Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
reezy pískač

Založen: 18.2.2008 Příspěvky: 6222 Bydliště - POVINNÉ *: Oslavany, Brno-venkov
|
Zaslal: 30.12.10 22:21 Předmět: |
|
|
Já bych to neudělal, ale mě to poradil člen Rencek RT, že to mám naštělovat, že mám ty otáčky zbytečně velký a že to tak udělal i na tom svým rancku. Ale jak tak vidím, tak to asi budu muset nějak zhruba vrátit do polohy jak byl předtím. a to se mě zase šroubovat filtr teda nechce.... _________________ 2. místo v celkovém pořadí MORAVIA PARTY 2013.
Škoda Octavia I 1.6 55 kW  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mercury

Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 1924 Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice
|
Zaslal: 30.12.10 22:22 Předmět: |
|
|
Co si pamatuju ja vnitrek mel uplne zatuhlej. Je v tom nejaka vazelina, ale ta se smichala s praskem od opotrebeni uhliku a nechodilo to jak ma. _________________ R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
reezy pískač

Založen: 18.2.2008 Příspěvky: 6222 Bydliště - POVINNÉ *: Oslavany, Brno-venkov
|
Zaslal: 30.12.10 22:23 Předmět: |
|
|
Mercury napsal: | Co si pamatuju ja vnitrek mel uplne zatuhlej. Je v tom nejaka vazelina, ale ta se smichala s praskem od opotrebeni uhliku a nechodilo to jak ma. |
Takže to ted muže dělat to, že když vypnu motor, tak mi to tak v motoru divně zachrčí? _________________ 2. místo v celkovém pořadí MORAVIA PARTY 2013.
Škoda Octavia I 1.6 55 kW  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mercury

Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 1924 Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice
|
Zaslal: 30.12.10 22:24 Předmět: |
|
|
reezy napsal: | Já bych to neudělal, ale mě to poradil člen Rencek RT, že to mám naštělovat, že mám ty otáčky zbytečně velký a že to tak udělal i na tom svým rancku. Ale jak tak vidím, tak to asi budu muset nějak zhruba vrátit do polohy jak byl předtím. a to se mě zase šroubovat filtr teda nechce.... |
jak zhruba? nastav to na tech 3000 otacek a uvidis jak to bude krasne startovat _________________ R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mercury

Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 1924 Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice
|
Zaslal: 30.12.10 22:27 Předmět: |
|
|
reezy napsal: | Mercury napsal: | Co si pamatuju ja vnitrek mel uplne zatuhlej. Je v tom nejaka vazelina, ale ta se smichala s praskem od opotrebeni uhliku a nechodilo to jak ma. |
Takže to ted muže dělat to, že když vypnu motor, tak mi to tak v motoru divně zachrčí? |
to, ze to zahrci je spravne.. ma to pri dorazu cvaknout (i nekolikrat) tim moturek nastavi skrtici klapku na dalsi start, ale kdyz si ubral sroubkem, takze bude min otevrena nez na co je ECU naprogramovana a proto to blbe pri startovani _________________ R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
reezy pískač

Založen: 18.2.2008 Příspěvky: 6222 Bydliště - POVINNÉ *: Oslavany, Brno-venkov
|
Zaslal: 30.12.10 22:27 Předmět: |
|
|
Mercury napsal: | jak zhruba? nastav to na tech 3000 otacek a uvidis jak to bude krasne startovat |
to právě ne, předím mi to skočilo na 2000 a pak to pomalu klesalo na těch 1100 volnoběhu, tědka to skočí na 1500-2000 (jak se mu právě zachce, ale čím chladněji, tím huř) a pak to klesá a kdžy jen na 1500, tak to klesne ještě i níž a zdechne. Ale prošlápnu plyn a je to v cajku. Tak nevim. _________________ 2. místo v celkovém pořadí MORAVIA PARTY 2013.
Škoda Octavia I 1.6 55 kW  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mercury

Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 1924 Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice
|
Zaslal: 30.12.10 22:32 Předmět: |
|
|
reezy napsal: | Mercury napsal: | jak zhruba? nastav to na tech 3000 otacek a uvidis jak to bude krasne startovat |
to právě ne, předím mi to skočilo na 2000 a pak to pomalu klesalo na těch 1100 volnoběhu, tědka to skočí na 1500-2000 (jak se mu právě zachce, ale čím chladněji, tím huř) a pak to klesá a kdžy jen na 1500, tak to klesne ještě i níž a zdechne. Ale prošlápnu plyn a je to v cajku. Tak nevim. |
nectes dobre co sem psal.. tech 3000 to ma mit pri plnym otevreni moturku (musis zapnout, chcipnout motor, vypojit konektor moturku a pak pri nastartovani se to ma drzet pri tech 3000) po nastaveni 3000rpm zapojis konektor a uz to ma startovat jak ma.. _________________ R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
reezy pískač

Založen: 18.2.2008 Příspěvky: 6222 Bydliště - POVINNÉ *: Oslavany, Brno-venkov
|
Zaslal: 30.12.10 22:33 Předmět: |
|
|
A to já dělat nebudu, ale jak si říkal na ty 2000, tak mi to skákalo a to bylo správně, jak si psal, tak to vrátím tak, aby to skákalo na/ lehce přes 2000 a hotovo. _________________ 2. místo v celkovém pořadí MORAVIA PARTY 2013.
Škoda Octavia I 1.6 55 kW  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mercury

Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 1924 Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice
|
Zaslal: 30.12.10 22:36 Předmět: |
|
|
reezy napsal: | A to já dělat nebudu, ale jak si říkal na ty 2000, tak mi to skákalo a to bylo správně, jak si psal, tak to vrátím tak, aby to skákalo na/ lehce přes 2000 a hotovo. |
Muzes no, furt lepsi, nez aby ti to chcipalo.. Ale ten postup s tema 3000 je lepsi a neni to vubec narocny  _________________ R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
milalof
Založen: 2.7.2011 Příspěvky: 34 Bydliště - POVINNÉ *: Praha 6
|
Zaslal: 02.07.11 21:43 Předmět: Občas nestartuje, pomůže přilít benzín do nádržky pod deklem |
|
|
Ahoj, jak poznám, že ten motůrek je plně otevřený?
Mě R 19 phase II r.v. 96 1.4e občas nechce nastartovat.
Jediné co zabírá, že odšroubuji kryt vzduchového filtru a doleji tam trochu benzinu (kam se má normálně vstřikovat) pak už to běží samo, ale je to dost otrava. Může to být tím seřízením? Otáčky mám stále na pomezí chcípnutí motoru. Otáčkoměr jde jen občas (spíš tedy ne :-) ) A za normálního počasí skoro vařím (dle ukazatele teploty)
Auto má přiděláno CNG. Měnil jsem už palivové čerpadlo, palivový filtr.
Mercury napsal: | reezy napsal: | Mercury napsal: | jak zhruba? nastav to na tech 3000 otacek a uvidis jak to bude krasne startovat |
to právě ne, předím mi to skočilo na 2000 a pak to pomalu klesalo na těch 1100 volnoběhu, tědka to skočí na 1500-2000 (jak se mu právě zachce, ale čím chladněji, tím huř) a pak to klesá a kdžy jen na 1500, tak to klesne ještě i níž a zdechne. Ale prošlápnu plyn a je to v cajku. Tak nevim. |
nectes dobre co sem psal.. tech 3000 to ma mit pri plnym otevreni moturku (musis zapnout, chcipnout motor, vypojit konektor moturku a pak pri nastartovani se to ma drzet pri tech 3000) po nastaveni 3000rpm zapojis konektor a uz to ma startovat jak ma.. |  _________________ Ranault 19 1.4e E7J P7 57Kw phase II r.v.1996 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mercury

Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 1924 Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice
|
Zaslal: 02.07.11 23:54 Předmět: |
|
|
E7J uz ma jinej motorek a ten se nastavuje jinak, jestli se da vubec nastavovat rucne _________________ R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 03.07.11 07:10 Předmět: |
|
|
řekl bych že se nenastavuje vubec _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|