Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
hynek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10937 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 28.10.09 14:39 Předmět: |
|
|
beda napsal: | tiesto112 napsal: | 16V nechci, platim za tohle auto 2400 ročně na pojistce tak se mi zatim nevyplatí pořizovat jiný. |
tak jeste svody z R5 nebo 21 ... muzes mu zkusit nechat srazit hlavu , lepsi svicky , vyhodit kat , otevreny filtr a zacit tankovat carreru 100 oktanu .... dostanes se mozna kam chces .... ale kolik te to bude stat vi jen buh |
Dostane se na sériovej výkon  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 28.10.09 15:53 Předmět: |
|
|
hynek napsal: | Zkus si pozjišťovat co a jak s motorem 81Kw, je to nejsnažší a nejjednodužší cesta jak zvednout víkon u 65Kw. Rozdil bude v palici, střikách a jednotce, blok je taky jinej, ale to neva, můžeš nechat starej.
|
nevim jestli sem to teda spravne pochopil ale píše že chce upravovat motor 4bod 66KW a ne ten co je 1bod 65kw _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
tiesto112

Založen: 11.6.2009 Příspěvky: 270 Bydliště - POVINNÉ *: Chabařovice
|
Zaslal: 28.10.09 18:54 Předmět: |
|
|
Rosta napsal: | dyť to má stejný obsah tak snad bys i pojistku měl mít stejnou ne? pokud teda nemáš pojistku podle výkonu? |
O to nejde auto je napsaný na mýho dědu tak proto to mam tak levný. A on už by si na sebe rozhodně nenechal napsat jiný auto už s timhle ml problémy  _________________ First car: Renault 19 phII 54kW - minulost
Audi Coupe 2,0 - zimní spánek
Renault 19 phI 1,4 43kW - přibližovadlo |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 28.10.09 19:08 Předmět: |
|
|
Dovolil bych si taky jeden názorek. Podle mně nejjednodušší, nejlevnější a nejjistější cesta v jednom je, dát tam 2.0 8V motor z laguny. Vykuchneš ten co tam máš teď, vyhodíš komplet motorovou elektriku a nasáčkuješ tam celej komplet z laguny. Asi tam pár rozdílů bude jak v uchycení motoru, tak v elektrice,ale pořád je větší šance, že to zmákneš a nějak zkombinuješ, než když budeš kuchat ten stávající motor a pokoušet se to nějak odladit,aby se s tim vůbec dalo jezdit, neodešlo to za chvilku a nežralo to jak tank. Ten motor z Laguny bude silnější, o něco novější, pár vylepšení a bude stabilní a stavěnej na běžnej provoz. Nebude to závodní motor kterej bzučí jak včelička,ale bude mít o dost víc přirozený síly. Mít na to prachy a čas,jdu do toho hned  _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
tiesto112

Založen: 11.6.2009 Příspěvky: 270 Bydliště - POVINNÉ *: Chabařovice
|
Zaslal: 28.10.09 21:54 Předmět: |
|
|
Tak to než motor z laguny tak to sem tam chtěl nacpat spíš motor z toho ventila Jenže se pak bojim kvůli technický, momentálně mam 54kW, pak to chci přestavět na 66kW pač tam nic moc měnit nemusim a a na technický s tim nebudu mít takový problémy. navíc je to mín práce než s ventilem. Napadlo mě tam dát: vložku do origo boxu K&N, svíčky Denso, snížit hlavu, vyndat kat, svody obalit termopáskou a pak třeba ještě nějakej lepší ladák. Snad bych z toho moh něco navíc dostat ne? _________________ First car: Renault 19 phII 54kW - minulost
Audi Coupe 2,0 - zimní spánek
Renault 19 phI 1,4 43kW - přibližovadlo |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 28.10.09 22:21 Předmět: |
|
|
hlavu mužeš snižovat jak chceš a bude ti to prd platny jelikož je rovna snižit musiš blok ale pokud nebudeš davat novy kroužky nebo nemaš motor 100% tak je to strata času ... svičky dej jaky maj bejt sou to nej .. filtr ti přida 00prd ale je lepši než origo ..na kat bych nešahal ..svody pokud nebudeš mit nerez neobališ ... _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
tiesto112

