Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Altenator
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Elektrika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Lord Bazzi



Založen: 11.10.2007
Příspěvky: 2680
Bydliště - POVINNÉ *: Uhřice okr. Vyškov

PříspěvekZaslal: 18.10.09 20:26    Předmět: Citovat

By mě zajímalo kolik stojí novej 110 Ah altík.To bude teprve výbuch smíchu až to někdo zjistí a dá to sem...
_________________
VW Prassat Variant B4 TDI-pracant

Renaulty mám už jen pro zábavu:
16V ph2,3dv Mazlík
Nafoukané Kabrio kabrioletovič ph2kovič 8V ??kW

3x 16V na ND
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Alios
Anonymní





PříspěvekZaslal: 18.10.09 20:52    Předmět: Citovat

Stojí 8300,-Kč. Rolling Eyes
To raději sehnat starý a zrepasovat ho.No co vydělávat se musí.
Návrat nahoru
StyflerZ1



Založen: 15.12.2007
Příspěvky: 301
Bydliště - POVINNÉ *: Alcossebre-Castellon,Espana

PříspěvekZaslal: 18.10.09 22:17    Předmět: Citovat

to je jeste vpohode... novej na ducato stoji skoro 14 000.. to je teprva pecka... Laughing
_________________
Renault19 cabrio 1.8/65kw Je to životní styl.... a tohle '' taky....
Lepsi je bejt mrtvej nez-li druhej
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
KUNAX



Založen: 21.5.2008
Příspěvky: 1075
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 01.11.09 22:31    Předmět: Citovat

Pánové, mám dotaz. Dorazil kamarád s 16V a všecko mu pohasíná. Když má nastartováno, všecko běží, ale jakmile dá třeba stahovat okýnko,všecko na chviličku pohasne. Šlápne na brzdu, rozsvítí dálkový, prostě když přidá jakejkoliv další spotřebič, všecko na momentík pohasne. Předpokládám správně, že bude problém v altíku? Jestli jo, dá se nějak obyčejným multimetrem proměřit? A pak by mě zajímalo jak velekj fucking job, je vyndat ten altík? U 8V to jsou dva klíče a 3min práce,ale u 16V neni ani vidět,tak mám trošku bobky Laughing
_________________
R19 F3P N760 65kW r.v.94
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LANiN
Anonymní





PříspěvekZaslal: 02.11.09 10:34    Předmět: Citovat

asi jo Laughing
a rozluč se s prsty Laughing nebo to hoď ze skály Laughing
Návrat nahoru
KUNAX



Založen: 21.5.2008
Příspěvky: 1075
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 02.11.09 10:50    Předmět: Citovat

Hm,díky, už se na to těším Laughing Jen doufám,že je to fakt v tom altíku. Nerad bych ho vyndl zbytečně. A kde seženu ten regulátor napětí? A kolik tak stojí?
_________________
R19 F3P N760 65kW r.v.94
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rosta



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7427
Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice

PříspěvekZaslal: 02.11.09 10:57    Předmět: Citovat

nejdřív si ještě zkontroluj kostry,nevím ale řekl bych že i kdyby nebyl altík uplně v pořádku tak by to měla podržet baterka,a určitě si taky proměř jak to dobíjí
_________________
R19 Ph2 1,4e - minulost


Naposledy upravil Rosta dne 02.11.09 10:58, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KUNAX



Založen: 21.5.2008
Příspěvky: 1075
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 02.11.09 10:58    Předmět: Citovat

A to jest u 16V kde přesně? A jak změřim to dobíjení?
_________________
R19 F3P N760 65kW r.v.94
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rosta



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7427
Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice

PříspěvekZaslal: 02.11.09 10:59    Předmět: Citovat

měřákem na baterce při nastartovaném motoru,kolik tam bude voltů a pak ještě mužeš skusit jestli to poklesne když ti budou zhasínat ty kontrolky
_________________
R19 Ph2 1,4e - minulost
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KUNAX



Založen: 21.5.2008
Příspěvky: 1075
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 02.11.09 11:03    Předmět: Citovat

A nějaký hodnoty by si nevěděl? Jako třeba kolik to napětí má při nastartovaným motoru bejt? Předpokládám, že v ideálním případě to napětí má bejt stále konstantní bez ohledu na otáčky, či odběry ze sítě. Uvažuju standardní spotřebiče - žádnej zesilovač, nebo přímotop Laughing
A jak si to myslel s tou kontrolou koster? Máš na mysli nějaký konkrétní rizikový,nebo prostě všecky? Těch kostřících bodů je po autě přeci možná několik desítek.
_________________
R19 F3P N760 65kW r.v.94
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LANiN
Anonymní





PříspěvekZaslal: 02.11.09 11:05    Předmět: Citovat

13.8-14.4V při nastartovaném motoru pokud je baterka jako nová a altík taky Laughing takže +- tak nějak.. a když zvýšiš otáčky tak by to malilililinko mělo taky jít nahoru
Návrat nahoru
KUNAX



Založen: 21.5.2008
Příspěvky: 1075
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 02.11.09 11:10    Předmět: Citovat

Okej,díky, díky. Odpoledne poměřím.
_________________
R19 F3P N760 65kW r.v.94
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rosta



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7427
Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice

PříspěvekZaslal: 02.11.09 11:11    Předmět: Citovat

koster je hodně ale zaleží co všechno blbne pokud to dělá více věcí tak bych šel po hlavních kostrách na kastli u baterky,pak je myslím ještě u převodovky jedna,pokud by blikali jen věci co jsou na palubce tak bych kontroloval kostru palubky atd.každopádně jak sem psal změř napětí na baterce když to bude blikat a pak uvidíš víc
_________________
R19 Ph2 1,4e - minulost
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
StyflerZ1



Založen: 15.12.2007
Příspěvky: 301
Bydliště - POVINNÉ *: Alcossebre-Castellon,Espana

PříspěvekZaslal: 02.11.09 11:20    Předmět: Citovat

myslim, ze by to mohla bejt kostra... zkus spojit minusovy pol baterky s motorem, jen tak provizorne a uvidis... jinak jak uz bylo receno promer kolik ti dobiji altik.... jinak taky, jeden kabel od meraku na plus na baterce, druhej kabl od meraku na blok motoru a zapni nejaky spotrebice... jestli ze to nebude moc padat, to napeti... tak je altik v pohode a mas problem jinde pravdepodobne v kostreni motoru... neco podobnyho jsem ted nedavno delal na peugeotu.... podobny priznaky, ventilator, svetla atd. ... vsechno mi to nejak pohasinalo... dal jsem novou kostru a byl klid.
_________________
Renault19 cabrio 1.8/65kw Je to životní styl.... a tohle '' taky....
Lepsi je bejt mrtvej nez-li druhej
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Rosta



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7427
Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice

PříspěvekZaslal: 02.11.09 11:39    Předmět: Citovat

jeden možný způsob jak taky proměřit kostru je že voltmetr připojíš jedním drátem na mínus baterky a druhý drát dáš přímo na obal alternátoru a v idealním případě bys měl naměřit 0,0V a to samé mezi baterkou a kastlí
_________________
R19 Ph2 1,4e - minulost
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Elektrika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Strana 4 z 6

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com