Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

66kW na 100Hp
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
hynek



Založen: 14.10.2007
Příspěvky: 10937
Bydliště - POVINNÉ *: Brno

PříspěvekZaslal: 28.10.09 14:39    Předmět: Citovat

beda napsal:
tiesto112 napsal:
16V nechci, platim za tohle auto 2400 ročně na pojistce tak se mi zatim nevyplatí pořizovat jiný.

tak jeste svody z R5 nebo 21 ... muzes mu zkusit nechat srazit hlavu , lepsi svicky , vyhodit kat , otevreny filtr a zacit tankovat carreru 100 oktanu .... dostanes se mozna kam chces .... ale kolik te to bude stat vi jen buh


Dostane se na sériovej výkon Laughing
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Rosta



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7427
Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice

PříspěvekZaslal: 28.10.09 15:53    Předmět: Citovat

hynek napsal:
Zkus si pozjišťovat co a jak s motorem 81Kw, je to nejsnažší a nejjednodužší cesta jak zvednout víkon u 65Kw. Rozdil bude v palici, střikách a jednotce, blok je taky jinej, ale to neva, můžeš nechat starej.


nevim jestli sem to teda spravne pochopil ale píše že chce upravovat motor 4bod 66KW a ne ten co je 1bod 65kw
_________________
R19 Ph2 1,4e - minulost
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tiesto112



Založen: 11.6.2009
Příspěvky: 270
Bydliště - POVINNÉ *: Chabařovice

PříspěvekZaslal: 28.10.09 18:54    Předmět: Citovat

Rosta napsal:
dyť to má stejný obsah tak snad bys i pojistku měl mít stejnou ne? pokud teda nemáš pojistku podle výkonu?

O to nejde auto je napsaný na mýho dědu tak proto to mam tak levný. A on už by si na sebe rozhodně nenechal napsat jiný auto už s timhle ml problémy Rolling Eyes
_________________
First car: Renault 19 phII 54kW - minulost Sad
Audi Coupe 2,0 - zimní spánek Sad
Renault 19 phI 1,4 43kW - přibližovadlo
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KUNAX



Založen: 21.5.2008
Příspěvky: 1075
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 28.10.09 19:08    Předmět: Citovat

Dovolil bych si taky jeden názorek. Podle mně nejjednodušší, nejlevnější a nejjistější cesta v jednom je, dát tam 2.0 8V motor z laguny. Vykuchneš ten co tam máš teď, vyhodíš komplet motorovou elektriku a nasáčkuješ tam celej komplet z laguny. Asi tam pár rozdílů bude jak v uchycení motoru, tak v elektrice,ale pořád je větší šance, že to zmákneš a nějak zkombinuješ, než když budeš kuchat ten stávající motor a pokoušet se to nějak odladit,aby se s tim vůbec dalo jezdit, neodešlo to za chvilku a nežralo to jak tank. Ten motor z Laguny bude silnější, o něco novější, pár vylepšení a bude stabilní a stavěnej na běžnej provoz. Nebude to závodní motor kterej bzučí jak včelička,ale bude mít o dost víc přirozený síly. Mít na to prachy a čas,jdu do toho hned Laughing
_________________
R19 F3P N760 65kW r.v.94
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tiesto112



Založen: 11.6.2009
Příspěvky: 270
Bydliště - POVINNÉ *: Chabařovice

PříspěvekZaslal: 28.10.09 21:54    Předmět: Citovat

Tak to než motor z laguny tak to sem tam chtěl nacpat spíš motor z toho ventila Wink Jenže se pak bojim kvůli technický, momentálně mam 54kW, pak to chci přestavět na 66kW pač tam nic moc měnit nemusim a a na technický s tim nebudu mít takový problémy. navíc je to mín práce než s ventilem. Napadlo mě tam dát: vložku do origo boxu K&N, svíčky Denso, snížit hlavu, vyndat kat, svody obalit termopáskou a pak třeba ještě nějakej lepší ladák. Snad bych z toho moh něco navíc dostat ne?
_________________
First car: Renault 19 phII 54kW - minulost Sad
Audi Coupe 2,0 - zimní spánek Sad
Renault 19 phI 1,4 43kW - přibližovadlo
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
m1tv
Moderátor


Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 17951
Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA

PříspěvekZaslal: 28.10.09 22:21    Předmět: Citovat

hlavu mužeš snižovat jak chceš a bude ti to prd platny jelikož je rovna snižit musiš blok ale pokud nebudeš davat novy kroužky nebo nemaš motor 100% tak je to strata času ... svičky dej jaky maj bejt sou to nej .. filtr ti přida 00prd ale je lepši než origo ..na kat bych nešahal ..svody pokud nebudeš mit nerez neobališ ...
_________________
Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
tiesto112



Založen: 11.6.2009
Příspěvky: 270
Bydliště - POVINNÉ *: Chabařovice

PříspěvekZaslal: 29.10.09 15:42    Předmět: Citovat

A kdybych to chtěl přestavovat na 16V tak z toho auta něco zůstane kromě kastle? Myslim třeba z podvozku jestli bych moh nechat origo z 8V a jen tam třeba vyměnit přední a zadní brzdy.
_________________
First car: Renault 19 phII 54kW - minulost Sad
Audi Coupe 2,0 - zimní spánek Sad
Renault 19 phI 1,4 43kW - přibližovadlo
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
m1tv
Moderátor


Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 17951
Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA

PříspěvekZaslal: 29.10.09 16:58    Předmět: Citovat

přestavba je nesmysl .. nezustane skoro nic ... nevymešlej blbosti jezdi a pak si kup rovnou auto ktery bude splnovat co chceš uvidiš že ušetřiš takovejch starosti a penez a vysledek bude uplně někde jinde
_________________
Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
hynek



Založen: 14.10.2007
Příspěvky: 10937
Bydliště - POVINNÉ *: Brno

PříspěvekZaslal: 29.10.09 17:22    Předmět: Citovat

Ono stačí, když narveš na 8V podvozek z 16V a už se ti změní jízdní vlastnosti, ale s kotoučama vzadu neuděláš legálni technickou Wink
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
JeryP
Želva


Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 2023
Bydliště - POVINNÉ *: DE

PříspěvekZaslal: 29.10.09 17:51    Předmět: Citovat

Tak ja bych ti poradil napsat JohnymuGoemu ten upravoval 66kW a doslat z neho docela hodne, ale taky ho to stalo hodne casu a prachu... Jinak dej tam hlavu z 66kW. klapku z lagu2.0(mela by tam pasnout), sniz blok, vacka z R5. Sezen ladene svody a postav celej vejfuk.. A jsi tak na 75 az 80kW..
_________________
Renault Scenic PH2 2.0 16v F4R 740 (plan F4R 736 132kW)
1.8 16v Ph1 Renault Chip :-) 15" Borbet
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky Skype Name
m1tv
Moderátor


Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 17951
Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA

PříspěvekZaslal: 29.10.09 20:27    Předmět: Citovat

hynek napsal:
s kotoučama vzadu neuděláš legálni technickou Wink


to bylo jediny co jim na mojim autě nevadilo na TK Very Happy
_________________
Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
mckoci



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 6584
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 29.10.09 20:48    Předmět: Citovat

a nebo se na to vyser a kup si nejaky poradny auto Very Happy
_________________
´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
qq



Založen: 3.7.2009
Příspěvky: 368
Bydliště - POVINNÉ *: Luhačovice

PříspěvekZaslal: 29.10.09 21:19    Předmět: Citovat

tiesto112 napsal:
Já bydlim naštěstí u matky tak můžu velkou část peněz pak věnovat autu Smile Možná to je zbytečný do toho cpát peníze ale je to můj koníček Wink Jinak dočet sem se tady že se do toho dá dát vačka a ŘJ z R5 a dostanu se na 69kW, tim sem zas o krůček blíže ne? Smile
moznost to je, ale jestli ti +- 3000 za motor a ecu stoji za ty 3kW? myslim, ze to je hlavni otazka, kterou si polozit. Spis dej nejake pekne kola, nemusis tam nutne cpat 16" jak nekteri na felicie treba a uvidis, ze to bude lepsi, kdyz pak udelas detaily, jako odstranit reziva mista, pak zahladit narazniky a masku, tak uvidis, ze to hned bude lip vypadat, a ze to lip nepojede? to ti pak bude jedno, az ti nekdo pochvali pekne auto Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tiesto112



Založen: 11.6.2009
Příspěvky: 270
Bydliště - POVINNÉ *: Chabařovice

PříspěvekZaslal: 30.10.09 10:08    Předmět: Citovat

Tak to vypadá že se asi budu muset spokojit s těma 66kW. To co si psal před tim samo taky plánuju (kola jsou na prvnim místě) Pak potřebuju nechat vyklepat a nalakovat blatníky pač tam sou nějaký nedostatky. A nedávno sem zjistil že mi nějakej idiot asi sednul na úplně novou kapotu takže se bude muset nechat opravit a znova nalakovat Evil or Very Mad Rez už je odstraněná toho se nebojim Wink
_________________
First car: Renault 19 phII 54kW - minulost Sad
Audi Coupe 2,0 - zimní spánek Sad
Renault 19 phI 1,4 43kW - přibližovadlo
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LANiN
Anonymní





PříspěvekZaslal: 30.10.09 10:33    Předmět: Citovat

hynek napsal:
Zkus si pozjišťovat co a jak s motorem 81Kw, je to nejsnažší a nejjednodužší cesta jak zvednout víkon u 65Kw. Rozdil bude v palici, střikách a jednotce, blok je taky jinej, ale to neva, můžeš nechat starej.

Možná bych zkusil palici z 66kW (4 bod) a dát tam střiky z ventila + zvětčit klapku sání a zvíčit tlak na liště, ale nebude to prdel odladit.

Dále překopat tam motor z Laguny 2,0.

Nebo překuchat motor na 4 bod nebo karbec s trumpetama Twisted Evil


JeryP napsal:
Tak ja bych ti poradil napsat JohnymuGoemu ten upravoval 66kW a doslat z neho docela hodne, ale taky ho to stalo hodne casu a prachu... Jinak dej tam hlavu z 66kW. klapku z lagu2.0(mela by tam pasnout), sniz blok, vacka z R5. Sezen ladene svody a postav celej vejfuk.. A jsi tak na 75 az 80kW..



vidím že se nemusím opakovat Razz
Návrat nahoru
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Strana 2 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com