Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
jarda
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 26.10.07 19:29 Předmět: |
|
|
Volnoběh řídí jen a pouze elektroventil který je řízen ECU. _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
|
hanzi
Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 26.10.07 19:32 Předmět: |
|
|
jarda napsal: | Volnoběh řídí jen a pouze elektroventil který je řízen ECU. |
jj a ECU dava elektroventilu signaly z cidel jako teploty nasavany smesi, lambdy atd |
|
Návrat nahoru |
|
|
jarda
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 26.10.07 19:57 Předmět: |
|
|
No jenže: lambda se dá odpojit (ECU přejde do náhradního režimu), čidla teploty vody a vzduchu se dají zkušebně nahradit odporem. Tak proč kupovat nové ??? Existuje něco jako digimetr a tím se dá na konektoru ECU dle programu AUTODATA vyměřit téměř vše !!! _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Dan2
Založen: 25.10.2007 Příspěvky: 348 Bydliště - POVINNÉ *: Praha
|
Zaslal: 26.10.07 22:23 Předmět: |
|
|
no tak to máš asi úplně ten sejnej problém jako mam já,taky lambdu sem odpojil furt stejný,fakt nevim čim to ještě může bejt,ale zkus vyčistit škrtící klapku pořádně a pak mi řekni páč se na to taky chystám,jinak fakt nevim něčim to bejt musí takže zkoušet a zkoušet jinak takhle je to tragédie,tak držim palce at to vyjde. |
|
Návrat nahoru |
|
|
fun_titman
Založen: 19.10.2007 Příspěvky: 130 Bydliště - POVINNÉ *: pardubice
|
Zaslal: 04.11.07 11:44 Předmět: |
|
|
Dan2 napsal: | no tak to máš asi úplně ten sejnej problém jako mam já,taky lambdu sem odpojil furt stejný,fakt nevim čim to ještě může bejt,ale zkus vyčistit škrtící klapku pořádně a pak mi řekni páč se na to taky chystám,jinak fakt nevim něčim to bejt musí takže zkoušet a zkoušet jinak takhle je to tragédie,tak držim palce at to vyjde. |
hmm... vysral sem se na to a odvezl jsem to na diagnostiku... 12cti kanalovy osciloskop _________________ jednostočtyřicetdva a napolo chcíplý kůň... :-D
16V na Prodej 775760912 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Dan2
Založen: 25.10.2007 Příspěvky: 348 Bydliště - POVINNÉ *: Praha
|
Zaslal: 04.11.07 13:59 Předmět: |
|
|
Hele a nemůžou to bejt třeba špatný kabely od rozdělovače? |
|
Návrat nahoru |
|
|
rumcajs
Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 760 Bydliště - POVINNÉ *: Jihlava
|
Zaslal: 05.11.07 07:58 Předmět: |
|
|
fun_titman napsal: | Dan2 napsal: | no tak to máš asi úplně ten sejnej problém jako mam já,taky lambdu sem odpojil furt stejný,fakt nevim čim to ještě může bejt,ale zkus vyčistit škrtící klapku pořádně a pak mi řekni páč se na to taky chystám,jinak fakt nevim něčim to bejt musí takže zkoušet a zkoušet jinak takhle je to tragédie,tak držim palce at to vyjde. |
hmm... vysral sem se na to a odvezl jsem to na diagnostiku... 12cti kanalovy osciloskop |
Jax dopad? Neříkej, žes skončil v jednom kanále |
|
Návrat nahoru |
|
|
KristensenJ
Založen: 17.10.2007 Příspěvky: 327 Bydliště - POVINNÉ *: Česká Třebová
|
Zaslal: 06.11.07 19:42 Předmět: |
|
|
A není právě divný to že všichni odpojujete lambdu a NIC se neděje? Přece když odpojím něco z čeho si jednotka bere info tak by se měl nějak ten chod motoru změnit ne? Ať už hned nebo později po nějakej jízdě. A pokud to NIC neudělá tak zřejmě ta věc nefunguje. No je to jen teorie. Jinak nevíte někdo na co je u 16V za řídící jednotkou takovej malej váleček do kterýho vedou dvě hadičky který jsou cca 5cm od něj propojený, vede do něj konektor myslím že na dva kabely a směrem nahoru z toho válečku čumí trubička která má na sobě gumovou ucpávku, když ji sundám tak to tam saje vzduch. Ptám se protože jsem měl v háji tu gumičku a když to bylo studený tak to drželo volnoběh 1100-1200 v podstatě až do ohřátí na provozní teplotu a litr benzínu navíc ve spotřebě. Tak jsem na to šoupnul čepičku z odvzdušňováku a 1100 to drží maximálně 2 minutky a spotřeba dole. Je i možný že to trošičku líp jede ale to může být jen dojem. Přece jen je teď chladnějc tak to vždycky jede líp. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sikec
Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 185 Bydliště - POVINNÉ *: Ochoz u Tišnova
|
Zaslal: 06.11.07 21:36 Předmět: |
|
|
a je to i na 8V? Nebo je to spešialita ventila? |
|
Návrat nahoru |
|
|
KristensenJ
Založen: 17.10.2007 Příspěvky: 327 Bydliště - POVINNÉ *: Česká Třebová
|
Zaslal: 06.11.07 21:59 Předmět: |
|
|
no co jsem koukal na bazarový fotky tak když se poštětstí a vyfotěj motor tak buď to vypadá že to tam není nebo to je jinačí tak nevim jak to je u 8V |
|
Návrat nahoru |
|
|
KristensenJ
Založen: 17.10.2007 Příspěvky: 327 Bydliště - POVINNÉ *: Česká Třebová
|
Zaslal: 06.11.07 22:00 Předmět: |
|
|
To dyžtak zejtra blejsknu aby to bylo jasný. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Václav Sedlář
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2689 Bydliště - POVINNÉ *: Liberec
|
Zaslal: 06.11.07 22:20 Předmět: |
|
|
Mě někdy i když mám zahřátý motor kolísají otáčky v rozmezí 800-900 nebo 900-1000.Je to normální? _________________ Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm/65kw.
Renault Laguna Grandtour, r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna 3 Grandtour, 2.0 dci 110kw, r.v. 2010 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 06.11.07 23:15 Předmět: |
|
|
nevim jak je to u ventila ale u 8v byva v tech mistech ventil pro odvetrani palivove nadrze _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
|
jarda
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 07.11.07 21:53 Předmět: |
|
|
Dyť sem to už na foru popisoval. Je to podtlakové čidlo pro palubní počítač. _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
|
rumcajs
Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 760 Bydliště - POVINNÉ *: Jihlava
|
Zaslal: 08.11.07 06:43 Předmět: |
|
|
jarda napsal: | Dyť sem to už na foru popisoval. Je to podtlakové čidlo pro palubní počítač. |
ale asi na satrým a ne každý čte, co není přímá odpověď na jeho dotaz |
|
Návrat nahoru |
|
|
|