Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 07.08.08 20:28 Předmět: |
|
|
zalezi jestli to bude schopna jednotka vyregulovat v takovem mnozstvi ja bych tipoval ze ne takze budes mit chudou smes _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 07.08.08 22:00 Předmět: |
|
|
cube napsal: | CHUD napsal: | snížíš tlak plaiva tím pádem by jednotka dle lamdy měla prodloužit vstřik pokud ne tak máš chudou smě tusíš pospálení ventilů případně propálení pístu přílis vysokou teplotou ve spalovacím prostoru |
Takže když bych snižil tlak oproti serii o 0,5bar, tak by se mohlo stat to co píšeš? Když bych ho zvýšil 0,5 -1bar, pude to vubec poznat, nebo si řídicí jednotka zase upravi vstřiky podle sebe a vyjde to nastejno jak kdyby tam byl seriový regulator? Nebo to ma smysl jedině s vačkama a přeprogramovanu jednotku. |
odpoj lambdu řj pujde do svojeho nouzoveho režimu a zvyš tlak paliva tj větší výbušnost tj teoreticky poníka nahoru.. ale bude to napikaču bo zase budeš mít málo vzduchu pro to "určité" množství paliva.. prostě takovehle experimenty jsou na dvě věcy a zbytečně dojebáváš motor.. ten motor jede na svůj už max ze serie a když chceš "ČISTÝ" výkon nahoru tak leda zásah do vnitřností = hodně peněz...
furt dokola to samé  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 08.08.08 06:53 Předmět: |
|
|
motor na max ze serie rozhodne nejede..je tam udelany kompromis vykon/zivotnost _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 08.08.08 06:57 Předmět: |
|
|
mckoci napsal: | motor na max ze serie rozhodne nejede..je tam udelany kompromis vykon/zivotnost | tak nejak jsem to myslel  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Martin Pergl

Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 1894 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 08.08.08 07:03 Předmět: |
|
|
jj.tak to je každý auto v sobě skrývá více než je to napsané na papíře  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
CHUD Vítěz Morávia Party 2007
Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 552 Bydliště - POVINNÉ *: Sepekov
|
Zaslal: 08.08.08 07:16 Předmět: |
|
|
no pokud zvíšíte tlak tak bude logicky směs bohatá a bude to žrát a ptd pojede _________________ Auto je m?j život a ten mi nic neveme jenom to auto |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
Zaslal: 08.08.08 09:19 Předmět: |
|
|
CHUD napsal: | no pokud zvíšíte tlak tak bude logicky směs bohatá a bude to žrát a ptd pojede | pokud zvýšíš tlak, směs bude bohatá,ale zasáhne lambda a ŘJ zkrátí dobu vstřiku,ale slyšel jsem,že to třeba při vytočeným motoru nestihne ,když teda regulátor paliva tak profi a ne chromovaný taiwanský sračky,který časem neudrží nastavený tlak... _________________ F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/
Naposledy upravil goreff dne 08.08.08 12:39, celkově upraveno 2 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
CHUD Vítěz Morávia Party 2007
Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 552 Bydliště - POVINNÉ *: Sepekov
|
Zaslal: 08.08.08 09:53 Předmět: |
|
|
jj s tim regulátorem máš pravdu... jinak ono je to něco jiného stelovat na atmosféře a na turbíně tam je to uplně o něčemjiném.... přidáš palivo přidáš vzduch ale u atmosfery je to těžší no... a ono se seriovkou jezdit hodne ekonomicky. Jinak teda asi takhle (teorie) přidáš tlak jednotka zkrátí vstřik snížíš tlak jednotka ho prodlouží... takže si moc nepomůžeš teď jde o to jestli to jednotka tak udělá a jak rychle.... ztohodle důvodu je na ventilu ten pátej vstřik... _________________ Auto je m?j život a ten mi nic neveme jenom to auto |
|
Návrat nahoru |
|
 |
cube

Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 947 Bydliště - POVINNÉ *: Jížní morava
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
britva

Založen: 15.10.2007 Příspěvky: 287 Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava
|
Zaslal: 10.08.08 20:15 Předmět: |
|
|
Tolko vzduchu do atmosferickeho serioveho motora nikdy nedostanes, aby ti nestacila origo palivova sustava, ze by si potreboval dvihat tlak paliva, samozrejme za predpokladu ze seriovy regulator, cerpadlo a vstreky su OK. Ale pokial su penizky tak aby to pod kapotou lepsie vyzeralo, tak moze byt, vsak tlak sa da nastavit aj na seriove hodnoty. _________________ R 19 16v ph1 3d 142,8 ps / 6710 ot/min (MAHA LPS 3000)
R 19 8v ph1 5d 73 -> 90 ps -> f7p 128,4 ps / 6675 ot/min (MAHA LPS 3000) -> R.I.P. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Snakeee
Založen: 28.9.2009 Příspěvky: 29 Bydliště - POVINNÉ *: Plzen
|
Zaslal: 28.12.10 20:10 Předmět: :) |
|
|
goreff napsal: | tento je přímo určenej na 16v...je to sada včetně toho bazmeku co se nacpe místo původního FPR
 |
kouka se na nej hezky a kdyz to nacipujes a budes mit ten regulator tlaku paliva tak to taky nepomuze? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
hynek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10937 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 28.02.19 15:07 Předmět: |
|
|
Přemýšlím o regulátoru tlaku paliva (mimo jiné), tak se chci zeptat, kdo má jaký a co by jste mi doporučili, našel jsem toho spousty a nerad bych koupil nějaký šmejd. _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|