Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
Zaslal: 28.11.14 15:25 Předmět: |
|
|
ne na všechny typy termo-pásek je potřeba sprej, barva v odkazu je přímo na Thermo Tec pásky...měl jsem Thermo Tec pásku bez nástřiku a šroubovací pásky na hadice, vydrželo to  _________________ F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
PETIN

Založen: 17.9.2010 Příspěvky: 7471 Bydliště - POVINNÉ *: Chotěboř
|
Zaslal: 28.11.14 15:30 Předmět: |
|
|
Právě,mě taky překvapilo že je potřeba spray,protože ho výrobce nenabízí...Kupovat ho nebudu,bez něj to vypadá lépe.Díky za názory pánové  _________________ EX Chamade PH2 16v-92
+Chrysler Town and Country 3,8V6 4x4-97
+Jaguar Daimler Six-91
+Jaguar XJR6(x300)-95
+Peugeot 307 3D HDI-04
PETIN 721 686 734 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
hynek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10937 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 16.03.15 19:02 Předmět: |
|
|
Jaké kdo jezdíte svíčky a jaké máte zkušenosti?
Já mám teď iridiové NGK a nemohu říct, že bych to poznal. Uvažuji, jestli nejít do obyčejných nebo spíš platinových. _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
sob007 LOPRAIS
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 5122 Bydliště - POVINNÉ *: Skalice [Zn]
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
Zaslal: 16.03.15 19:18 Předmět: |
|
|
zkoušel jsem všechno možné, Denso Iridium, NGK Iridium, Eyquem a rozdíl jsem asi nepoznal, tedy kromě Brisk Racing, na ně Dědek vůbec nejel
V kupéčku mám Eyquem RFC, vlastně origo... _________________ F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 16.03.15 19:22 Předmět: |
|
|
Ja jezdim ngk iridium IX .. staly me tenkrat asi 1200kc, dal jsem je tam spis pro prevenci abych nemusel resit problemy se zapalovanim .. stejne tak jako kabely magnecor  _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
PETIN

Založen: 17.9.2010 Příspěvky: 7471 Bydliště - POVINNÉ *: Chotěboř
|
Zaslal: 21.08.15 15:57 Předmět: |
|
|
http://www.cars.bg/c1287787 _________________ EX Chamade PH2 16v-92
+Chrysler Town and Country 3,8V6 4x4-97
+Jaguar Daimler Six-91
+Jaguar XJR6(x300)-95
+Peugeot 307 3D HDI-04
PETIN 721 686 734 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Osly

Založen: 5.4.2011 Příspěvky: 5655 Bydliště - POVINNÉ *: Loučná nad Desnou okr. Šumperk
|
Zaslal: 18.02.16 19:43 Předmět: |
|
|
taky jsem to tak chtěl řešit ale sehnat filtr který se do toho vejde a nebude to nikde zavazet není jen tak... _________________ Clio III ph2 Grandtour 94kw 09
R19 PH2 81kw 94 - Baccara - In progress
R19 PH2 81kw 95 - Baccara - sold
R19 PH1 54kw 92 - sold
Šáde 120 (sešrotovaná)
www.osly.rajce.idnes.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
hynek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10937 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 18.02.16 19:47 Předmět: |
|
|
To uz tam rovnou muzu dat vlozku, ne  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Osly

Založen: 5.4.2011 Příspěvky: 5655 Bydliště - POVINNÉ *: Loučná nad Desnou okr. Šumperk
|
Zaslal: 18.02.16 19:48 Předmět: |
|
|
no já předpokládám že když by to mělo i ten "propadlej prostředek" na sání že by to mohlo být lepší....ale to jsou zase jen teorie  _________________ Clio III ph2 Grandtour 94kw 09
R19 PH2 81kw 94 - Baccara - In progress
R19 PH2 81kw 95 - Baccara - sold
R19 PH1 54kw 92 - sold
Šáde 120 (sešrotovaná)
www.osly.rajce.idnes.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
PETIN

Založen: 17.9.2010 Příspěvky: 7471 Bydliště - POVINNÉ *: Chotěboř
|
Zaslal: 18.02.16 20:58 Předmět: |
|
|
Mám stejně řešenej filtr v karbonovém filtru od Kosei racing a zdá se že funguje jak má _________________ EX Chamade PH2 16v-92
+Chrysler Town and Country 3,8V6 4x4-97
+Jaguar Daimler Six-91
+Jaguar XJR6(x300)-95
+Peugeot 307 3D HDI-04
PETIN 721 686 734 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 18.02.16 21:01 Předmět: |
|
|
Tohle sice je vsechno hezky, taky mam doma airbox z espace v6 ale dat to tam tak, aby to ladilo s puvodni hadici na sani je celkem nemozne .. airbox je obri a vadi mu zespod prevodovka .. jedine reseni je to jak to ma pivajs .. _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Salamos

Založen: 30.9.2015 Příspěvky: 252 Bydliště - POVINNÉ *: Brno/Třebíč
|
Zaslal: 06.10.17 07:02 Předmět: |
|
|
Čau lidi. Jestli to bude někoho zajímat, tak jsem byl s R5 na brzdě. Motor má po GO najeto cca 3000km a naměřili jsme výkon 98,91kW na kolech a cca 105kW na motoru. Nevím jestli mám být zklamaný, nebo spokojený, ale když to tak zhodnotím tak více-méně mám motor serii. Mám jen svody z meganu, otevřenej výfuk, duralovy řemenice, nějakou no name hrušku na vzduch a ojnice z F7R. To asi nejsou velky upravy, aby se z atmosféry podařilo dostat víc koní. Údajně je ten motor ještě dost tuhej, že až najedu víc, tak to bude lepší, ale nevím, zda je to pravda. Nejvíc mě zaujala plochá křivka krouťáku. Od těch 3500 je to +/- stejny a je to i dost poznat při jízdě. Když jedu na 3 třeba 40/50 km/h dam plnej, tak ze začatku nic, pak na 3500 kopanec a do těch 6tis to zrychluje +/- konstantně, žádná velká díra nikde. Nevím jestli je to dobře, nebo špatně. Zkuste zhodnotit a hoďte mi názor. Dík
 https://www.youtube.com/watch?v=acps6HKIkCE _________________ R5 GTE 16V
R5 GTE LeMans
R5 GTE
106 Rallye |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 07.10.17 18:36 Předmět: |
|
|
no .. mam li byt uprimny, tak uplne zadna hitparada to neni ..
vykon uvedeny v TP je bez prislusenstvi na stolici, takze naopak na tvoji obranu muzu zase rict ze jsi "na svym" ..
to ale nic nemeni na tom ze vykon by jsi mel mit jeste vyse .. koncis na 6123ot.min. a mel by jit az k 6500ot.min. (ja mam 6623ot.min.) a kdyz jsem si pustil to video, tak je videt, jak se tomu motoru moc nahoru "nechce"
edit : ty jdes do omezovace za 27s. , koukal jsem se na moje video a ja jdu za 16s. .. obrazek si musis uz udelat sam _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|