Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

2,0 16V
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12, 13, 14  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
sob007
LOPRAIS


Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 5122
Bydliště - POVINNÉ *: Skalice [Zn]

PříspěvekZaslal: 15.12.16 17:54    Předmět: Citovat

Pokud z toho nestavíš závodní motor tak bych nechal kompresi standart, jinak jedny broušený vačky navíc mám, kdyby byl časem zájem Embarassed
_________________
Renault 19 RT F3P 1794 65kW(SPI) 1993
Renault 19 16V cabrio ph1

http://sob007.rajce.idnes.cz/
Servisní manuály, Jak na to ......
http://www.edisk.cz/adresar/1de83325b3cdf4b28843e72ae17fa915
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Skype Name
goreff



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 10668
Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova

PříspěvekZaslal: 15.12.16 17:57    Předmět: Citovat

ještě furt je máš Question ...nikdo je nechce Question
_________________
F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Salamos



Založen: 30.9.2015
Příspěvky: 252
Bydliště - POVINNÉ *: Brno/Třebíč

PříspěvekZaslal: 15.12.16 20:11    Předmět: Citovat

goreff: Pravda pane mistr Smile 84 mm dělá jen WISECO, nebo JE pistons. Pokusím se zjistit jak to je s kvalitou, přece jen Wossner je tutovka.. Myslel jsem, že objednám z k-tecracing, ale mají to tam nějak nahovno popsany tak to mě celkem odrazuje.. Dnes to motorář měril a 84mm prý nebude žádný problém..

sob007: hmmm domluvíme se? Twisted Evil
_________________
R5 GTE 16V
R5 GTE LeMans
R5 GTE
106 Rallye
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sob007
LOPRAIS


Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 5122
Bydliště - POVINNÉ *: Skalice [Zn]

PříspěvekZaslal: 16.12.16 17:23    Předmět: Citovat

Jo tak ja sem je pak už nějak moc nenabízel Smile

Kdybys potřeboval info k vačkám tak ti nejvíc poví asi goreff
_________________
Renault 19 RT F3P 1794 65kW(SPI) 1993
Renault 19 16V cabrio ph1

http://sob007.rajce.idnes.cz/
Servisní manuály, Jak na to ......
http://www.edisk.cz/adresar/1de83325b3cdf4b28843e72ae17fa915
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Skype Name
Kubas_89



Založen: 25.4.2010
Příspěvky: 284
Bydliště - POVINNÉ *: Milenov

PříspěvekZaslal: 17.12.16 17:32    Předmět: Citovat

Není k vačkám potřeba i jiná jednotka, kvůli časování?

Co bys za ně teoreticky chtěl?
_________________
Renault R19 16V Ph2...1995 . . . v likvidaci
Renault R19 16V Ph1...1991
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Salamos



Založen: 30.9.2015
Příspěvky: 252
Bydliště - POVINNÉ *: Brno/Třebíč

PříspěvekZaslal: 20.12.16 10:38    Předmět: Citovat

Kluci, pásne mi na F7P klikovka z Clia 182? Vím, že ojnice jsou stejné, ale rád bych tu kliku Smile
_________________
R5 GTE 16V
R5 GTE LeMans
R5 GTE
106 Rallye
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
goreff



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 10668
Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova

PříspěvekZaslal: 20.12.16 15:29    Předmět: Citovat

abych nebyl zase za mistra Laughing ...klika z F4R má větší zdvih, co jsem kdysi viděl na fotkách tak i z Williamse(prapůvodně z dízla) se do bloku F7P vleze jen tak, tak a s kovanejma ojnicema skoro vůbec...kované ojnice jsou podle prodejců stejné
_________________
F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Salamos



Založen: 30.9.2015
Příspěvky: 252
Bydliště - POVINNÉ *: Brno/Třebíč

PříspěvekZaslal: 20.12.16 16:24    Předmět: Citovat

Teď jsem z toho jelen, takže setup klika F4R, kovany ojnice a písty 12:1 nepůjdou? Čím nahradit naši kliku? Je nějaká lepší co tam jde?
_________________
R5 GTE 16V
R5 GTE LeMans
R5 GTE
106 Rallye
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
goreff



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 10668
Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova

PříspěvekZaslal: 20.12.16 16:28    Předmět: Citovat

klikovka z 2.0 s kovanejma ojnicema v bloku F7P...

pán musel vybrousit blok...

tady se to jednomu nepovedlo, probrousil se do chladícího kanálu...


