Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Šulín

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 1379 Bydliště - POVINNÉ *: Plzeň - hlavní město piva
|
Zaslal: 11.07.08 18:57 Předmět: |
|
|
britva napsal: | imobilizer u r19  |
PH II měli, bo se mýlím??? _________________ Šulín
Šáde Octavia
16V, Ph1 (od r. 1999) RIP
1,9D, Ph1 (od r. 2008) RIP |
|
Návrat nahoru |
|
 |
kowy Anonymní
|
Zaslal: 11.07.08 19:00 Předmět: |
|
|
fakt dam tam jednotku co byla u toho motoru kterej jsem koupil a dal ted do auta a když otočim klíčkem tak čerpadlo netlačí benzín a když tam dam původní ŘJ tak to jde. A kámoš automechanik řikal že to může být imobilizer tak ti nevim. no každopádně si připadam nějak takhle a pořád dokola |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 11.07.08 19:56 Předmět: |
|
|
Šulín napsal: | britva napsal: | imobilizer u r19  |
PH II měli, bo se mýlím??? |
posledni roky vyroby meli,ale je mozne ze jenom na prani _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
kowy Anonymní
|
Zaslal: 13.07.08 18:50 Předmět: |
|
|
tak zatim pořád stejný ale rozebral jsem klíček a imobilizer nemam na 100%, zítra budu mit čas po práci tak zkusim na cliu ucpat to servo jestli to chcípne je to taky 16v, ještě že ho mam alespoň je na čem dělat pokusy |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 13.07.08 19:02 Předmět: |
|
|
zalezi jestli spis ta jednotka co si koupil nebyla puvodne s imobilizerem _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
kowy Anonymní
|
Zaslal: 13.07.08 19:13 Předmět: |
|
|
to je mozný ale to se teď už nedovim kupoval jsem celej předek před rokem, jinak vim akorát že to bylo z PHI ale to mi nepomůže... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
kowy Anonymní
|
Zaslal: 14.07.08 22:00 Předmět: |
|
|
tak problém vyřešen dal jsem tam jinej dil jak jsou klapky a už je to v poho teď mam až možná moc malý otáčky na volnoběh ale to se dá už doladit, takže to někde přisávalo přes klapky vzduch, ale nebylo opravdu poznat kde. Jinak když se ucpe přívod vzduchu co je na volnoběžnej ventil tak to má chcípnout  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
CizaP Anonymní
|
Zaslal: 15.07.08 20:00 Předmět: |
|
|
No mam otazku, pises tu ze pri zacpani toho ventilu to ma zdechnout a kdyz to nezdechne tak co? jako nekde to prisava, chyba je jinde, a budou to klapky?? a co ten motorek na klapkach, jak poznam ze chodi ci nechodi?? dik za odpoved. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MortE Moderátor

Založen: 24.10.2007 Příspěvky: 3623 Bydliště - POVINNÉ *: BRNO
|
Zaslal: 15.07.08 20:37 Předmět: |
|
|
CizaP napsal: | No mam otazku, pises tu ze pri zacpani toho ventilu to ma zdechnout a kdyz to nezdechne tak co? jako nekde to prisava, chyba je jinde, a budou to klapky?? a co ten motorek na klapkach, jak poznam ze chodi ci nechodi?? dik za odpoved. |
co máš za motor? _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
kowy Anonymní
|
Zaslal: 15.07.08 20:50 Předmět: |
|
|
CizaP napsal: | No mam otazku, pises tu ze pri zacpani toho ventilu to ma zdechnout a kdyz to nezdechne tak co? jako nekde to prisava, chyba je jinde, a budou to klapky?? a co ten motorek na klapkach, jak poznam ze chodi ci nechodi?? dik za odpoved. |
No když ti to nechcípne tak to může brát vzduch přes klapky protože málo těsní nebo může být špatný těsnění někde po cestě sání, jako co je šnek-motor, nebo šnek a ty klapky a nebo to může přisávat někde u hadic podtlaků, těch možností je celkem dost. Motorek na klapkách si nejsem jist co tim myslíš přesně, ale jinak na klapkách je snímač polohy klapky a to je vlastně potenciometr zjednodušeně. A co ti to přesně dělá? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
CizaP Anonymní
|
Zaslal: 16.07.08 10:19 Předmět: |
|
|
No motor mam 1.8 66kw. Dela mi to to ze po vycisteni klapky tj oddelani sani, oddelani klapky mysleno celeho toho hlinikoveho tela sem to procistil kam sem dosahl, a namontoval spatky, to zmenilo vonlobeh z 850 na 1500ot coz je hodne a projevuje se to na spotrebe. A ten snimac je jenom potak jo, dival sem se ze tam drzi na dvou sroubech, staci tyto povolit a oddelam ho nebo je tam jeste nejakej zadrhel?? a je to vubec mozny ze by to byl ten snimac spatnej?? Diky |
|
Návrat nahoru |
|
 |
re19v
Založen: 5.5.2008 Příspěvky: 44 Bydliště - POVINNÉ *: levice-slovensko
|
Zaslal: 16.07.08 10:34 Předmět: |
|
|
z plynový lankom si nerobil nič ??? aj to može robiť zle ak si ho dobre nenastavil _________________ RENAULT 19 1,4e 57kw 5dv 1995 implantovaný 1,8 16V 101kw http://re19v.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MortE Moderátor