Založen: 11.6.2009 Příspěvky: 270 Bydliště - POVINNÉ *: Chabařovice
|
Zaslal: 29.10.09 15:42 Předmět: |
|
|
A kdybych to chtěl přestavovat na 16V tak z toho auta něco zůstane kromě kastle? Myslim třeba z podvozku jestli bych moh nechat origo z 8V a jen tam třeba vyměnit přední a zadní brzdy. _________________ First car: Renault 19 phII 54kW - minulost
Audi Coupe 2,0 - zimní spánek
Renault 19 phI 1,4 43kW - přibližovadlo |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 29.10.09 16:58 Předmět: |
|
|
přestavba je nesmysl .. nezustane skoro nic ... nevymešlej blbosti jezdi a pak si kup rovnou auto ktery bude splnovat co chceš uvidiš že ušetřiš takovejch starosti a penez a vysledek bude uplně někde jinde _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
hynek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10937 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 29.10.09 17:22 Předmět: |
|
|
Ono stačí, když narveš na 8V podvozek z 16V a už se ti změní jízdní vlastnosti, ale s kotoučama vzadu neuděláš legálni technickou  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
JeryP Želva

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2023 Bydliště - POVINNÉ *: DE
|
Zaslal: 29.10.09 17:51 Předmět: |
|
|
Tak ja bych ti poradil napsat JohnymuGoemu ten upravoval 66kW a doslat z neho docela hodne, ale taky ho to stalo hodne casu a prachu... Jinak dej tam hlavu z 66kW. klapku z lagu2.0(mela by tam pasnout), sniz blok, vacka z R5. Sezen ladene svody a postav celej vejfuk.. A jsi tak na 75 az 80kW.. _________________ Renault Scenic PH2 2.0 16v F4R 740 (plan F4R 736 132kW)
1.8 16v Ph1 Renault Chip :-) 15" Borbet |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 29.10.09 20:27 Předmět: |
|
|
hynek napsal: | s kotoučama vzadu neuděláš legálni technickou  |
to bylo jediny co jim na mojim autě nevadilo na TK  _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 29.10.09 20:48 Předmět: |
|
|
a nebo se na to vyser a kup si nejaky poradny auto  _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
qq
Založen: 3.7.2009 Příspěvky: 368 Bydliště - POVINNÉ *: Luhačovice
|
Zaslal: 29.10.09 21:19 Předmět: |
|
|
tiesto112 napsal: | Já bydlim naštěstí u matky tak můžu velkou část peněz pak věnovat autu Možná to je zbytečný do toho cpát peníze ale je to můj koníček Jinak dočet sem se tady že se do toho dá dát vačka a ŘJ z R5 a dostanu se na 69kW, tim sem zas o krůček blíže ne?  | moznost to je, ale jestli ti +- 3000 za motor a ecu stoji za ty 3kW? myslim, ze to je hlavni otazka, kterou si polozit. Spis dej nejake pekne kola, nemusis tam nutne cpat 16" jak nekteri na felicie treba a uvidis, ze to bude lepsi, kdyz pak udelas detaily, jako odstranit reziva mista, pak zahladit narazniky a masku, tak uvidis, ze to hned bude lip vypadat, a ze to lip nepojede? to ti pak bude jedno, az ti nekdo pochvali pekne auto  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
tiesto112

Založen: 11.6.2009 Příspěvky: 270 Bydliště - POVINNÉ *: Chabařovice
|
Zaslal: 30.10.09 10:08 Předmět: |
|
|
Tak to vypadá že se asi budu muset spokojit s těma 66kW. To co si psal před tim samo taky plánuju (kola jsou na prvnim místě) Pak potřebuju nechat vyklepat a nalakovat blatníky pač tam sou nějaký nedostatky. A nedávno sem zjistil že mi nějakej idiot asi sednul na úplně novou kapotu takže se bude muset nechat opravit a znova nalakovat Rez už je odstraněná toho se nebojim  _________________ First car: Renault 19 phII 54kW - minulost
Audi Coupe 2,0 - zimní spánek
Renault 19 phI 1,4 43kW - přibližovadlo |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 30.10.09 10:33 Předmět: |
|
|
hynek napsal: | Zkus si pozjišťovat co a jak s motorem 81Kw, je to nejsnažší a nejjednodužší cesta jak zvednout víkon u 65Kw. Rozdil bude v palici, střikách a jednotce, blok je taky jinej, ale to neva, můžeš nechat starej.
Možná bych zkusil palici z 66kW (4 bod) a dát tam střiky z ventila + zvětčit klapku sání a zvíčit tlak na liště, ale nebude to prdel odladit.
Dále překopat tam motor z Laguny 2,0.
Nebo překuchat motor na 4 bod nebo karbec s trumpetama  |
JeryP napsal: | Tak ja bych ti poradil napsat JohnymuGoemu ten upravoval 66kW a doslat z neho docela hodne, ale taky ho to stalo hodne casu a prachu... Jinak dej tam hlavu z 66kW. klapku z lagu2.0(mela by tam pasnout), sniz blok, vacka z R5. Sezen ladene svody a postav celej vejfuk.. A jsi tak na 75 az 80kW.. |
vidím že se nemusím opakovat  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|