Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 24.09.08 21:17 Předmět: |
|
|
Rosta napsal: | m1tv napsal: | Miroslav Ševčík napsal: | tak pánové mam viřešeno byl jsemv renaultu na diagnostice cidla a motorek v poho je to těsněním pod sáním teplého vzduchu.řekli mi že starší motory 1,4 na to trpí a byla to častá závada těchto motoru.Tak uvidim v pondělí tam jedu to nechat udělat tak dám vědět jak jsem na tom jo a levná záležitost to neni okolo 5000kč. | tesneni stoji asi 150kč a musi se sundat svody a sani |
panove kdyz uz jsme u toho tesneni jak nejlip otestovat jestli to nesaje nekde vzduch ?  | však proto se to tesneni měni je to tesneni mezi sanim a vyfukem pod EGR ventilem . propalise a tudy to saje vzduch _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 24.09.08 21:22 Předmět: |
|
|
mi nejde primo o tenhle pripad ale potrebuju odskouset jestli motor nekde bud pod potrubim nebo pod telesem klapky nesaje falesny vzduch tak zjistuju jak nejlip na to jit _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 24.09.08 21:26 Předmět: |
|
|
sou dve varianty bud vemu hadici od kompresoru a foukam do tesneni při nastartovanym motoru pokud se zvednou otačky tak je tesneni špatny nebo se da ešte vzit rozprašovač dat do nej vodu s jarem a střikat na tesneni a když bude nekde delat bubliny tak je špatny _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 24.09.08 21:27 Předmět: |
|
|
a kdybych to postrikal benzinem v postrikovaci poznam to ? _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 24.09.08 21:42 Předmět: |
|
|
este me napadlo kdyz ucpu privod vzduch do skrtici klapky tak by to melo mit tendenci schcipnout ne? kdyz se nic nebude dít tak to musí sát vzduch jinde  _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Berňas Anonymní
|
Zaslal: 25.09.08 16:03 Předmět: |
|
|
Rosta napsal: | Berňas napsal: | nechci zakládat nové téma, tak se zeptám tady: dneska sem přišel ráno k autu a když sem chtěl nastartovat, tak nastal problém. Nastartoval sem bez problému, ale hned po startu začaly padat otáčky dolů a motor zhasl. Na podruhé to samo, až na třetí pokus sem přidržel trochu plyn a asi po půl minutě to chytlo a drželo otáčky co má. Tenhle problém je jenom při studeným motoru. Když sem přijel z práce a motor byl zahřátej, tak sem zkusil motor vypnout a znovu nastartovat a všechno v pohodě. Kde může být problém? V pondělí bylo ještě všechno OK až dneska. Co sem se tady dočetl tak by to mohlo být čidlo teploty, relé, snímač otáček??? Paliv. filtr sem měnil před rokem. Mám motor 1.4e (57kw). |
zkontroluj čidlo teploty vody pro Ř.J. |
tak sem proměřil snímač teploty chladící kapaliny a při zvyšující se teplotě odpor klesá (při 35°C je odpor 550Ω, při 74°C je odpor 250Ω). Co sem se díval na parametry v auto kelly, tak by mělo mít při 100°C nějakých 196Ω). V knížce JAK NA TO jsou napsány hodnoty v kΩ. Máte s tím někdo zkušenost? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 25.09.08 16:05 Předmět: |
|
|
Berňas napsal: | tak sem proměřil snímač teploty chladící kapaliny a při zvyšující se teplotě odpor klesá (při 35°C je odpor 550Ω, při 74°C je odpor 250Ω). Co sem se díval na parametry v auto kelly, tak by mělo mít při 100°C nějakých 196Ω). V knížce JAK NA TO jsou napsány hodnoty v kΩ. Máte s tím někdo zkušenost? | tak to je to čidlo zřejmně +- OK  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
britva

Založen: 15.10.2007 Příspěvky: 287 Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava
|
Zaslal: 25.09.08 17:21 Předmět: |
|
|
Cisticom brzd striekat na miesta, kde by mohlo dochadzat k saniu falosneho vzduchu a pripadna netesnost sa prejavi zmenou otacok  _________________ R 19 16v ph1 3d 142,8 ps / 6710 ot/min (MAHA LPS 3000)
R 19 8v ph1 5d 73 -> 90 ps -> f7p 128,4 ps / 6675 ot/min (MAHA LPS 3000) -> R.I.P. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Miroslav Ševčík
Založen: 16.1.2008 Příspěvky: 21 Bydliště - POVINNÉ *: Lišany u Žatce
|
Zaslal: 10.11.08 19:02 Předmět: |
|
|
ahoj kluci tak jsem zase tady omlouvam se že jsem se dlouho neozval měl jsem rodinu dlouho v nemocnici tak jsem měl jiné problemi.otáčky mam v pohodě motor šlape jako hodinky pro mě to byla dobrá investice nemohu si dovolit rozebrat auto a opravovat sám, ne že bych si netroufnul ale musim jezdit s klukem po doktorech. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|