Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Lord Bazzi
Založen: 11.10.2007 Příspěvky: 2680 Bydliště - POVINNÉ *: Uhřice okr. Vyškov
|
Zaslal: 18.10.09 20:26 Předmět: |
|
|
By mě zajímalo kolik stojí novej 110 Ah altík.To bude teprve výbuch smíchu až to někdo zjistí a dá to sem... _________________ VW Prassat Variant B4 TDI-pracant
Renaulty mám už jen pro zábavu:
16V ph2,3dv Mazlík
Nafoukané Kabrio kabrioletovič ph2kovič 8V ??kW
3x 16V na ND |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Alios Anonymní
|
Zaslal: 18.10.09 20:52 Předmět: |
|
|
Stojí 8300,-Kč.
To raději sehnat starý a zrepasovat ho.No co vydělávat se musí. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
StyflerZ1

Založen: 15.12.2007 Příspěvky: 301 Bydliště - POVINNÉ *: Alcossebre-Castellon,Espana
|
Zaslal: 18.10.09 22:17 Předmět: |
|
|
to je jeste vpohode... novej na ducato stoji skoro 14 000.. to je teprva pecka...  _________________ Renault19 cabrio 1.8/65kw Je to životní styl.... a tohle ' ' taky....
Lepsi je bejt mrtvej nez-li druhej |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 01.11.09 22:31 Předmět: |
|
|
Pánové, mám dotaz. Dorazil kamarád s 16V a všecko mu pohasíná. Když má nastartováno, všecko běží, ale jakmile dá třeba stahovat okýnko,všecko na chviličku pohasne. Šlápne na brzdu, rozsvítí dálkový, prostě když přidá jakejkoliv další spotřebič, všecko na momentík pohasne. Předpokládám správně, že bude problém v altíku? Jestli jo, dá se nějak obyčejným multimetrem proměřit? A pak by mě zajímalo jak velekj fucking job, je vyndat ten altík? U 8V to jsou dva klíče a 3min práce,ale u 16V neni ani vidět,tak mám trošku bobky  _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 02.11.09 10:34 Předmět: |
|
|
asi jo
a rozluč se s prsty nebo to hoď ze skály  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 02.11.09 10:50 Předmět: |
|
|
Hm,díky, už se na to těším Jen doufám,že je to fakt v tom altíku. Nerad bych ho vyndl zbytečně. A kde seženu ten regulátor napětí? A kolik tak stojí? _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 02.11.09 10:57 Předmět: |
|
|
nejdřív si ještě zkontroluj kostry,nevím ale řekl bych že i kdyby nebyl altík uplně v pořádku tak by to měla podržet baterka,a určitě si taky proměř jak to dobíjí _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost
Naposledy upravil Rosta dne 02.11.09 10:58, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 02.11.09 10:58 Předmět: |
|
|
A to jest u 16V kde přesně? A jak změřim to dobíjení? _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 02.11.09 10:59 Předmět: |
|
|
měřákem na baterce při nastartovaném motoru,kolik tam bude voltů a pak ještě mužeš skusit jestli to poklesne když ti budou zhasínat ty kontrolky _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 02.11.09 11:03 Předmět: |
|
|
A nějaký hodnoty by si nevěděl? Jako třeba kolik to napětí má při nastartovaným motoru bejt? Předpokládám, že v ideálním případě to napětí má bejt stále konstantní bez ohledu na otáčky, či odběry ze sítě. Uvažuju standardní spotřebiče - žádnej zesilovač, nebo přímotop
A jak si to myslel s tou kontrolou koster? Máš na mysli nějaký konkrétní rizikový,nebo prostě všecky? Těch kostřících bodů je po autě přeci možná několik desítek. _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 02.11.09 11:05 Předmět: |
|
|
13.8-14.4V při nastartovaném motoru pokud je baterka jako nová a altík taky takže +- tak nějak.. a když zvýšiš otáčky tak by to malilililinko mělo taky jít nahoru |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 02.11.09 11:10 Předmět: |
|
|
Okej,díky, díky. Odpoledne poměřím. _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 02.11.09 11:11 Předmět: |
|
|
koster je hodně ale zaleží co všechno blbne pokud to dělá více věcí tak bych šel po hlavních kostrách na kastli u baterky,pak je myslím ještě u převodovky jedna,pokud by blikali jen věci co jsou na palubce tak bych kontroloval kostru palubky atd.každopádně jak sem psal změř napětí na baterce když to bude blikat a pak uvidíš víc _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
StyflerZ1

Založen: 15.12.2007 Příspěvky: 301 Bydliště - POVINNÉ *: Alcossebre-Castellon,Espana
|
Zaslal: 02.11.09 11:20 Předmět: |
|
|
myslim, ze by to mohla bejt kostra... zkus spojit minusovy pol baterky s motorem, jen tak provizorne a uvidis... jinak jak uz bylo receno promer kolik ti dobiji altik.... jinak taky, jeden kabel od meraku na plus na baterce, druhej kabl od meraku na blok motoru a zapni nejaky spotrebice... jestli ze to nebude moc padat, to napeti... tak je altik v pohode a mas problem jinde pravdepodobne v kostreni motoru... neco podobnyho jsem ted nedavno delal na peugeotu.... podobny priznaky, ventilator, svetla atd. ... vsechno mi to nejak pohasinalo... dal jsem novou kostru a byl klid. _________________ Renault19 cabrio 1.8/65kw Je to životní styl.... a tohle ' ' taky....
Lepsi je bejt mrtvej nez-li druhej |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 02.11.09 11:39 Předmět: |
|
|
jeden možný způsob jak taky proměřit kostru je že voltmetr připojíš jedním drátem na mínus baterky a druhý drát dáš přímo na obal alternátoru a v idealním případě bys měl naměřit 0,0V a to samé mezi baterkou a kastlí _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|