Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 05.01.08 21:07 Předmět: |
|
|
on jak ktery 16V...dlouho se tady nad tim diskutovalo...ja mam po vyrazeni na neutral 1200ot./min. ...udajne zvysene otacky kvuli ochrane katalizatoru a take kvuli zachovani funkcnosti vsech pohanenych zarizeni _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jarda

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 05.01.08 22:05 Předmět: |
|
|
No právě, já si myslím že je to blbost. Odšroubuj 3 šroubky deklu tam kde je páka štelování volantu. Nahmatej lanko tachometru na něm konektor. Když ho rozpojíš tak budou otáčky 900 jak přibitý. _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 06.01.08 14:31 Předmět: |
|
|
jarda napsal: | No právě, já si myslím že je to blbost. Odšroubuj 3 šroubky deklu tam kde je páka štelování volantu. Nahmatej lanko tachometru na něm konektor. Když ho rozpojíš tak budou otáčky 900 jak přibitý. |
mi neřikej že ma auto s pc jinou komplet eltriku a jinou řj .. zkusim se na to doma kouknout ale moc se mi to nezda .. _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jarda

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 06.01.08 17:06 Předmět: |
|
|
M1TV: nemá, ale pokud nemáš PC ale máš tam přípravu a hlavně čidlo na tachometru pak to platí.
--------------------------------------------------------------------------------------
Tak pánové vyřešeno: zjistil jsem že, polzy z čidla tachometru jdou na palubní PC, ale také na ECU pin č.3. Takže jsem sundal konektor z ECU oddekloval jej, pro jistotu změřil pin č.3 - konektor tachometru. Pak přišly na řadu cvikačky, ucvikl vodič z pinu č.3 ECU (bíločerný) poskládal nazpět a zkusil projet. HURÁÁÁÁ otáčky 950ot/min při vyřazení a rychlosti 20-180 km.
Takže max. spokojenost, samozřejmě půjde dolů spotřeba a hlavně si nebudu připadat jako blbec který dojíždí na červenou s vyřazeným kvaltem a se 2000 ot.
Argumenty že, ventil to tak má kvůli katu a podobně neberu.
Pánové práce na čtvrť hodiny. Cvikejte. _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mirek

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 16116 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dunga

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 4073 Bydliště - POVINNÉ *: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 06.01.08 19:27 Předmět: |
|
|
mirek napsal: | To jsem zvědav co se tím dalšího vysralo  | ale mirku, 16v a porucha? kdo to kdy slysel?  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jarda

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 07.01.08 21:52 Předmět: |
|
|
A pánové, teď mě tak napadlo. Všichni kterým kolísají otáčky. Pokud tohleto čidlo (na lanku tachometru) bude načnuté nebo bude dávat hazardní stavy, tak i při stojícím autě budou kolísat otáčky protože ECU to vyhodnotí jako pohyb vozidla. Takže fšichni kterým kolísá volnoběh zkuste rozpojit konektor na tomto čidle. _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|