Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

volnoběžné otáčky
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
m1tv
Moderátor


Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 17951
Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA

PříspěvekZaslal: 24.09.08 21:17    Předmět: Citovat

Rosta napsal:
m1tv napsal:
Miroslav Ševčík napsal:
tak pánové mam viřešeno byl jsemv renaultu na diagnostice cidla a motorek v poho je to těsněním pod sáním teplého vzduchu.řekli mi že starší motory 1,4 na to trpí a byla to častá závada těchto motoru.Tak uvidim v pondělí tam jedu to nechat udělat tak dám vědět jak jsem na tom jo a levná záležitost to neni okolo 5000kč.
tesneni stoji asi 150kč a musi se sundat svody a sani


panove kdyz uz jsme u toho tesneni jak nejlip otestovat jestli to nesaje nekde vzduch ? Question
však proto se to tesneni měni je to tesneni mezi sanim a vyfukem pod EGR ventilem . propalise a tudy to saje vzduch
_________________
Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Rosta



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7427
Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice

PříspěvekZaslal: 24.09.08 21:22    Předmět: Citovat

mi nejde primo o tenhle pripad ale potrebuju odskouset jestli motor nekde bud pod potrubim nebo pod telesem klapky nesaje falesny vzduch tak zjistuju jak nejlip na to jit
_________________
R19 Ph2 1,4e - minulost
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
m1tv
Moderátor


Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 17951
Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA

PříspěvekZaslal: 24.09.08 21:26    Předmět: Citovat

sou dve varianty bud vemu hadici od kompresoru a foukam do tesneni při nastartovanym motoru pokud se zvednou otačky tak je tesneni špatny nebo se da ešte vzit rozprašovač dat do nej vodu s jarem a střikat na tesneni a když bude nekde delat bubliny tak je špatny
_________________
Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Rosta



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7427
Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice

PříspěvekZaslal: 24.09.08 21:27    Předmět: Citovat

a kdybych to postrikal benzinem v postrikovaci poznam to ?
_________________
R19 Ph2 1,4e - minulost
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rosta



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7427
Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice

PříspěvekZaslal: 24.09.08 21:42    Předmět: Citovat

este me napadlo kdyz ucpu privod vzduch do skrtici klapky tak by to melo mit tendenci schcipnout ne? kdyz se nic nebude dít tak to musí sát vzduch jinde Question
_________________
R19 Ph2 1,4e - minulost
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Berňas
Anonymní





PříspěvekZaslal: 25.09.08 16:03    Předmět: Citovat

Rosta napsal:
Berňas napsal:
nechci zakládat nové téma, tak se zeptám tady: dneska sem přišel ráno k autu a když sem chtěl nastartovat, tak nastal problém. Nastartoval sem bez problému, ale hned po startu začaly padat otáčky dolů a motor zhasl. Na podruhé to samo, až na třetí pokus sem přidržel trochu plyn a asi po půl minutě to chytlo a drželo otáčky co má. Tenhle problém je jenom při studeným motoru. Když sem přijel z práce a motor byl zahřátej, tak sem zkusil motor vypnout a znovu nastartovat a všechno v pohodě. Kde může být problém? V pondělí bylo ještě všechno OK až dneska. Co sem se tady dočetl tak by to mohlo být čidlo teploty, relé, snímač otáček??? Paliv. filtr sem měnil před rokem. Mám motor 1.4e (57kw).


zkontroluj čidlo teploty vody pro Ř.J.



tak sem proměřil snímač teploty chladící kapaliny a při zvyšující se teplotě odpor klesá (při 35°C je odpor 550Ω, při 74°C je odpor 250Ω). Co sem se díval na parametry v auto kelly, tak by mělo mít při 100°C nějakých 196Ω). V knížce JAK NA TO jsou napsány hodnoty v kΩ. Máte s tím někdo zkušenost?
Návrat nahoru
LANiN
Anonymní





PříspěvekZaslal: 25.09.08 16:05    Předmět: Citovat

Berňas napsal:
tak sem proměřil snímač teploty chladící kapaliny a při zvyšující se teplotě odpor klesá (při 35°C je odpor 550Ω, při 74°C je odpor 250Ω). Co sem se díval na parametry v auto kelly, tak by mělo mít při 100°C nějakých 196Ω). V knížce JAK NA TO jsou napsány hodnoty v kΩ. Máte s tím někdo zkušenost?
tak to je to čidlo zřejmně +- OK Wink
Návrat nahoru
britva



Založen: 15.10.2007
Příspěvky: 287
Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava

PříspěvekZaslal: 25.09.08 17:21    Předmět: Citovat

Cisticom brzd striekat na miesta, kde by mohlo dochadzat k saniu falosneho vzduchu a pripadna netesnost sa prejavi zmenou otacok Wink
_________________
R 19 16v ph1 3d 142,8 ps / 6710 ot/min (MAHA LPS 3000)
R 19 8v ph1 5d 73 -> 90 ps -> f7p 128,4 ps / 6675 ot/min (MAHA LPS 3000) -> R.I.P.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Miroslav Ševčík



Založen: 16.1.2008
Příspěvky: 21
Bydliště - POVINNÉ *: Lišany u Žatce

PříspěvekZaslal: 10.11.08 19:02    Předmět: Citovat

ahoj kluci tak jsem zase tady omlouvam se že jsem se dlouho neozval měl jsem rodinu dlouho v nemocnici tak jsem měl jiné problemi.otáčky mam v pohodě motor šlape jako hodinky pro mě to byla dobrá investice nemohu si dovolit rozebrat auto a opravovat sám, ne že bych si netroufnul ale musim jezdit s klukem po doktorech.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com