Založen: 24.10.2007 Příspěvky: 3623 Bydliště - POVINNÉ *: BRNO
|
Zaslal: 16.07.08 10:36 Předmět: |
|
|
no, špek je v tom, že co já vím, tak 66kW nemá potenciometr, ale jenom spínač...tzn- jenom vypnuto/zapnuto...
jedinej Tvůj problém je ten vysokej volnoběh?
zkus zkontrolovat sací potrubí na netěsnosti...
a zkus odpojit lambdu a pak nastartovat, jestli se to nesrovná... _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
CizaP Anonymní
|
Zaslal: 16.07.08 10:44 Předmět: |
|
|
No s lankem sem trocha steloval, ale tim to neni to sem spis uvolnoval, sroub na klapkach je povolenej na doraz takze by meli bejt taky zavreny na 100%. Jestli nema 66kw potak ale jenom spinac tak by tam problem bejt nemel jestli to dobre chapu. Cely vedeni aspon co o nem vim je v pohode, pridal sem i hadicovy sponky pro jistotu, a porad nic, tak me napada uz bud jenom to ze jak sem daval spatky ten hlinikovej blok s tema klapkama tak sem ho daval na tmel, tak jeslti tam nemuze bejt nejakej fuk ale to by bylo slyset ze si to prisava ne? A lambdu mam uz odpojenou, spotreba sla trocha dolu, ale volnobeh porad stejne vysoko. Tento tejden se k tomu asi nedostanu ale pristi jak bude chvilka tak to znova rozdelam a mrknu na tesnost meyi sacim potrubim a klapkama, no a pak mrknu asi na motorek volnobehu, a pak uz me nic nenapada. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MortE Moderátor

Založen: 24.10.2007 Příspěvky: 3623 Bydliště - POVINNÉ *: BRNO
|
Zaslal: 16.07.08 11:06 Předmět: |
|
|
CizaP napsal: | No s lankem sem trocha steloval, ale tim to neni to sem spis uvolnoval, sroub na klapkach je povolenej na doraz takze by meli bejt taky zavreny na 100%. Jestli nema 66kw potak ale jenom spinac tak by tam problem bejt nemel jestli to dobre chapu. Cely vedeni aspon co o nem vim je v pohode, pridal sem i hadicovy sponky pro jistotu, a porad nic, tak me napada uz bud jenom to ze jak sem daval spatky ten hlinikovej blok s tema klapkama tak sem ho daval na tmel, tak jeslti tam nemuze bejt nejakej fuk ale to by bylo slyset ze si to prisava ne? A lambdu mam uz odpojenou, spotreba sla trocha dolu, ale volnobeh porad stejne vysoko. Tento tejden se k tomu asi nedostanu ale pristi jak bude chvilka tak to znova rozdelam a mrknu na tesnost meyi sacim potrubim a klapkama, no a pak mrknu asi na motorek volnobehu, a pak uz me nic nenapada. |
Ty tam máš volnoběžnej motorek? já myslel, že je tam volnoběžnej ventil...
jinak mě nic nenapadá... _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|