Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Myšák

Založen: 26.6.2008 Příspěvky: 378 Bydliště - POVINNÉ *: Lomnice u Tišnova, Brno-venkov
|
Zaslal: 11.12.08 21:00 Předmět: |
|
|
Mercury napsal: | vsechny 16V se pod 2000rpm dusi a nejedou... je to jen trapeni motoru... teda pokud nelechtas plyn dojizdenim do krizovatky.. v klidu do 2000rpm se da jezdit s motorama co maji zatah odspoda to jsou vsechny 8V motory v R19 krome 1.4 energy, ten pod 2000rpm proste nejede narozdil od cleona 1.4 43 kW.. tam kde stara 1.4 ma max vykon.. tam energy motor teprve oziva  |
Muzu jen potvrdit, 16ventily se dusi az tak do 2000 minimalne... a 1.4 co mas ty na tom bude podobne, nicmene myslim ze pri nejakych 2000-3000 otackach udrzis spotrebu na 7 litrech, kamos jezdi s 1.4 za 7 bez problemu. jasny zalezi na stavu motoru ale myslim ze je to realny... _________________ Renault 19 1.8 16v černej - K.O.
Škoda Felicia - prodáno
Renault 19 1.8 16v od KOPIHO
Fiat Uno 1.0 FIRE - pracant |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mercury

Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 1924 Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice
|
Zaslal: 11.12.08 21:00 Předmět: |
|
|
miko napsal: | naschvál jsem se na něj byl teď mrknout a na levé straně před dveřma mám u toho malýho blinkříku štítek 1.4e, tak to bude asi tenten eko |
od zacatku pisu o energy motoru a jak se chova pri jakych tockach... a hlavne si vymen rozvodak pokud nevis kdy byl meneny.. _________________ R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mercury

Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 1924 Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice
|
Zaslal: 11.12.08 21:16 Předmět: |
|
|
Myšák napsal: | Mercury napsal: | vsechny 16V se pod 2000rpm dusi a nejedou... je to jen trapeni motoru... teda pokud nelechtas plyn dojizdenim do krizovatky.. v klidu do 2000rpm se da jezdit s motorama co maji zatah odspoda to jsou vsechny 8V motory v R19 krome 1.4 energy, ten pod 2000rpm proste nejede narozdil od cleona 1.4 43 kW.. tam kde stara 1.4 ma max vykon.. tam energy motor teprve oziva  |
Muzu jen potvrdit, 16ventily se dusi az tak do 2000 minimalne... a 1.4 co mas ty na tom bude podobne, nicmene myslim ze pri nejakych 2000-3000 otackach udrzis spotrebu na 7 litrech, kamos jezdi s 1.4 za 7 bez problemu. jasny zalezi na stavu motoru ale myslim ze je to realny... |
no konkretne muj cleon ma dobrej zatah odspoda... ve meste se s tim da jezdit na volnobehu a i z volnobehu na petce ochotne zrychluje to energy by uz davno chcipnul, ale za to je lepsi ve vyssich otackach _________________ R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Myšák

Založen: 26.6.2008 Příspěvky: 378 Bydliště - POVINNÉ *: Lomnice u Tišnova, Brno-venkov
|
Zaslal: 11.12.08 21:20 Předmět: |
|
|
Mercury napsal: | Myšák napsal: | Mercury napsal: | vsechny 16V se pod 2000rpm dusi a nejedou... je to jen trapeni motoru... teda pokud nelechtas plyn dojizdenim do krizovatky.. v klidu do 2000rpm se da jezdit s motorama co maji zatah odspoda to jsou vsechny 8V motory v R19 krome 1.4 energy, ten pod 2000rpm proste nejede narozdil od cleona 1.4 43 kW.. tam kde stara 1.4 ma max vykon.. tam energy motor teprve oziva  |
Muzu jen potvrdit, 16ventily se dusi az tak do 2000 minimalne... a 1.4 co mas ty na tom bude podobne, nicmene myslim ze pri nejakych 2000-3000 otackach udrzis spotrebu na 7 litrech, kamos jezdi s 1.4 za 7 bez problemu. jasny zalezi na stavu motoru ale myslim ze je to realny... |
no konkretne muj cleon ma dobrej zatah odspoda... ve meste se s tim da jezdit na volnobehu a i z volnobehu na petce ochotne zrychluje to energy by uz davno chcipnul, ale za to je lepsi ve vyssich otackach |
Takze mas klasickou 1.4, ne enegry... jo prej to jde docela odspodu, jezdi asi dost usporne ze? _________________ Renault 19 1.8 16v černej - K.O.
Škoda Felicia - prodáno
Renault 19 1.8 16v od KOPIHO
Fiat Uno 1.0 FIRE - pracant |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 11.12.08 22:58 Předmět: |
|
|
Rio napsal: | miko - nenapsal jsi jakej máš motor, např. motor C1J 1397 ccm má 44kW a 101 Nm při 2750 otáčkách. Motor E7J 1390 ccm má 43 kW a 100 Nm při 3000 otáčkách. jen tak pro příklad kde jsou ty nejlepší otáčky. |
podle fotky co tady miko daval ma 1.4 energy E7J.... a ten ma vykon od 55 do 58 KW podle verze _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mercury

Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 1924 Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice
|
Zaslal: 12.12.08 17:25 Předmět: |
|
|
Myšák napsal: | Mercury napsal: | Myšák napsal: | Mercury napsal: | vsechny 16V se pod 2000rpm dusi a nejedou... je to jen trapeni motoru... teda pokud nelechtas plyn dojizdenim do krizovatky.. v klidu do 2000rpm se da jezdit s motorama co maji zatah odspoda to jsou vsechny 8V motory v R19 krome 1.4 energy, ten pod 2000rpm proste nejede narozdil od cleona 1.4 43 kW.. tam kde stara 1.4 ma max vykon.. tam energy motor teprve oziva  |
Muzu jen potvrdit, 16ventily se dusi az tak do 2000 minimalne... a 1.4 co mas ty na tom bude podobne, nicmene myslim ze pri nejakych 2000-3000 otackach udrzis spotrebu na 7 litrech, kamos jezdi s 1.4 za 7 bez problemu. jasny zalezi na stavu motoru ale myslim ze je to realny... |
no konkretne muj cleon ma dobrej zatah odspoda... ve meste se s tim da jezdit na volnobehu a i z volnobehu na petce ochotne zrychluje to energy by uz davno chcipnul, ale za to je lepsi ve vyssich otackach |
Takze mas klasickou 1.4, ne enegry... jo prej to jde docela odspodu, jezdi asi dost usporne ze? |
zas tak usporna neni... ve meste to zere 8.5L, ale jezdim kratke trasy.. na dalky to ma dobrou spotrebu... 5-6L a to to vubec nesetrim _________________ R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MortE Moderátor

Založen: 24.10.2007 Příspěvky: 3623 Bydliště - POVINNÉ *: BRNO
|
Zaslal: 12.12.08 18:24 Předmět: |
|
|
mě bavíte...
s 16v se dá krásně jet na 1700-2000 otáček, netáhne a de to jenom po rovině nebo z kopce, ale de to...
po brně jezdím na 4ku na 2000 otáček přesně 50 a nezdá se mi, že by se dusil... _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dunga

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 4073 Bydliště - POVINNÉ *: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 12.12.08 19:27 Předmět: |
|
|
MortE napsal: | mě bavíte...
s 16v se dá krásně jet na 1700-2000 otáček, netáhne a de to jenom po rovině nebo z kopce, ale de to...
po brně jezdím na 4ku na 2000 otáček přesně 50 a nezdá se mi, že by se dusil... | to jsou ti s 1,4 co si mysli, ze se 16v dusi, pze maji mindrak z nedostatku vykonu mořtíku, sak vime
jinak pokud jezdis na vsechny stupne od volnobehu mercury, tak ten motor brzo umre... bud si podpalis pist, nebo ti jebne tesneni pod hlavou (na druhou stranu ty budes mit urcite radost, ze mas co opravovat)  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
reezy pískač

