Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 28.01.11 16:57 Předmět: |
|
|
já to zadělával páskou ale je to schovaný v husím krku..
m1tv: cín je měkký, má tendenci praskat v namáhaných spojích, proto se na těchdle místech nedoporučuje.. já osobně dráty do sebe zamotám a zacínuju ale u 16V se mě stalo že to fakt povolilo  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 28.01.11 17:12 Předmět: |
|
|
nakonec páskou to jo ale na spoje lepší smršťovačku,prasknout to může podle mě když to není nejdřív zamotané když se to zamotá a pak přepájí tak to musí držet _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 28.01.11 17:22 Předmět: |
|
|
na škole mě to tak učili, dráty, kabely tou trubičkou a cín na pločné spoje.. teď na to házím bobek  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Alios Anonymní
|
Zaslal: 28.01.11 20:37 Předmět: |
|
|
No u mně ve škole zase když viděli něco, jako spojovací trubička s banánkem, tak by nám urazili ruce. Já na všechno používám tzv. automobilní spoj. Je to spoj, kdy zakroutíte každý drát pěkně do sebe, pak přeložíte přes sebe a zakroutíte dva do sebe. Pak to zacínujete a přetáhnete smršťovačku. Od té doby to dělám tak pořád, a nikdy žádná vada či reklamace.
Foto+ když je někdo fajšmekr, tak kupte smršťovačku v barvě drátu
Hlavně hoši nepoužívejte toto, to vůbec neměli vyrobit:
Jinak Renault mechanici také využívají samopájitelné spojky, ale já jsem pro moji metodu. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 28.01.11 20:48 Předmět: |
|
|
jak v barvě dratu ? tadle je pruhledna  _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Alios Anonymní
|
Zaslal: 28.01.11 20:51 Předmět: |
|
|
Je to samozřejmě ilustrační ne, navíc aby bylo vidět spoj ne. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 31.01.11 07:51 Předmět: |
|
|
než člověk přepájí těch XXX drátů, tak se uprcá k smrti a pájka se mu roztaví v ruce .. Je to asi hezčí ale já bych osobně byl pro použití několika konektorů a jen pouhé prodloužení.. bude to chtít vrátit zpátky a co pak? zase vše pájet?  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 31.01.11 18:30 Předmět: |
|
|
já myslím že těch drátu zas tolik pájet nebude muset, že je bude většinou spíš zkracovat  _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
PETIN

Založen: 17.9.2010 Příspěvky: 7471 Bydliště - POVINNÉ *: Chotěboř
|
Zaslal: 31.01.11 18:49 Předmět: |
|
|
Rosta napsal: | já myslím že těch drátu zas tolik pájet nebude muset, že je bude většinou spíš zkracovat  | Taky myslim...Ve čtvrtek se má oteplit tak na to konečně vlítnu  _________________ EX Chamade PH2 16v-92
+Chrysler Town and Country 3,8V6 4x4-97
+Jaguar Daimler Six-91
+Jaguar XJR6(x300)-95
+Peugeot 307 3D HDI-04
PETIN 721 686 734 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
PETIN

Založen: 17.9.2010 Příspěvky: 7471 Bydliště - POVINNÉ *: Chotěboř
|
Zaslal: 05.02.11 16:58 Předmět: |
|
|
Výměna vodních hadic za nerez trubky hotova,a pustil jsem se do tý kabeláže,ovšem po sudnání držáku ŘJ a jakoschování kabelú jsem změnil názor,fakt to neni pěkný takže kabely vytahám z husích krkú a oblepim černou páskou(opticky se to zmenší),nic víc.Teda,ŘJ přijde zabalit do nerezu aby vše ladilo
Snad se najde někdo,kdo tohle téma využije  _________________ EX Chamade PH2 16v-92
+Chrysler Town and Country 3,8V6 4x4-97
+Jaguar Daimler Six-91
+Jaguar XJR6(x300)-95
+Peugeot 307 3D HDI-04
PETIN 721 686 734 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 05.02.11 17:04 Předmět: |
|
|
jak neni hezky ?  _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
PETIN

Založen: 17.9.2010 Příspěvky: 7471 Bydliště - POVINNÉ *: Chotěboř
|
Zaslal: 05.02.11 17:15 Předmět: |
|
|
Protože tam musí zústat nádobka+filtr.V mím případě by to znamenalo docela hnus.Při pohledu pod kapotu mám vpravo 70ku trubku s filtrem+trubky chlazení vody a VLEVO BY NEBYLO NIC Zejtra seženu foták večer to zdrbnem  _________________ EX Chamade PH2 16v-92
+Chrysler Town and Country 3,8V6 4x4-97
+Jaguar Daimler Six-91
+Jaguar XJR6(x300)-95
+Peugeot 307 3D HDI-04
PETIN 721 686 734 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
PETIN

Založen: 17.9.2010 Příspěvky: 7471 Bydliště - POVINNÉ *: Chotěboř
|
Zaslal: 06.02.11 17:56 Předmět: |
|
|
 _________________ EX Chamade PH2 16v-92
+Chrysler Town and Country 3,8V6 4x4-97
+Jaguar Daimler Six-91
+Jaguar XJR6(x300)-95
+Peugeot 307 3D HDI-04
PETIN 721 686 734 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dzrundik
Založen: 28.8.2008 Příspěvky: 109 Bydliště - POVINNÉ *: Louny, Ústecký kraj
|
Zaslal: 06.02.11 20:13 Předmět: |
|
|
Ci boha a nádržku ostřikovačů nemohl dát do černý barvy? Jinak hezký  _________________ Renault 19 Cabriolet,r.v. 1994, 65kw, zelená-metal, Weitec -60mm |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 06.02.11 20:21 Předmět: |
|
|
nadobku na ostřik vyhodit,dovyměnovat šrouby co sou vidět pulka leštenejch zbytek orezlej  _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|