_________________
F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Salamos



Založen: 30.9.2015
Příspěvky: 252
Bydliště - POVINNÉ *: Brno/Třebíč

PříspěvekZaslal: 20.12.16 16:33    Předmět: Citovat

Omlouvám se za svůj výraz, ale no do hajzlu Very Happy To nechci takhle brousit blok Very Happy Hmmm takže? Písty musím vzít ty 12:1 jiny Wossner nedělá, k tomu beru i ojnice a keramicky STD lágry na kliku i ojnice. Zvádne ta klika ale 200HP+ ? Nebo nějaky jiny řešení? Nechám si poradit Smile
_________________
R5 GTE 16V
R5 GTE LeMans
R5 GTE
106 Rallye
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
goreff



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 10668
Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova

PříspěvekZaslal: 20.12.16 16:51    Předmět: Citovat

Ještě k té klice: Klikovka z F4R má stranu u rozvodů jinou z důvodu vloženého řetězového kolečka na pohon olejového čerpadla, takže i v tom se liší, musela by se použít jiná hliníková příruba na menší gufero, možná ještě nějaká úprava, nevím...na mém F7R 714 mám ten samý případ, kdy jsem chtěl použít gufera původně koupená na R19 16v a ani jedno nepasovalo, mám pohon oil čerpadla stejný jako F4R
Tady http://www.renault19.cz/forum/viewtopic.php?t=5966&postdays=0&postorder=asc&start=45 kdysi jeden kolega popisoval těžce a draze vydolované koně z F7P
_________________
F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Salamos



Založen: 30.9.2015
Příspěvky: 252
Bydliště - POVINNÉ *: Brno/Třebíč

PříspěvekZaslal: 20.12.16 17:51    Předmět: Citovat

Ty vole, tolik uprav a tak maly narust Sad Ale, co ta investice moje je jen zacatek i tak to bude v R5 super svezeni. Lepsi jak koupit dalsi vylitanej hajzl. Takze kliku nechat F7P?
_________________
R5 GTE 16V
R5 GTE LeMans
R5 GTE
106 Rallye
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sob007
LOPRAIS


Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 5122
Bydliště - POVINNÉ *: Skalice [Zn]

PříspěvekZaslal: 20.12.16 18:03    Předmět: Citovat

Hele a nebylo by ro lepší se pustit ronou do f4r? Pokud do toho chceš narvat tolik peněz tak mě to příde rozumnější.
_________________
Renault 19 RT F3P 1794 65kW(SPI) 1993
Renault 19 16V cabrio ph1

http://sob007.rajce.idnes.cz/
Servisní manuály, Jak na to ......
http://www.edisk.cz/adresar/1de83325b3cdf4b28843e72ae17fa915
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Skype Name
m1tv
Moderátor


Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 17951
Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA

PříspěvekZaslal: 20.12.16 18:51    Předmět: Citovat

taky bych zvažoval sehnat F4R už v serii(124,132kw) seš dál než F7R po upravách a navíc se na to dá sehnat vše za lepší penize a dá se sehnat i řj origo Renaultsport
_________________
Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Salamos



Založen: 30.9.2015
Příspěvky: 252
Bydliště - POVINNÉ *: Brno/Třebíč

PříspěvekZaslal: 20.12.16 18:59    Předmět: Citovat

Jenže F4R to je všechno přejebat. Eletriku, uložení motoru, výfuk atd... Na F7p mám všechno hotovy... Hlavu po GO, novy rozvody, spojka, svody, pumpu, celohliník chladič... To se mi fakt nechce, všechno to bude k hovnu.
_________________
R5 GTE 16V
R5 GTE LeMans
R5 GTE
106 Rallye
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12, 13, 14  Další
Strana 5 z 14

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com