 |
Renault 19 Club Fórum Renault 19 clubu ČR
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Juric
Založen: 8.11.2013 Příspěvky: 30 Bydliště - POVINNÉ *: Přerov
|
Zaslal: 01.12.13 16:24 Předmět: |
|
|
Takže jsem se k tomu dneska dostal. Pozapojoval jak to má být, připojil multimetr a testoval. Napětí na baterce vypnutý motor: 12,5 V. Studený volnoběh: 12,2 V, Studený volnoběh se spotřebiči (světla, vyhřívání, topení st. 3, ventilátor chladiče): 10,1 V, teplý volnoběh: 14,4 V, teplý volnoběh se spotřebiči: 13,8 V, 2000+ otáček s i bez spotřebičů: 14,4 V, maximální otáčky: 14,4 V. Takže to přežil a funguje jak má. _________________ Renault 19 PH2 1.9dT 66kW
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
CHAMELEON

Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 01.12.13 16:54 Předmět: |
|
|
No nevím zda se dá říct že funguje když nedokáže dobíjet. Nebo je 10,1 normální??? Určitě není, navíc u ropáka, kterej nemá zapalování je to dost bída. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Juric
Založen: 8.11.2013 Příspěvky: 30 Bydliště - POVINNÉ *: Přerov
|
Zaslal: 01.12.13 17:01 Předmět: |
|
|
Nevím kam se ztrácí napětí, když je studený. Ale jakmile se pohne ukazatel teploty o kousek, tak je OK. Navíc mi dělá, že po nastartování se pár vteřin dusí, pak na mžik vyskočí otáčky nad 1500, spadnou na 1000 a jede normal. Taková záhada :/ _________________ Renault 19 PH2 1.9dT 66kW
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|