Založen: 18.2.2008 Příspěvky: 6222 Bydliště - POVINNÉ *: Oslavany, Brno-venkov
|
Zaslal: 12.12.08 19:54 Předmět: |
|
|
Dunga napsal: | to jsou ti s 1,4 co si mysli, ze se 16v dusi, pze maji mindrak z nedostatku vykonu mořtíku, sak vime  |
Já si to teda nemyslím jelikož jsem jej řídil, tak vím ne  _________________ 2. místo v celkovém pořadí MORAVIA PARTY 2013.
Škoda Octavia I 1.6 55 kW  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
metaxacz
Založen: 27.1.2008 Příspěvky: 158 Bydliště - POVINNÉ *: pardubice
|
Zaslal: 12.12.08 20:06 Předmět: |
|
|
ja kdyz mel tu 1,4 59kw nebo kolik presne to bylo tak jsem jezdil cca 7,5-11litru a od te doby co mam 16v tak jezdim za cca8,5l-....l  _________________ 1.4i 59kw minulost----1.8 16v soucasnost!!!!! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mercury

Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 1924 Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice
|
Zaslal: 12.12.08 23:01 Předmět: |
|
|
Dunga napsal: | MortE napsal: | mě bavíte...
s 16v se dá krásně jet na 1700-2000 otáček, netáhne a de to jenom po rovině nebo z kopce, ale de to...
po brně jezdím na 4ku na 2000 otáček přesně 50 a nezdá se mi, že by se dusil... | to jsou ti s 1,4 co si mysli, ze se 16v dusi, pze maji mindrak z nedostatku vykonu mořtíku, sak vime
jinak pokud jezdis na vsechny stupne od volnobehu mercury, tak ten motor brzo umre... bud si podpalis pist, nebo ti jebne tesneni pod hlavou (na druhou stranu ty budes mit urcite radost, ze mas co opravovat)  |
ja si to nemyslim, to snad vi kazdy, ze 16V v nizkych otackach nejedou a jen se dusi... maji jiny vyplachovani valcu.. da se s tim sice krasne jet na 1700rpm, ale stejne tak krasne se da jet s 8V na 1100rpm ale s tim rozdilem, ze u 16V by se pri 1100rpm skutecne propalovaly pisty, podpalovaly ventily, ruplo tesneni pod hlavou a o vylagrovany klice ani nemluvim.. a ten muj motor umre ve chvili, kdy tvuj 16V bude 3x po generalce a vsimni si, ze tady nejde rec o vykonu, ale o spotrebe  _________________ R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dunga

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 4073 Bydliště - POVINNÉ *: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 13.12.08 07:28 Předmět: |
|
|
Mercury napsal: | a ten muj motor umre ve chvili, kdy tvuj 16V bude 3x po generalce | no nic ve zlem, ale pamatujes si svuj drobny unik oleje? mimochodem, muj motor ma skutecnych necelych 180t. a krom plneho kotle na jednicku si oleje nedovoli ani usrknout!  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MortE Moderátor

Založen: 24.10.2007 Příspěvky: 3623 Bydliště - POVINNÉ *: BRNO
|
Zaslal: 13.12.08 10:33 Předmět: |
|
|
n4no:
reezy napsal: | Dunga napsal: | to jsou ti s 1,4 co si mysli, ze se 16v dusi, pze maji mindrak z nedostatku vykonu mořtíku, sak vime  |
Já si to teda nemyslím jelikož jsem jej řídil, tak vím ne  |
tak já teda nevím jak Ty, ale já když sednu do něčeho, co má výrazně víc výkonu, co ten můj vrak, tak mám pak děsný mindráky...
si to pak musim léčit na 1.6kách, briketožroutech atp...  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dunga

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 4073 Bydliště - POVINNÉ *: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 13.12.08 11:54 Předmět: |
|
|
MortE napsal: | n4no:
reezy napsal: | Dunga napsal: | to jsou ti s 1,4 co si mysli, ze se 16v dusi, pze maji mindrak z nedostatku vykonu mořtíku, sak vime  |
Já si to teda nemyslím jelikož jsem jej řídil, tak vím ne  |
tak já teda nevím jak Ty, ale já když sednu do něčeho, co má výrazně víc výkonu, co ten můj vrak, tak mám pak děsný mindráky...
si to pak musim léčit na 1.6kách, briketožroutech atp...  | jop! na druhou stranu kdyz se projedu v necem s litrovym motorem a 50 konich, tak pak ventila chvalim a dovadim s nim, jako by to bylo moje dite a doneslo 1 z matematiky  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MortE Moderátor

Založen: 24.10.2007 Příspěvky: 3623 Bydliště - POVINNÉ *: BRNO
|
Zaslal: 13.12.08 12:00 Předmět: |
|
|
tak tak...  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|