Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Prosím pomoc :(

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Tomaas



Založen: 18.4.2011
Příspěvky: 4
Bydliště - POVINNÉ *: Zlín

PříspěvekZaslal: 24.04.11 10:11    Předmět: Prosím pomoc :( Citovat

Zdravím všechny vím že se to tady řešilo asi už hodně krát jel sem se svým mazlíčkem a praskla mi hadice od chladiče k vodní pumpě, když sem ji stama oddělal tak v té hadici byl termostat který držel na jednom šroubku aby necestoval asi v té hadici podle mě to je udělané podomácku ... asi potřeboval bych vědět kam ten termostat patří jesli tam byl špatně nebo dobře . Podle mě špatně protože voda mohla téct kolem něho takže tam byl zbytečný. A co sem se díval na internetu na termostaty tak ten co tam byl v té hadici je úplně jinačí pls poraďte mam r19 ph2 1.4. Děkuji Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rosta



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7427
Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice

PříspěvekZaslal: 24.04.11 12:03    Předmět: Citovat

tady máme téma na chlazení a termostaty a všechno okolo tak si to zkopíruj tam zbytečně založené nové téma a asi by nebylo od věci napsat o jaký jde motor jestli C nebo E
http://www.renault19.cz/forum/viewtopic.php?t=3737&postdays=0&postorder=asc&start=315
_________________
R19 Ph2 1,4e - minulost
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
romulusx
V.I.P. Nordic Division


Založen: 21.2.2008
Příspěvky: 582
Bydliště - POVINNÉ *: Teplice

PříspěvekZaslal: 24.04.11 20:58    Předmět: Citovat

Rosťa má určitě pravdu,ale i tak se pokusím býti užitečným...

Nejsem si jistej,jestli se dávali C3J do Ph2,ale...

...jestli jde o C3J,tak tam je termostat připevněnej v horní trubce asi 3 cm od vodní pumpy(pod hadicema vedoucíma do topení).
Originál má stejnej průměr jako ta trubka a v ní uchycenej tak,že je staženej motexpáskou.

Bude-li třeba můžu nafotit,ale snad jsem to napsal srozumitelně... Wink
_________________
1,4 43kW 1,8 66kW
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Lord Bazzi



Založen: 11.10.2007
Příspěvky: 2680
Bydliště - POVINNÉ *: Uhřice okr. Vyškov

PříspěvekZaslal: 24.04.11 21:02    Předmět: Citovat

Jj C3J se do Ph2 dával.Jinak takhle nějak by měl ten termostat vypadat
http://katalog.mjauto.cz/foto.phtml?kod=QTH144

Jinak šroubek na té hadici je na odvzdušnění...
_________________
VW Prassat Variant B4 TDI-pracant

Renaulty mám už jen pro zábavu:
16V ph2,3dv Mazlík
Nafoukané Kabrio kabrioletovič ph2kovič 8V ??kW

3x 16V na ND
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com