 |
Renault 19 Club Fórum Renault 19 clubu ČR
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Kubais Zoofil

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 7176 Bydliště - POVINNÉ *: Drsný kraj,drsní lidé-Bruntál
|
Zaslal: 03.06.10 11:26 Předmět: |
|
|
Skutečnost je ale taková že audiofil nemá nikdy dost a ten zesilovač tam jednou stejně dáš a kabely budeš tahat znovu:)Jak signálové tak napájecí přímo od baterky. Pak koupíš Sub, pak větší sub, pak druhý zesák a tak jdo jde dál a dál Takže když vynecháš ten trapný krok s taháním tenkého kabliku tak si ušetříš montování  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rencek RT
Založen: 30.6.2008 Příspěvky: 294 Bydliště - POVINNÉ *: Čelákovice
|
Zaslal: 07.06.10 07:40 Předmět: |
|
|
GT napsal: | Je to pravda, zas taková práce to není, koupit kompletně novou dvoulinku, tu 2,5 jsem doporučil z toho důvodu, že tahání kabeláže zabere chvilku a chleba to nežere, pokud by někdy v budoucnu chtěl hrát na zesilovač, tak kabeláž jakž takž řešit nemusí.
Prostě originální tam můžeš nechat, ale natáhni přímo od rádia nový dvoulinky, polaritu si pohlídej podle barevnosti (většinou označenej drát bývá +) a napoj to na repráky, pořádně zaizoluj a poprdeli ..
.. jinak špatnou polaritu pozná zkušený audiofil i poslechem .. =o)
Motanej spoj není žádná věda, jak když pleteš vánočku .. jenom přes to pak hodit smršťovací bužírku nebo tu elektrikářskou izolepu .. jo a motat dohromady musíš odizolovanej kabel .. =o)
 |
Jasně díkec :-) no je mi to jasný že odizolovanej kabel:-) kdo by motal zaizolovanej:D tak to sme snad ještě neviděl nebo tkaový lidi existují to snad ani ne:-) _________________ Spotřeba kombinovaná cca ted s rendou
7 litrů/100km:D
Crash.R19 šeda metla 54KW!!§
Minulost : střet s passatem :-( R19 černá PH2
Současnost: R19 54KW 73PS vínový mazák
http://renour.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rencek RT
Založen: 30.6.2008 Příspěvky: 294 Bydliště - POVINNÉ *: Čelákovice
|
Zaslal: 07.06.10 07:42 Předmět: |
|
|
Kubais napsal: | Skutečnost je ale taková že audiofil nemá nikdy dost a ten zesilovač tam jednou stejně dáš a kabely budeš tahat znovu:)Jak signálové tak napájecí přímo od baterky. Pak koupíš Sub, pak větší sub, pak druhý zesák a tak jdo jde dál a dál Takže když vynecháš ten trapný krok s taháním tenkého kabliku tak si ušetříš montování  |
Ano to je mi jasné:-) tak právě jestli rovnou natáhnout pořádný kabely nebo pak to celý přewdělávat v budoucnu to nevím kdy:-) prvně dohromady auto pak zábava.-) _________________ Spotřeba kombinovaná cca ted s rendou
7 litrů/100km:D
Crash.R19 šeda metla 54KW!!§
Minulost : střet s passatem :-( R19 černá PH2
Současnost: R19 54KW 73PS vínový mazák
http://renour.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Alios Anonymní
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
CyBeR
Založen: 9.11.2007 Příspěvky: 88 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 07.06.10 11:24 Předmět: |
|
|
No za sebe doporucuju to tahat s rezervou... Ja zacinal na napajeni 6mm kabelem, coz mi bylo doporucovany, jako ideal pro zacatek. Pojistka byla tusim 60A. Vsechny repracky jsem tahl znova 2,5mm bezkyslikatou medi. Jinak jak mam tazeny cely audio? Hlavne se doporucuje tahnout dozadu k zesikum napajeni jednou stranou auta a signaly druhou. Protoze kdyz to dodrzis, mas jistotu, zes udelal vsechno pro to, abys nemel v reproduktorech ruseni (nejcasteji takovy to vysoky piskani, co jde s otackama). Takze k radiu jde napajeni 6mm dratem primo od baterky, je na nem pojistka. Potom mam pravou stranou auta tazenou 35mm med + od baterky, kde je 100A pojistka, az ke kapacitoru. Odtamtud je napajeci rozvod 6mm medi do obou zesiku. Signaly (cinch) od radia jdou druhou stranou auta (levou, protoze je dal od baterky, takze se napajeni tahlo lip vpravo) az k zesikum. Od monobloku potom 2x4mm dvojlinka med k subu (2 civky) a od druheho zesiku je rozvod 2,5mm medi do ovalu k platu a potom dopredu (zase levou stranou) k vyhybkam. Od nich to vede k vyskam a k reproduktorum ve dverich. Hlavne nezapomen taky na potrebu budiciho dratu, ktery zapina spinany kapacitor a zesiky... Ten byva zpravidla soucasti signalnich Cinch kabelu. Jeste jsem vynechal, ze - k celemu mam napojeno na kostrici bod v zadnim svetle 35mm a vede do kapacitoru, odkud je zase rozvod 6mm. Obecne plati pravidlo, ze soucet prumeru na + polu baterky, nebo nejakyho aktivniho bodu by se mel rovnat - prumeru. Na to pozor, kdyz zabrousis do tehle extremu a na baterce mas porad ten sestkovej zaklad... Taky to umi udelat sve... _________________ RIP 2006 - R19 1,7i 1994
2006 - xxxx R19 1,8 16V 99kW 1995 generalka kastle
2009 - 2011 Toyota Corolla 1.8D
2011 - 2015 Škoda Octavia 1U 1,9TDI 66kW, Sprint764 vstřiky, ostré sání, průchozí výfuk, chip a zakázkové mapy nafty (192PS) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|