí "vyskočení" otáček ke 2500 a následnému pozvolnému upadání k volnoběhu. Myslíte že by to mohlo být tím? Protože když startuji, tak po "chytnutí" musím přidržet otáčky právě kolem 2500-3000 otáček, po cca 2-3 minutách sice volnoběh je na +-700 otáčkách ale už se udrží aníž by to chcíplo. Po ohřátí už volnoběh drží na 900-1000 otáčkách.


Vzhledem k tomu, že se blíží zima je to problém, protože v mraze to auto nenatočím a vytočím maximálně sebe Sad
_________________
R 19 Chamade r.v.92,1721 ccm , 55 kW
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Lord Bazzi



Založen: 11.10.2007
Příspěvky: 2680
Bydliště - POVINNÉ *: Uhřice okr. Vyškov

PříspěvekZaslal: 21.10.12 20:24    Předmět: Citovat

Myslím že tohle bude špatným nastavovačem škrtící klapky...
_________________
VW Prassat Variant B4 TDI-pracant

Renaulty mám už jen pro zábavu:
16V ph2,3dv Mazlík
Nafoukané Kabrio kabrioletovič ph2kovič 8V ??kW

3x 16V na ND
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
volfik



Založen: 12.4.2008
Příspěvky: 13
Bydliště - POVINNÉ *: Kralupsko

PříspěvekZaslal: 22.10.12 15:46    Předmět: Citovat

Co to je ten nastavovač škrtící klapky a kde ho popř.najdu?
_________________
R 19 Chamade r.v.92,1721 ccm , 55 kW
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Osly



Založen: 5.4.2011
Příspěvky: 5653
Bydliště - POVINNÉ *: Loučná nad Desnou okr. Šumperk

PříspěvekZaslal: 22.10.12 15:48    Předmět: Citovat

no pokud máš 54kw tak tam je myslím krokovej motorek...ale to ti musí poradit jiní Wink
_________________
Clio III ph2 Grandtour 94kw 09
R19 PH2 81kw 94 - Baccara - In progress

R19 PH2 81kw 95 - Baccara - sold
R19 PH1 54kw 92 - sold
Šáde 120 (sešrotovaná)

www.osly.rajce.idnes.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
volfik



Založen: 12.4.2008
Příspěvky: 13
Bydliště - POVINNÉ *: Kralupsko

PříspěvekZaslal: 22.10.12 16:48    Předmět: Citovat

Tak jsem tak kouknul a ten nastavovač tam není,kabel s konektorem je zastrčenej dozadu a je tam jenom díra po šroubech.Už jsem tam volal a začali ho hledat v dílně.No nevím nevím co je to za diletanty.
_________________
R 19 Chamade r.v.92,1721 ccm , 55 kW
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mckoci



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 6584
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 22.10.12 16:49    Předmět: Citovat

ten tam je potreba .. po vypnuti motoru udela takovy zabzuceni a tim vlastne motorek pripravi klapku pro dalsi start ..
_________________
´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
volfik



Založen: 12.4.2008
Příspěvky: 13
Bydliště - POVINNÉ *: Kralupsko

PříspěvekZaslal: 22.10.12 16:51    Předmět: Citovat

To bude ono,teď je auto takový potichu a nebzučí.Tak uvidím jak dopadnu,kdyby náhodou ho někdo měl doma zbytečnej,tak bych koupil,protože něvěřím tomu,že mi to v tý dílně najdou a dají zpátky. :-(
_________________
R 19 Chamade r.v.92,1721 ccm , 55 kW
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mckoci



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 6584
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 22.10.12 17:00    Předmět: Citovat

pozaduj nahradu .. min 500kc .. a jeste jim rekni ze prasecina je jejich druhy jmeno Cool
_________________
´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
Strana 1 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com