Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Tomaas
Založen: 18.4.2011 Příspěvky: 4 Bydliště - POVINNÉ *: Zlín
|
Zaslal: 24.04.11 10:11 Předmět: Prosím pomoc :( |
|
|
Zdravím všechny vím že se to tady řešilo asi už hodně krát jel sem se svým mazlíčkem a praskla mi hadice od chladiče k vodní pumpě, když sem ji stama oddělal tak v té hadici byl termostat který držel na jednom šroubku aby necestoval asi v té hadici podle mě to je udělané podomácku ... asi potřeboval bych vědět kam ten termostat patří jesli tam byl špatně nebo dobře . Podle mě špatně protože voda mohla téct kolem něho takže tam byl zbytečný. A co sem se díval na internetu na termostaty tak ten co tam byl v té hadici je úplně jinačí pls poraďte mam r19 ph2 1.4. Děkuji  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
romulusx V.I.P. Nordic Division

Založen: 21.2.2008 Příspěvky: 582 Bydliště - POVINNÉ *: Teplice
|
Zaslal: 24.04.11 20:58 Předmět: |
|
|
Rosťa má určitě pravdu,ale i tak se pokusím býti užitečným...
Nejsem si jistej,jestli se dávali C3J do Ph2,ale...
...jestli jde o C3J,tak tam je termostat připevněnej v horní trubce asi 3 cm od vodní pumpy(pod hadicema vedoucíma do topení).
Originál má stejnej průměr jako ta trubka a v ní uchycenej tak,že je staženej motexpáskou.
Bude-li třeba můžu nafotit,ale snad jsem to napsal srozumitelně...  _________________
1,4 43kW 1,8 66kW |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Lord Bazzi
Založen: 11.10.2007 Příspěvky: 2680 Bydliště - POVINNÉ *: Uhřice okr. Vyškov
|
Zaslal: 24.04.11 21:02 Předmět: |
|
|
Jj C3J se do Ph2 dával.Jinak takhle nějak by měl ten termostat vypadat
http://katalog.mjauto.cz/foto.phtml?kod=QTH144
Jinak šroubek na té hadici je na odvzdušnění... _________________ VW Prassat Variant B4 TDI-pracant
Renaulty mám už jen pro zábavu:
16V ph2,3dv Mazlík
Nafoukané Kabrio kabrioletovič ph2kovič 8V ??kW
3x 16V na ND |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|