Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Miky90

Založen: 14.9.2008 Příspěvky: 700 Bydliště - POVINNÉ *: Ústí nad Labem
|
Zaslal: 22.04.11 12:34 Předmět: Rady přestavba na "69Kw" GTE motor |
|
|
potreboval bych neake rady ohledne moji prestavby .... mam v ph2 4bod z GTE a mam problem ze pri rychlim pridani plynu na miste ma motor diru a prijde mi ze ma i blbe predstih pac to obcas strili do sani kdyz vemu rukou za klapku. Kdyz jedu a dam rychle plyn tak se to pomalu rozjizdi a trosku poskubava nekdy a nechce se mu moc.... pak od 4tis uz to docela jede ale je tam hroznej prechod
Mam tam puvodni cerpadlo v nadrzi z 1.4e tak me napada jestli nedava malo benzinu ... chci vyzkouset origo co bylo v GTE ale nevim ktery draty z konektoru co jsou na nadrzi vedou k cerpadlu .... nevi to nahodou nekdo ??
Diky za rady a napady ..... aspon doufam ze sem nedko neco napise  _________________
R19 Ph2 1.4e s motorem F3N 702 z R5 GTE 69Kw, jinak snad někdy B18FT Volvo turbo
R19 Ph2 1.8 kabrio
2x EX R5 GTE ........ nejlepší auta |
|
Návrat nahoru |
|
 |
sedlik18

Založen: 28.3.2011 Příspěvky: 362 Bydliště - POVINNÉ *: Plzeň
|
Zaslal: 22.04.11 17:17 Předmět: |
|
|
potřebuješ čerpadlo na 69kw ale mohlo by teoreticky stačit i z 54kw... to malinký co napájí to miminko od motoru 1.4e ti stačit nebude... _________________ Renault 19 - Abarth
Renault Twingo - žába
Naposledy upravil sedlik18 dne 22.04.11 22:34, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Geltny
Založen: 12.11.2009 Příspěvky: 623 Bydliště - POVINNÉ *: Karviná
|
Zaslal: 22.04.11 21:07 Předmět: |
|
|
no nevím jestli to je čeradlem kamošovi jsem delal přestavbu na 1.8 81kw a čerpadlo se nechavalo puvodní z 1.4 PH1 mimo nadrž _________________ R19 PH1 1991 1.7i 8v F3N 54kw zhnilej dědek
R19 PH2 1993 1.7i 8v F3N 54kw ex
R19 PH2 1995 1,8i 8v F3P 81kW (životní láska) aktual |
|
Návrat nahoru |
|
 |
sedlik18

Založen: 28.3.2011 Příspěvky: 362 Bydliště - POVINNÉ *: Plzeň
|
Zaslal: 22.04.11 22:25 Předmět: |
|
|
tak je jasný že to pojede... ale né tak dobře... v podstatě se dá říct že to pojede cca stejně jako s 1,4 motorem... bude to "ekonomický" ale bude tomu chybět ten chod silnějšího motoru _________________ Renault 19 - Abarth
Renault Twingo - žába |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Miky90

Založen: 14.9.2008 Příspěvky: 700 Bydliště - POVINNÉ *: Ústí nad Labem
|
Zaslal: 22.04.11 22:45 Předmět: |
|
|
jede to lip jak 2 oktavka tdi 77Kw to je vyzkouseny tak do 150 ale porad to neni ono .....  _________________
R19 Ph2 1.4e s motorem F3N 702 z R5 GTE 69Kw, jinak snad někdy B18FT Volvo turbo
R19 Ph2 1.8 kabrio
2x EX R5 GTE ........ nejlepší auta |
|
Návrat nahoru |
|
 |
sedlik18

Založen: 28.3.2011 Příspěvky: 362 Bydliště - POVINNÉ *: Plzeň
|
Zaslal: 22.04.11 22:49 Předmět: |
|
|
tak jak ochcávka v tédéíčku jede líp snad všechno... je to velký těžký s línym dieslem... hoď tam čerpadlo větší a uvidíš sílu odspoda... _________________ Renault 19 - Abarth
Renault Twingo - žába |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Miky90

Založen: 14.9.2008 Příspěvky: 700 Bydliště - POVINNÉ *: Ústí nad Labem
|
Zaslal: 23.04.11 09:58 Předmět: |
|
|
uvidim ... ale vic me zajima to zapojeni na tom konektoru na nadrzi :-D jinak vim co to je sila od spoda ... mam R5 GTE  _________________
R19 Ph2 1.4e s motorem F3N 702 z R5 GTE 69Kw, jinak snad někdy B18FT Volvo turbo
R19 Ph2 1.8 kabrio
2x EX R5 GTE ........ nejlepší auta |
|
Návrat nahoru |
|
 |
sedlik18

Založen: 28.3.2011 Příspěvky: 362 Bydliště - POVINNÉ *: Plzeň
|
Zaslal: 23.04.11 10:37 Předmět: |
|
|
jojo R5 GTE jsem chtěl od tebe koupit jak jí nabízíš... jen nemám desítku... takovej malej mazlík co by provokoval všechny okolo rychlostí  _________________ Renault 19 - Abarth
Renault Twingo - žába |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Geltny
Založen: 12.11.2009 Příspěvky: 623 Bydliště - POVINNÉ *: Karviná
|
Zaslal: 23.04.11 10:39 Předmět: |
|
|
mam ten samej motor už od serie a kamoš ma prestavbu s tim 1.4 čerpadlem a na sprintu jsme velde sebe proste to jede uplne stejně _________________ R19 PH1 1991 1.7i 8v F3N 54kw zhnilej dědek
R19 PH2 1993 1.7i 8v F3N 54kw ex
R19 PH2 1995 1,8i 8v F3P 81kW (životní láska) aktual |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Geltny
Založen: 12.11.2009 Příspěvky: 623 Bydliště - POVINNÉ *: Karviná
|
Zaslal: 23.04.11 10:44 Předmět: |
|
|
většinou všechny palivove čerpadla tlačí stejne množství benzinu ..a regulator paliva na vstřikovaci lište si pusti jenom kolik potrebuje takze je uplne jedno jake tam je čerpadlo .... maximalne muze byt nejaka chyba v tom tvojem čepradle ze uz netlaci pozadovaný tlak ale stářím třeba nebu už muze byt přidřené ... me delalo přidřené čerpadlo to ze mi nedrzel volnobeh a nic moc to nejelo a delalo nejaky divnej zvuk ale jen pri otočení klíčku pri chodu ne a po vymeně OK !! _________________ R19 PH1 1991 1.7i 8v F3N 54kw zhnilej dědek
R19 PH2 1993 1.7i 8v F3N 54kw ex
R19 PH2 1995 1,8i 8v F3P 81kW (životní láska) aktual |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Miky90

Založen: 14.9.2008 Příspěvky: 700 Bydliště - POVINNÉ *: Ústí nad Labem
|
Zaslal: 28.04.11 10:56 Předmět: |
|
|
bylo to cidlo teploty vody vsechno vyreseno jede to jak drak asi bych to tu smazal diky  _________________
R19 Ph2 1.4e s motorem F3N 702 z R5 GTE 69Kw, jinak snad někdy B18FT Volvo turbo
R19 Ph2 1.8 kabrio
2x EX R5 GTE ........ nejlepší auta |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|