Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 08.12.12 19:35 Předmět: |
|
|
v kely je to kod VA 812157 nebo 36.36.590 _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
CrazyMan
Založen: 28.2.2011 Příspěvky: 194 Bydliště - POVINNÉ *: Studénka
|
Zaslal: 08.12.12 20:11 Předmět: |
|
|
právě že ten valeo má míry:tloušťka [mm]: 45 Šířka [mm]: 234 výška [mm]: 157
a ten druhej levnější má: 234x158x49
tak jestli to má nějakej vliv nebo tak _________________ <> 19 ČEMÉD 1,8 66kW 140Nm F3NN742 Ph.1 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 08.12.12 20:36 Předmět: |
|
|
nemyslím is že 4mm poznáš spíš to každej jinak měří _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Alios

Založen: 29.3.2011 Příspěvky: 1711 Bydliště - POVINNÉ *: Blansko
|
Zaslal: 08.07.13 22:36 Předmět: |
|
|
Zdarec, už jsem tady jednou psal, že mi topení skoro netopí, tak se chystám s tím něco udělat.
Měl bych ale jeden dotaz. Nemůže vadný radiátor topení nějak výrazně zhoršovat chladící účinnost motoru? Jako ,že hrozí nadměrné přehřívání, nebo poškození těsnění hlavy (mám tam cca rok nové)? Přece jenom radiátor je takový chladič navíc. Díky. _________________ R19 Ph2 1.7 54Kw 1993 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Henry
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 951 Bydliště - POVINNÉ *: Moravská Třebová
|
Zaslal: 22.07.13 16:26 Předmět: |
|
|
radiátor je na vedlejší větvy takže na chlazení motoru nemá vliv, ale taky otázka jestli termostat otevírá jak má, nebo jestli nemáš zarostlý chladič, já když jsem svoje koupil tak jsem měl horší termostat a trošku se hřál, po výměně ok _________________ Suzuki V-Strom
R19 phII 54kw -> prodáno...Renault Megane Coupe 70kw -> prodáno...Citroën Xsara 2.0 TD 66kw -> prodáno...16v phI -> prodáno -> Citroën C5 2.2 HDI
www.henry19.rajce.net
autohifi???? ...závaží nevozím  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Alios

Založen: 29.3.2011 Příspěvky: 1711 Bydliště - POVINNÉ *: Blansko
|
Zaslal: 22.07.13 18:05 Předmět: |
|
|
Chladič je čistý a termostat ok, takže v pořádku. Díky.  _________________ R19 Ph2 1.7 54Kw 1993 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
CHAMELEON

Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 22.07.13 20:33 Předmět: |
|
|
Pokud mas zasranej radiator bordelem tak bych si cistym chladicem jistej nebyl. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Alios

Založen: 29.3.2011 Příspěvky: 1711 Bydliště - POVINNÉ *: Blansko
|
Zaslal: 22.07.13 21:32 Předmět: |
|
|
Chladič je fakt jak novej, resp. novej. _________________ R19 Ph2 1.7 54Kw 1993 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
kubi1986

Založen: 15.5.2013 Příspěvky: 35 Bydliště - POVINNÉ *: Travčice
|
Zaslal: 06.09.13 20:23 Předmět: |
|
|
Slavo napsal: | kubles napsal: | no dneska sem se do toho taky pustil vvyšrubil palubku ale jak vyndat ten radiator ???? to sem nějak nepochopil diky za rychlé odpovědi  | načo si vymontil palubku? Stačilo vymontiť len tie šroby u ventilátoru, odpojiť od radiátora dve hadice,odmontiť stredovú konzolu u šajterpáky, povytiahnuť cely ten umelý bazmek smerom do interiéru, vymontiť dve samorezky z radiátora + odklopiť umelé západky a vytiahnuť radiátor smerom k pedálom. A montáž opačne. Práca max 2hodky aj s odvzušnením. |
jen se optám
ty samořezky jsou na křížový nebo torx šroubovák? díky
(jen ať jsem na zítra připraven) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
CHAMELEON

Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 06.09.13 20:48 Předmět: |
|
|
Záleží na tom co tam kdo dal, nebude rychlejší se podívat co tam máš??? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
kubi1986

Založen: 15.5.2013 Příspěvky: 35 Bydliště - POVINNÉ *: Travčice
|
Zaslal: 07.09.13 06:48 Předmět: |
|
|
no víš jak, já jsem se rodičům docela poved, mám široký ramena a jsem rád, že na radiátor šáhnu, natož se podívat co je tam za vruty, a vyndávat kvůli tomu ještě sedačku, to už bych mohl rovnou udělat komplet rozborku  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mr.Voza

Založen: 7.2.2008 Příspěvky: 133 Bydliště - POVINNÉ *: Chrudim
|
Zaslal: 01.10.13 09:01 Předmět: |
|
|
Ahoj všem,
před cca 5ti rokama jsem založil tohle téma, když mě auto netopilo. Tenkrát jsem nechal vyměnit radiátor a pak to bylo pár let OK. Od předminulý zimy ale jsem ale začal pozorovat, že to topí nějak míň. Minulou zimu už to topilo ještě míň a teď když klesla venkovní teplota pod 10 stupňů, tak už pozoruju, že to topí ještě míň než vloni. Nechci to vidět, až začne mrznout, to už asi nebude topit vůbec. Je možný, že by se po 3 letech od novoty začal radiátor znova ucpávat a po 5ti letech byl zase ucpanej tolik, že to přestane topit? Termostat je OK, podle teploměru to otevírá po celou dobu stejně - i teplota chladiče tomu odpovídá - neudržím na něm po jízdě ruku. Tenkrát před výměnou radiátoru byla chladící soustava několikrát propláchnutá a v chladící soustavě bylo celou dobu to, co tam má bejt - fridex+voda v poměru 1:2. Je možný, že by se novej radiátor takhle rychle zasral? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
CHAMELEON

Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 01.10.13 13:51 Předmět: |
|
|
Je to možné. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mr.Voza

Založen: 7.2.2008 Příspěvky: 133 Bydliště - POVINNÉ *: Chrudim
|
Zaslal: 01.10.13 14:34 Předmět: |
|
|
A jak se to může stát? Radiátor i chladič byly nový, zbytek chladící soustavy byl několikrát propláchnutej, dokud netekla jenom čistá voda. Kde se tam ten bordel veme? Přece když si koupím nový auto, tak se mě taky nezabordelí radiátor za 4-5 let, ne? U tohohle auta už to asi řešit nebudu, protože mu za rok končí STK a s další už nepočítám, tak tu jednu zimu nějak překlepem, ale ptám se abych věděl u dalšího auta, protože chcem pak kupovat nejspíš Scénica, tak aby nebyly podobný problémy  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
CHAMELEON

Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 01.10.13 15:18 Předmět: |
|
|
Pokud to propláchneš jenom vodou, tak ven dostaneš jen usazeniny co se uvolní, ale po nalití nového fridexu se začnou z bloku uvolňovat další a další. Pochybuju že někdo pravidelně měnil fridex (ten po určitém čase přestane působit proti rezu a jen nezamrzne), a pak to opětovně zasere nejdřív topení protože to má nejměnší průměr a navíc pokud máš 54kW tak ten má ty dvě trubky v tom gumovém bazmeku za motorem propojeny.
Pomohlo by jedině něčím to dostat ven z bloku a pak pravidelně měnit fridex. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|