Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Lorry

Založen: 26.11.2010 Příspěvky: 171 Bydliště - POVINNÉ *: Litomyšl
|
Zaslal: 14.01.14 22:03 Předmět: |
|
|
Predpokladam ze i obracene by nemel byt problem |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 14.01.14 22:10 Předmět: |
|
|
myslím že sou fakt delší stejně jako u modelu s 4torzkou (modely od 66kw a víc) kratší dát mužeš ale delší dělat bordel když máš naložený auto deš dřív na dorazy
je to kuli jinýmu chycení tlumiče na napravě _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
hynek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10937 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 15.01.14 06:10 Předmět: |
|
|
Neni tam i rozdil tuhosti? Mam pocit ze na 4T jsou tuzsi. Na kabru to s tlumicema na beznou verzi bylo takovy mekci, nebylo to ono  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 15.01.14 10:49 Předmět: |
|
|
16V + kabrio by měly mít tlumiče tužší oproti jiným verzím, dokonce si myslím, že kabrio by mělo mít tlumiče ještě tužší. Hádám z toho, jakmile jsem z 16V přehodil KW na kabrio, tak se změkčil zadek oproti 16V, a 4T je rozhodně tužší náprava, kabrio/sedan by mělo mít taky tužší nápravu než 16V.. zase soudím dle zkušeností, třeba eli na stříbrném má zadek nechutně tuhý, to auto je v zadu jak šutr oproti 4T co má švagr na hatchu ..
Na jaře pořídím nové zadní tak poreferuju  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|