Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Alios Anonymní
|
Zaslal: 06.12.09 23:27 Předmět: |
|
|
Ale na čem?Kde?Tam je jich víc. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 06.12.09 23:28 Předmět: |
|
|
Alios napsal: | Ale na čem?Kde?Tam je jich víc. |
to auto má více než 10let.. kdo hledá najde  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Alios Anonymní
|
Zaslal: 06.12.09 23:30 Předmět: |
|
|
No, tak strávím Vánoce opravami, tak co, Merry Christmas.Ale zachytný bod by nebyl? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
X_Files

Založen: 4.5.2009 Příspěvky: 192 Bydliště - POVINNÉ *: Těrlicko
|
Zaslal: 06.12.09 23:39 Předmět: |
|
|
Taky přidám jeden joke s renckem... u 54kW když jsem neměl olej, tak se mi najednou rozsvítila kontrolka oleje, teploty a zároveň se zvedla i ručička hladiny oleje Takže určitě maj ty potvory něco společné... Vytáhl bych budíky a zkontroloval kontakty, popřípadě odzkoušet n akonektor přivést +12V a zkusit všechny kontakty. _________________ R19 PhII, 1.8 65kW, 1992
Laguna 1 1.6i 16V 79kW, 1999 LPG
Laguna 2 1.8i 16V 88kW, 2001 LPG
Laguna 3 Coupe 2.0 dCi 131kW, 2011
http://x-files.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Alios Anonymní
|
Zaslal: 06.12.09 23:41 Předmět: |
|
|
No chtě nechtě asi jo, nic jinýho mi nezbyde.Jenom se zeptám, jak se tam naraženej ten náhon tachometru?,abych věděl.Díky všem. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Lord Bazzi
Založen: 11.10.2007 Příspěvky: 2680 Bydliště - POVINNÉ *: Uhřice okr. Vyškov
|
Zaslal: 07.12.09 00:06 Předmět: |
|
|
Náhon je budíkům akorát nacvaklej.Nejlíp s eo oddělává tak,že sundáš ten plast dole mezi pedálama a volantem(sory líp to vysvětlit neumím) strčíš tam ruku,trošku zatáhneš, ozve se LUP a je to :-) _________________ VW Prassat Variant B4 TDI-pracant
Renaulty mám už jen pro zábavu:
16V ph2,3dv Mazlík
Nafoukané Kabrio kabrioletovič ph2kovič 8V ??kW
3x 16V na ND |
|
Návrat nahoru |
|
 |
X_Files

Založen: 4.5.2009 Příspěvky: 192 Bydliště - POVINNÉ *: Těrlicko
|
Zaslal: 07.12.09 02:27 Předmět: |
|
|
Ozve se lup a zmrzačíš si ruku Silně doporučuju použít šroubovák, ta mrcha tam celkem drží... _________________ R19 PhII, 1.8 65kW, 1992
Laguna 1 1.6i 16V 79kW, 1999 LPG
Laguna 2 1.8i 16V 88kW, 2001 LPG
Laguna 3 Coupe 2.0 dCi 131kW, 2011
http://x-files.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 07.12.09 07:52 Předmět: |
|
|
jde to rukou uplně v pohodě a šroubovák ti tam bude možná tak překážet  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
davados

Založen: 6.9.2009 Příspěvky: 797 Bydliště - POVINNÉ *: Praha
|
Zaslal: 07.12.09 14:46 Předmět: |
|
|
dělalo mi to to samý u mýho TD,a byl blbej kontakt někde v kabeláži u měrky oleje,ale přesně nevím.S něčím sem při vytahování měrky hnul a už nešla kontrolka přehřátí,nesvítil olej a nenaběhla hladina.Kámoš to pak prostříkal WD a doteď to funguje _________________ Taxi Renault 19 Chamade 1,9Td 66kw ph I-look 16V
+NOVÝ Taxi Citroen Xsara II 2002 2,0 Hdi
66kw
http://renault19td.rajce.net
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějaký blbec, který neví, že to nejde a udělá to !!!  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Alios Anonymní
|
Zaslal: 07.12.09 19:11 Předmět: |
|
|
Tak díky, provedu patřičné kroky.Takže ten náhon je v klidu vydělat?Nemá jištění? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Alios Anonymní
|
Zaslal: 08.12.09 20:58 Předmět: |
|
|
Zdravím přátelé, dnes jsem to rozdělal, ale nic moc jsem nezjistil.
Při otočení klíčku do polohy kontrolky je na svorkách konektorů A,B,C přístrojové desky toto napětí:
A1 ukazatel chladící kapaliny 0 voltů
A8 12,25V(var. světlo zásoby paliva)
B3 12,3V
B11 0,55V(nevím k čemu?)
C8 8mV(kontrolka tlaku oleje)
C9 7mV(kontrolka teploty chladící kapaliny)
C2 kostra je v pořádku
Jinak všude jinde je 0 voltů.Nezdá se mi to napětí 7 a 8 mV.Tak nevím. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jarda

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 08.12.09 22:45 Předmět: |
|
|
No a na nich musí být 12V _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Alios Anonymní
|
Zaslal: 08.12.09 23:05 Předmět: |
|
|
možná jsem na to přišel, dvě žárovičky přístrojovky, byly nějaký pofidérní, chvíli vedly a chvíli ne a ty šroubečky u přístrojů byly povolené a neměli kontakt.Ale to jsem myslím vyřešil první polovinu úkolu.
Kde tedy může být zrada, že tam jde jen 7 a 8 mV?
Čidlo oleje když zmeřím pípákem, tak je spojeno.Mělo by tedy něco ukazovat.Horší to teda bude s s tou teplotou chladící kapaliny, ale je zajímavý, že to vyfluslo obojí a taky se to obojí občas rozsvítilo.není to špatné relé nebo něco? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jarda

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 08.12.09 23:10 Předmět: |
|
|
No právě na těch pinech kde máš 8mV musí být 12V. Ale odkud to tam vede nevím, zkusím pohledat. _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Alios Anonymní
|
Zaslal: 08.12.09 23:11 Předmět: |
|
|
Díky za snahu, zítra budu opět řádně měřit.Ale je to divný, protože jakmile se převalí motor a zhasnu ho a dám klíček do polohy kontrolky, tak zavrčí relé a současně naběhnou kontrolky.  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|